Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Apple iPhone

psycobat
psycobat
Citerar Humanisten:
Citerar psycobat:Grand Theft Auto: Chinatown Wars och Prince of Persia: Warrior Within är två av mina favoriter.

Har dem fört över kontrollerna bra till iPhone?

På GTA tycker jag dem är bra, Prince of Persia kan vara lite svårstyrt dock, men jag gillar det ändå.

En dålig förlorare är någon som förlorar för att han är sämre.
Adam Holmberg
Adam Holmberg
Citerar psycobat:
Prince of Persia kan vara lite svårstyrt dock, men jag gillar det ändå.

Ok, jag får spana in det, för det är en gammal spelkärlek till mig som jag verkligen vill spela om igen

Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
adamviko
adamviko
Vad är det för fel på min iPhone 4?

Själva problemet är att jag hör knappt den jag pratar med, men den jag pratar med hör mig superbt.

''The world may only see you as one person. But one person may see you as the world!''
Adam Holmberg
Adam Holmberg
Är det rekomenderat att jag skaffar det där plastfilmsskyddet till min iPhone, det där helikoptertjosan? Jag har haft en iPod Touch G1 i två år och har inte lyckats få en repa på skärmen än liksom.

Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
The Vision
The Vision
Följde med en vän igår när han köpte en HTC Desire. Fick även pilla lite på en iPhone 4 inne i butiken. Blev bara ännu mer sugen. Så sjukt bra skärm och den är så snabb! Får hoppas att den kommer under nästa vecka.

You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
The Vision
The Vision
Citerar Lennon:
Kjell Eriksson är arg på 3:
http://www.youtube.com/watch?v=cs0fhF7oUEQ

Haha!

You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
Herrkrabba
Herrkrabba
Mah, nu har jag pillat på min iPhone 4a några dagar. Härliga saker må jag säga.

Adam Holmberg
Adam Holmberg
Hur lång tid tar det för sim-kort att levereras ungefär, alltså hur många arbetsdagar?

Tillagt 2010-08-28 23:21:
Hur är det med sms och ringsignaler till iPhone förresten? hur är inställningsmöjligheterna där?

Eliobiwan
Eliobiwan
Citerar Humanisten:
Hur är det med sms och ringsignaler till iPhone förresten? hur är inställningsmöjligheterna där?

Jailbreakar du din iLur får du oändliga inställningsmöjligheter. En låst iPhone har ett ytterst begränsat antal inställningar, där man inte ens kan byta SMS signal.

in your rearview mirror is the motherfucking law
Reklam Posten
Reklam Posten
Har precis omformaterat datorn och vill synkronisera över de saker jag ha på min iPod Touch till min dator, men går det inte att göra utan att ta bort dom?

Har både skolarbeten och annat skoj som jag skulle vilja ha på datorn

Battlefield 3
Eliobiwan
Eliobiwan
Citerar Reklam Posten:
Har både skolarbeten och annat skoj som jag skulle vilja ha på datorn

1. Säkerhetskopera iPoden.
2. Synka den med iTunes.
3. Återställ den från din backup fil.

in your rearview mirror is the motherfucking law
Reklam Posten
Reklam Posten
Citerar Eliobiwan:
1. Säkerhetskopera iPoden.
2. Synka den med iTunes.
3. Återställ den från din backup fil.

Ok, men var hittar man det med säkerhetskopiera? Kanske en noobig fråga...

Edit--
Hittade den^^

Tack för svar

Battlefield 3
Legacy
Legacy
Fick min iphone 4 igår Och jag är helt klart nöjd. Fast jag får inte använda kreditkortet som tillhör far min som krävs för att ladda ner apps (inklusive dom som son är gratis). Får antagligen inte använda mammas heller så jag får ta och köpa ett pre-paid kort på Mac house på måndag.

Men en grej jag stör mig på är hur snbbt battariet tar slut slut. Har suttit med den i knappa 20 min idag och den har redan förlorat 5% batteri. Det stod inget i manualen om att ladda den innan användning bara koppla upp till iTunes. Ska det ta slut så fort eller?

For the watch.
neostar
neostar
Citerar Legacy:
Fick min iphone 4 igår Och jag är helt klart nöjd. Fast jag får inte använda kreditkortet som tillhör far min som krävs för att ladda ner apps (inklusive dom som son är gratis). Får antagligen inte använda mammas heller så jag får ta och köpa ett pre-paid kort på Mac house på måndag.

Men en grej jag stör mig på är hur snbbt battariet tar slut slut. Har suttit med den i knappa 20 min idag och den har redan förlorat 5% batteri. Det stod inget i manualen om att ladda den innan användning bara koppla upp till iTunes. Ska det ta slut så fort eller?

Apple är ju inte direkt kända för grym batteritid, laddning varje dag krävs tyvärr, det är det ända jag inte gillar med min iphhone 4 att man inte kan byta batteri utan att skruva upp hela mobilen.

Wrestling is not fake, people are fake
neostar
neostar
Någon som vet hur man enkelt får sin mp3 att bli ringsingnal ? Vilket program ska man använda ?

Wrestling is not fake, people are fake
Luddinator
Luddinator
Citerar neostar:
Någon som vet hur man enkelt får sin mp3 att bli ringsingnal ? Vilket program ska man använda ?

Denna använder jag: http://www.iringer.net/

You've been left on your own - Like a Rainbow in the Dark
Adam Holmberg
Adam Holmberg
Citerar Eliobiwan:
Jailbreakar du din iLur får du oändliga inställningsmöjligheter. En låst iPhone har ett ytterst begränsat antal inställningar, där man inte ens kan byta SMS signal.

Aj, det var surt. men jag tänker ändå inte jailbreaka den tyvärr

Rallye
Rallye
Som det är nu så laddar jag min iPhone 4 var fjärde dag. Då smsar, ringer och spelar jag lite varje dag.

Aaandy
Aaandy
Citerar Rallye:
Som det är nu så laddar jag min iPhone 4 var fjärde dag. Då smsar, ringer och spelar jag lite varje dag.

Låter som en utomordentligt bra batteritid. Min 3GS håller maximalt två dagar. Men oftast så laddar jag den varje natt för att slippa att den ska dö i handen på mig under dagen.

The Vision
The Vision
Citerar Legacy:

Det brukar oftast vara så att man ska ladda den ganska länge under första laddningen. Då presterar batteriet bättre framöver. :/

Citerar Humanisten:
Hur lång tid tar det för sim-kort att levereras ungefär, alltså hur många arbetsdagar?

2-3 dagar. Min syrra fick sitt sim-kort dagen därpå.

Adam Holmberg
Adam Holmberg
Citerar The Vision:
2-3 dagar. Min syrra fick sitt sim-kort dagen därpå.

Ok, då får jag hoppas på tisdag-onsdag

Citerar The Vision:
Det brukar oftast vara så att man ska ladda den ganska länge under första laddningen. Då presterar batteriet bättre framöver. :/

Det brukar vara så i alla fall. Jag tänker ladda min iPhone länge första gången, och sen låta den ladda ut helt också.

tollsjo
tollsjo
Hej
Håller på och gör en återställning av min iPhone och har stött på lite problem.
iTunes har stått i samma läge i snart en kvart där det står "Kontrollerar iphone-återställning"
Det verkar inte hända någonting alls, någon som vet var det kan vara för fel!?

Woftam
Iqaros
Iqaros
Tänkte, ni som har en iPhone, hur mycket brukar eran räkning gå på i månaden?

Aaandy
Aaandy
Citerar Iqaros:
Tänkte, ni som har en iPhone, hur mycket brukar eran räkning gå på i månaden?

Mitt abonnemang med fri surf och telefonkostnad ligger på 350 kr i månaden.

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!

Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy