Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Apple iPhone

Citerar The Vision:
Kontrakt?

Ja, dom ska tydligen skicka ett kontrakt som man ska skriva på och skicka tillbaka. Men inget sådant har kommit.
  • 0
Citerar The Vision:
Att få alla att köpa är ju svårt då hälften har Android-telefoner. Hur drar du in pengar på det?

Jo men jag jobbar åt deras företag. NÄE dumma mig, menade självklart att jag sparar pengar på det. Surt att de har android då :/
Strange becomes mundane
  • 0
Är det någon här inne med en Ifjåne 4 som har ett glapp på baksidan?
----> Postbanken
  • 0
Citerar aroon:
Vad är det för något? Som en chatt eller vad?

Yes, en app som använder 3g/ wifi för att skicka sms. Fungerar emellan iPhones. Är gratis och ja, du måste vara uppkopplad till internet då. Så har du en bunt polare med iPhones så skaffa ett abonnemang med obegränsad eller mycket surf
Strange becomes mundane
  • 0
Köpte precis appen: EpicWin. Skit rolig. Vet dock inte om den är värd sina 22 spänn :/
  • 0
Imorgon får jag min iPhone
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Idag så har det precis gått 3 veckor sedan jag beställde den. Jag hoppas att den kommer imorn så får jag tid att bli van under helgen.
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Jag vet vad jag önskar mig när jag fyller arton om två månader: en iPhone
Hallå där!
  • 0
Citerar Fartcorez:
Jag vet vad jag önskar mig när jag fyller arton om två månader: en iPhone

Du får vara mer specifik när du säger en iPhone! Du kanske får en 2G! D:
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Citerar The Vision:
Du får vara mer specifik när du säger en iPhone! Du kanske får en 2G! D:

Hade dock varit ganska kul om han kom in här någon dag efter han fyllt år och klagar för att han fick en 2G.
We own your fucking dreams!
  • 0
iPhone 4 avbeställd från 3! Fick nyss nys om ett sjukt bra studenterbjudande från Tele2 där jag sparar lite under 3000:-. Kolla in CSN, sjukt bra erbjudanden på abonnemang för tillfället. Dessutom står det att 16GB-modellen endast har en veckas leverans vilket är skönt. 32GB har 6-8 veckor. >_>
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
Citerar The Vision u får vara mer specifik när du säger en iPhone! Du kanske får en 2G! D:

Hade dock varit ganska kul om han kom in här någon dag efter han fyllt år och klagar för att han fick en 2G.

Haha, nej då, jag ska vara tydlig med att det ska vara en 4
Hallå där!
  • 0
Citerar The Vision:
Kolla in CSN, sjukt bra erbjudanden på abonnemang för tillfället.

Neeeejee! Jag som inte har fått mitt kort än...
  • 0
vad ska man göra om man försöker ladda ner appar men det står typ att de används på en ny dator eller device... har både iphone och ipod och det går inte på någon, varför inte?
  • 0
Därför.
  • 0
Citerar Jackke:
vad ska man göra om man försöker ladda ner appar men det står typ att de används på en ny dator eller device... har både iphone och ipod och det går inte på någon, varför inte?

Kanske speciella appar för iPhone 4 eller iPad eller nått. Ifall du har äldre modeller dvs.

Tillagt 2010-08-26 22:48:
Citerar aroon:
Neeeejee! Jag som inte har fått mitt kort än...

Nabzor.
  • 0
Jag har fått min iPhone 4 idag, men mitt sim-kort kommer nästa vecka. Vad tror ni händer om jag kopplar in den i iTunes utan simkortet i?

Tillagt 2010-08-27 15:30:
Damn, nothing happens^^ Då får jag vänta till nästa vecka helt enkelt
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
har nu fått min iphone 4! letade efter en tråd med tipps på spel och appar til iphonen men hittar ingen bra så vilka rekomenderar/har ni till er iphone?
  • 0
Hur får man en bok-flik i iTunes för ens iBooks-bibiotek?

Tillagt 2010-08-27 17:49:
Citerar Jackke:
har nu fått min iphone 4! letade efter en tråd med tipps på spel och appar til iphonen men hittar ingen bra så vilka rekomenderar/har ni till er iphone?

Jag har på spelfronten:
N.O.V.A. Near Orbit Vanguard Alliance
Driver
Beneath a Steel Sky
The Settlers
Hawx
och några småspel.

Apps har jag:
Facebook
Messenger
Bandit Gbg (webradio)
Multiconvert
Arla Köket (receptbok)
Fluid
iBooks
  • 0
Citerar Humanisten:
Hur får man en bok-flik i iTunes för ens iBooks-bibiotek?

Tillagt 2010-08-27 17:49:
Citerar Jackke:har nu fått min iphone 4! letade efter en tråd med tipps på spel och appar til iphonen men hittar ingen bra så vilka rekomenderar/har ni till er iphone?

Jag har på spelfronten:
N.O.V.A. Near Orbit Vanguard Alliance
Driver
Beneath a Steel Sky
The Settlers
Hawx
och några småspel.

Apps har jag:
Facebook
Messenger
Bandit Gbg (webradio)
Multiconvert
Arla Köket (receptbok)
Fluid
iBooks

ok tackar
  • 0
Citerar Jackke:

Grand Theft Auto: Chinatown Wars och Prince of Persia: Warrior Within är två av mina favoriter.
En dålig förlorare är någon som förlorar för att han är sämre.
  • 0
Citerar psycobat:
Grand Theft Auto: Chinatown Wars och Prince of Persia: Warrior Within är två av mina favoriter.

Har dem fört över kontrollerna bra till iPhone?
  • 0
Har ett litet svårt val. Jag funderar på o skaffa en ny mobil men samtidigt så säljer min brorsa sin iPhone 3gs för 2k till mig, ska jag köpa den för det?

Är det lönt om man redan har en iPod Touch 3g?
Battlefield 3
  • 0
Citerar Reklam Posten:
Har ett litet svårt val. Jag funderar på o skaffa en ny mobil men samtidigt så säljer min brorsa sin iPhone 3gs för 2k till mig, ska jag köpa den för det?

Är det lönt om man redan har en iPod Touch 3g?

3GS är lite snabbare, har lite bättre fingeravtrycksskydd och lite bättre kamera, om du tycker att det är värt det, go for it, men annars, försök skaffa en nyare om du kan hitta ett bra erbjudande.
  • 0
Citerar Reklam Posten:

Ja, självklart? Du kan inte förlora på det. Vill du inte ha den så kan du sälja den för 500 kr mer på http://www.envirofone.se/trade/?make=Apple&search=iPhone%20
3G%20S%2016GB
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!

Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy