Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Apple iPhone

Citerar smartjag33:
Verkar väldigt roligt att ha Apple spionerandes på sig... Men som vissa redan skrivit på nyheten, det är inget nytt och det kanske redan pågår. Inget jag tycker om i alla fall.

Vadå, Google gick in trådlöst i folks Android-mobiler och raderade appar som dem hade betalt för. Det är dagens digitala industri, vi äger inget digitalt egentligen.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar aroon:
När jag beställer min telefon (väntar på den vita, zzZzZZZz) vill jag ha Telia Max 25, verkar tveklöst som det bästa erbjudandet, men jag är bara 16. Finns det inget sätt att gå runt det här eller måste man vara mellan 18 och 25?

Om det står att man måste vara mellan det tidsspannet, så måste man det. Du kan ju dock beställa abonnemanget i någon av dina föräldrars namn.
  • 0
Citerar Aaandy:
Om det står att man måste vara mellan det tidsspannet, så måste man det. Du kan ju dock beställa abonnemanget i någon av dina föräldrars namn.

Men eftersom det står mellan 18-25 funkar det då att beställa i deras namn, om de är över 25?
  • 0
Citerar aroon:
Men eftersom det står mellan 18-25 funkar det då att beställa i deras namn, om de är över 25?

Nej. Man ska vara mellan 18 och 25 år. Så enkelt är det.

Börjar bli less på att vänta nu, damn you Halebop!
Ischlo Pischlo!
  • 0
Citerar Tihtala Isil:
Nej. Man ska vara mellan 18 och 25 år. Så enkelt är det.

Jävla-helvetes-äckel-Telia. Det enda bra abonnemanget, men nä sade Telia. Du är för ung. Som vanligt.
  • 0
Citerar aroon:
Jävla-helvetes-äckel-Telia. Det enda bra abonnemanget, men nä sade Telia. Du är för ung. Som vanligt.

Har det abonnemanget själv. Är fantastiskt bra.
  • 0
Citerar Aaandy:

----------FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU----------
  • 0
Citerar Aaandy:

+ 1
  • 0
Men då kan jag väl skriva det på någon av er?

Dö, Telenor. Dö, bara dö.
  • 0
Citerar aroon:

wat
Ischlo Pischlo!
  • 0
Citerar aroon:

Telenor? Semst ingame... IRL. :E
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Citerar The Vision:
Telenor? Semst ingame... IRL. :E

Just därför borde de dö. D: De vägrar ge mig Telenor Pott, eller varenuhette, och vill istället att jag pungar ut 549 spänn i månaden. Inte najs.
  • 0
Citerar aroon:
Just därför borde de dö. D: De vägrar ge mig Telenor Pott, eller varenuhette, och vill istället att jag pungar ut 549 spänn i månaden. Inte najs.

Usch? Varför?
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Jag har en iPhone 3Gs med iOS 4.02 som jag tänkte jailbreaka pga använda den utomlands. Men när googlar hittar jag ingen guide som visar hur man jailbreakar en 3Gs (notera s:et) med iOS 4.02. Spelar det någon roll eller ska man vänta till de har lyckats? Jag vet tyvärr inget om jailbreaking så tack i förhand!
I'm epic, you're Not
  • 0
Citerar The Vision:
Usch? Varför?

JAG VET INTE! D: Det enda som finns tillgängligt som abonnemang när jag väljer iPhone 4 32 GB är något svindyrt, usch på norgegubbar.
  • 0
Kan inte min iPhone bara komma nu.. jag har väntat 3 av dessa 2-4 veckorna som han på Phonehouse spånade om. Jag blir nojjig

Btw, jag har ett 3-abonnemang utan bindningstid, jag vill avsluta det och föra över det numret till det jag ska öppna hos Telia. Är det bara att säga att jag ska det när jag är i butiken sen? Har aldrig bytt innan och ville bara kolla upp för säkerhets skull.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Btw, jag har ett 3-abonnemang utan bindningstid, jag vill avsluta det och föra över det numret till det jag ska öppna hos Telia. Är det bara att säga att jag ska det när jag är i butiken sen? Har aldrig bytt innan och ville bara kolla upp för säkerhets skull.

Sådant går att oftast att göra på operatörernas hemsida.

Citerar aroon:
JAG VET INTE! D: Det enda som finns tillgängligt som abonnemang när jag väljer iPhone 4 32 GB är något svindyrt, usch på norgegubbar.

Varför har man Telenor överhuvudtaget? :E Det är bara bra för företag jue.
  • 0
Citerar The Vision:
Varför har man Telenor överhuvudtaget? :E Det är bara bra för företag jue.

För att Telia vägrar mig Max 25, och Telenor hade det näst bästa erbjudandet. :9
  • 0
Citerar The Vision:
Sådant går att oftast att göra på operatörernas hemsida.

Men det går att göra via butiken? eller måste jag ha två abonnemang på en gång eller måste jag gå någon dag utan mobil?
  • 0
Citerar aroon:
För att Telia vägrar mig Max 25, och Telenor hade det näst bästa erbjudandet. :9

Pfft. Om du ser 549kr/mån som ett bra erbjudande så har du inte kollat. Telia Max 25 är förvisso bäst vid tillfället men Telenor kommer ju inte i närheten av att vara tvåa. Själv kör jag på 3. Är för girig för att vänta i 2 månader för att sedan köpa med Telia Max 25. Men man får väl lära sig av sina misstag. :3

Tillagt 2010-08-24 18:51:
Citerar Humanisten:
Men det går att göra via butiken? eller måste jag ha två abonnemang på en gång eller måste jag gå någon dag utan mobil?

Det kanske funkar vi butiken. Det borde gå. Aldrig testat dock. Varför inte bara göra det över internet? Kortet kommer på 2-3 dagar.
  • 0
Citerar The Vision:
Pfft. Om du ser 549kr/mån som ett bra erbjudande så har du inte kollat.

Det gör jag inte, det är det som jag är sur på. De har ett bra abonnemang för 99:-, sen kunde man lägga till olika saker för olika pris. Det var grymt, men man kan bara välja dyra svinabonnemang för 549 respektive 699 tillsammans med iPhone 4. Det är just det jag är sur på.
  • 0
Välj inte Telenor då?
  • 0
Citerar The Vision:
Det kanske funkar vi butiken. Det borde gå. Aldrig testat dock. Varför inte bara göra det över internet? Kortet kommer på 2-3 dagar.

För att jag får mobilen i samband med tecknandet av mobilabonnemanget.
  • 0
Citerar Humanisten:
För att jag får mobilen i samband med tecknandet av mobilabonnemanget.

Hmm. När jag beställde iPhone så fick jag välja ifall jag skulle ha ett nytt nummer eller för över mitt gamla nummer till det nya kortet.
  • 0
Citerar The Vision:
Välj inte Telenor då?

Det ska jag inte! Inte om jag inte får mitt fina, billiga abonnemang. D:
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!

Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy