Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Apple iPhone


Kan inte ladda ned senaste uppdateringen av GTA III. Förstår inte varför, då det finns tillräckligt med minne, och spelet fungerar som det ska.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Plockade upp en i San Francisco för två veckor sedan. Blev positivt överraskad av kameran faktiskt.
"En kompromiss är konsten att dela en kaka så att alla tror de har fått den största biten."
  • 0
Citerar T-Boy:
Kan inte ladda ned senaste uppdateringen av GTA III. Förstår inte varför, då det finns tillräckligt med minne, och spelet fungerar som det ska.


Har du Wi-fi?
Aldin Sadikovic / Gamereactor
  • 0
Jag kan inte få min att vibrera av någon anledning.
"En kompromiss är konsten att dela en kaka så att alla tror de har fått den största biten."
  • 0
Citerar Colonel:
Jag kan inte få min att vibrera av någon anledning.


Det är en feature.
  • 0
Citerar Aaandy:
Det är en feature.


I figured it out. Im such a retard.
"En kompromiss är konsten att dela en kaka så att alla tror de har fått den största biten."
  • 0
Någon som har tips på bra, och inte alltför klumpigt, gummiskydd till Iphone 4?
  • 0
Citerar Lennon:
Någon som har tips på bra, och inte alltför klumpigt, gummiskydd till Iphone 4?


Varför just gummi?
  • 0
Citerar Aaandy:
Varför just gummi?


Varför inte? Känns som att det tål fall och stötar bättre, och ger bättre grepp. Det är min far det gäller. Han jobbar inom bygg, så gummi känns som en bra grej. Men har du något annat att rekommendera, så visst.
  • 0
Det finns tyvärr ingen vettig kombination av "gummi" och "inte klumpig", eftersom telefonen fastnar i allting när du har skyddet på.
  • 0
Okej. Vad skulle du rekommendera då? Jag själv kör helt utan skydd, så jag har väldigt dålig koll.
  • 0
Jag har ett värdelöst Belkin-gummi-skal, fastnar i fickan så fort jag ska få upp luren. Men det var billigt...
  • 0
Skal på iPhones är en synd.
"I refuse to answer that on the grounds that I don't want to."
  • 0
  • race
  • race
Citerar Lennon:
Någon som har tips på bra, och inte alltför klumpigt, gummiskydd till Iphone 4?


Kolla på eBay, det finns mängder av skal för 10-20 kronor styck!
  • 0
Dealxtreme.
  • 0
Citerar Lennon:
Någon som har tips på bra, och inte alltför klumpigt, gummiskydd till Iphone 4?


Jag har precis köpt min första iPhone och köpte med detta skal: http://store.apple.com/us/product/H7893ZM/B?fnode=MTY1NDA0N
A&fs=m.manufacturer%3Dbelkin


Skitsnyggt till vit iPhone och känns hyfsat gediget, även om jag inte satt det på prov än. ApeWithSniper: är det detta du också har, men inte gillar?

Egentligen ville jag köpa något snyggt designat från society6.com, men det får bli när jag vill variera mig...
  • 0
Citerar allthehype:
ApeWithSniper: är det detta du också har, men inte gillar?

Nähedu, och köp inte för de sviniga priserna direkt från Apple store. Jag köpte ett tvåpack gummiskal med värdelös passform från Belkin för en hundralapp. Billigt och värdelöst. Men ska de skydda så är de också ergonomiskt skräpiga. Du får prioritera om du vill ha det för utseendet eller funktionen.
  • 0
Citerar ApeWithSniper:
Citerar allthehype:ApeWithSniper: är det detta du också har, men inte gillar?
Nähedu, och köp inte för de sviniga priserna direkt från Apple store. Jag köpte ett tvåpack gummiskal med värdelös passform från Belkin för en hundralapp. Billigt och värdelöst. Men ska de skydda så är de också ergonomiskt skräpiga. Du får prioritera om du vill ha det för utseendet eller funktionen.


Hehe... Visst är det lite dyrare men jag tyckte det var lika bra att köpa skal tillsammans med luren. Jag är f.ö. helnöjd med både passform, ergonomi och utseende. Hur bra det egentligen skyddar har jag inte velat testa än... ;)
  • 0
Det fixade sig!
I'll see you on the dark side of the moon.
  • 0
Skulle vilja ha tips på sidor med fina iPhone bakgrunder, både för låsskärm och hemskärm fast främst för låsskärmen.

Vill helst ha något i denna stilen:
http://d.pr/i/1Lqn
www.youtube.com/TheClanIQ
  • 0
Någonting verkar ha hänt med min 3GS. Under de senaste två dagarna så har den hängt sig när jag ska låsa upp den och då startat om sig själv. Idag (nåja, igår) så har det hänt fyra gånger, varav tre var inom loppet av någon timme. Nu senast så är den fast i laddningsläget (typ som om den startar upp telefonen) och kommer inte därifrån.

Det hela började först i torsdags när jag skulle ta ett kort. När jag tog kortet så blev det svart så jag valde att ta bort det, och sen även ta bort ännu fler för att kunna ta kort då minnet var fullt. Det gick inte. Istället så stängdes bara bildmappen ned. Jag provade sedan att ta bort alla bilder från mobilen via datorn, men då började "Den här datorn" krångla och slutade inte förens jag kopplade ur mobilen.

Så nu kan jag varken ta bort kort i mobilen, via datorn eller ens använda telefonen längre. Ännu mindre synkronisera den med Itunes och föra över mina senaste köp. Antar att det enda jag kan göra är att återställa den, men det går inte då jag inte kan ansluta den till Itunes.

Någon som vet vad som kan ha hänt och kanske har några förslag på vad jag ska göra?
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Någon som har tips på ett vettigt armbandsfodral till Iphonen som funkar bra under löpning? Apple säljer någon från Incase som ser hyfsat bra ut, men hade föredragit något lite mer regnsäkert än det här: http://store.apple.com/se/product/H2320ZM/A?fnode=MjA4MjQyOT
E
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
  • race
  • race
Citerar Nicklas Holm:
Någon som har tips på ett vettigt armbandsfodral till Iphonen som funkar bra under löpning? Apple säljer någon från Incase som ser hyfsat bra ut, men hade föredragit något lite mer regnsäkert än det här: http://store.apple.com/se/product/H2320ZM/A?fnode=MjA4MjQyOT
E


Kolla eBay, har för mig att det finns flera bra armband från Belkin där hyfsat billigt.
  • 0
iTunes driver mig till vansinne. Hur gör jag för att kunna säkerhetskopiera till en ny dator utan att radera all information på iPhone?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!