Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Hur föreställer ni er forumiterna?


Jag tror att Dr jr gillar väldigt svarta solglasögon och saft. Och saften ska helst innehålla hallon och citron. Han har inget större intresse av andra människor, utan vill heldre bara titta på film och spela tv-spel.

Vad tror ni om mig då?
Vi bara dör ju så jävla mycket hela tiden.
  • 0
Floyd är en person som saknar neppy mycket.
han sitter hemma i små hörn och gråter minst tre g/dag. han har även en förkärlek till väggar...
flying monkeys stole my signature. damn them.
  • 0
Citerar Floyd:
Jag tror att Dr jr gillar väldigt svarta solglasögon och saft. Och saften ska helst innehålla hallon och citron. Han har inget större intresse av andra människor, utan vill heldre bara titta på film och spela tv-spel.


Saft är en höjdare. Fast blandsaft ska det vara. Svarta solglasögon är coola. Särskilt om dom sitter på Neo. Faktum är att jag gjärna sitter vid datorn hälre än att socialicera mig, även om det händer att jag längtar efter lite sälskap. Detta går dock över på en natt. Och tv-spel...? Vad tror du om mig? Okej att jag har en gammal hederlig box, men jag är pc-spelare i själen. Film är kul det med.
It's poetry. The poetry of War.
  • 0
Citerar dr muu:
Floyd är en person som saknar neppy mycket.
han sitter hemma i små hörn och gråter minst tre g/dag. han har även en förkärlek till väggar...

Nej, väldigt fel.

Och varför skulle jag sakna Neppy? (Är han bannad?!)
Vi bara dör ju så jävla mycket hela tiden.
  • 0
Bannad sedan länge, på svenska Gr,

Sitter hemma och gråter minst 2 ggr per dag då? :p
Silence is....golden,, Duct tape is...silver.
  • 0
Citerar Catsoup:
Bannad sedan länge, på svenska Gr,

Jamen, jag menade i Norge.

Citerar Catsoup:
Sitter hemma och gråter minst 2 ggr per dag då? :p

Nej, inte det heller.
Vi bara dör ju så jävla mycket hela tiden.
  • 0
Citerar Floyd:
Och varför skulle jag sakna Neppy? (Är han bannad?!)


nej nej!! eller det tror jag inte... har inte sett han på länge...
bara har fått för mig det...
flying monkeys stole my signature. damn them.
  • 0
Dr Muu föreställer jag som en Jedi med en mörkbrun kappa och ett jedi svärd. Dessutom gillar han att springa runt och lura folk med sina jedi krafter
  • 0
Citerar Geccod:
Dr Muu föreställer jag som en Jedi med en mörkbrun kappa och ett jedi svärd. Dessutom gillar han att springa runt och lura folk med sina jedi krafter


kappan är faktiskt ljusbrun...

geccod sitter hemma och mumlar om sitt nästa steg i travian...
flying monkeys stole my signature. damn them.
  • 0
Geccod är den snälle killen som spelar och bryr sig om sina syskon!
Dr muu är en... kossa.
Om jag flummar som en idiot så argumenterar jag som ett geni.
  • 0
Citerar blatten65:
Dr muu är en... kossa.


well duh....

blatten65 är en sådan där steriotypisk blatte som går runt med kniv och rånar folk... sen är han rädd för små vita kattungar...
flying monkeys stole my signature. damn them.
  • 0
Citerar dr muu:
geccod sitter hemma och mumlar om sitt nästa steg i travian...

Haha

Citerar blatten65:
Geccod är den snälle killen som spelar och bryr sig om sina syskon!

Nja, jag har 2systrar o 2 styvsystrar.. Lite små jobbigt

Blatten65 sitter fortfarande hemma förstenad av glädjechocken han fick när hans 360 kom hem igen. Eller gjorde den det tillslut, blatten?
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hawa
Citerar Cruzen:
Pm_gamemaster är ett matvrak på 150 kilo och regerande mästare i den årliga matätartävlingen i Kansas.


Hahaha
I will not fall, I will stand tall. Feels like no one could beat me.
  • 0
Citerar dr muu:
blatten65 är en sådan där steriotypisk blatte som går runt med kniv och rånar folk... sen är han rädd för små vita kattungar...


Fyfan vad töntigt.

Hawa: Brunt hår, kort och lite rund i ansiktet? Dom vibbar jag fick ifrån namnet
It's the decisions you make, when you have no time to make them, that define who you are.
  • 0
Citerar Geccod:
Nja, jag har 2systrar o 2 styvsystrar.. Lite små jobbigt

Blatten65 sitter fortfarande hemma förstenad av glädjechocken han fick när hans 360 kom hem igen. Eller gjorde den det tillslut, blatten?

Den kom!
Citerar dr muu:
blatten65 är en sådan där steriotypisk blatte som går runt med kniv och rånar folk... sen är han rädd för små vita kattungar...

Botch madda fucker gimme tha monnnniiiii!!!!
Ahhh en katt!
*Springer iväg*

Tillagt 2007-03-21 20:45:
Stubi773: Killen på bilden?
Om jag flummar som en idiot så argumenterar jag som ett geni.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hawa
Citerar stubi773:
Hawa: Brunt hår, kort och lite rund i ansiktet? Dom vibbar jag fick ifrån namnet



Hhehehe, inget av det stämde faktist


Stubi733: En 15 åring som bara sitter hemma och lyssnar på rock halva dagen, andra halvan spelar du. Du har brunt halv långt hår och är runt 180 cm. Du är tyst av dig och pratar inte så mycket
I will not fall, I will stand tall. Feels like no one could beat me.
  • 0
Jag tror att alla är små, svettiga och konsumerar ett kopiöst mycket smörgåspålägg. Något annat som är värt att notera är att alla slickar sig rena, som katter gör. Majoriteten har också en förkärlek till Jamba och beställer dagligen en ny ringsignal, alternativt "naken-tjej"-tema till er Nokia-mobil.

Självklart gör inte jag något sånt här, men det stämmer in på alla andra. Ja, så är det.

Kul:
öhhh. kul forum.
  • 0
Hawa:

Det stämmer att jag är 15. Det om håret och längden stämmer också (184 cm). Jag spelar dock inte så mycket nu för tiden. Och även om jag lysnar på mycket rock så varierar jag min kusik mycket.

Citerar blatten65:
Stubi773: Killen på bilden?


Det var det dr muu sa. Antar att han skämtade. Och gjorde han det så ska han ju såklart inte ta åt sig.
It's the decisions you make, when you have no time to make them, that define who you are.
  • 0
stubi773

Medel lång kille med kort mörkt hår. Han gillar att spela och lyssna på musik. Och så är du 15 år.
Älska aldrig i en trädgård, kärleken är blind men det är inte grannarna
  • 0
Pantflaska

Liten kille, max 13år. Han är medel lång, har brunt hår och glasögon.Han gillar musik såsom Linkin Park,AFI, Bullet for My Valentine. Han spelar en del men större delen av hans dagar går åt till annat.
Och föresten så idrottar han inte, han är helt enkelt för lat för det.
  • 0
Citerar Sasquatch:
Pantflaska

Liten kille, max 13år. Han är medel lång, har brunt hår och glasögon.Han gillar musik såsom Linkin Park,AFI, Bullet for My Valentine. Han spelar en del men större delen av hans dagar går åt till annat.
Och föresten så idrottar han inte, han är helt enkelt för lat för det.


Rätt mycket fel för jag älskar sport men just nu går jag bara på fotboll. Kanske ska börja på handboll eller basket. Och föresten jag är 12 blir 13 år 18 april och jag är 1,78 lång så jag är inte medel lång.
Sen har jag mörk blondt hår och inga glasögon.
Älska aldrig i en trädgård, kärleken är blind men det är inte grannarna
  • 0
Sasquatch

3,5m lång och riktigt hårig
I'm free to radically alter my beliefs whenever it's convenient.
  • 0
Oj det var värst vad dålig människo kännare jag är då xD

Sangheili, jomen visst. *Grumph, morr *
  • 0
Citerar Sasquatch:
Oj det var värst vad dålig människo kännare jag är då xD


Ja men du hade ju några rätt.
Älska aldrig i en trädgård, kärleken är blind men det är inte grannarna
  • 0
Citerar Sangheili:
3,5m lång och riktigt hårig

Citerar blatten65:
Dr muu är en... kossa.

Hoho, jag underhålls till hög grad av de många totalt ogrundade föreställningar i stil med dessa som postas här i denna tråd. Denna typ av inlägg utgör en mycket stor del av allt det som skrivs, precis som jag förutspådde då denna tråd startade från första gången.

En dum idé till en tråd, om ni frågar mig.


Sedan måste jag ju fråga trådskaparen Cruzen om detta inlägg räknas som en påpekning eller gammalt trist klagande? Jag kände nämligen inte av någon form av orgasm.
Know ye not that the unrighteous shall inherit the kingdom of God?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!