LIVE
HQ
logo hd live | Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Övrigt

      Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

      Varför gillar man saab?


      Citerar Limpis_88:
      hahah ok mkt HK att skryta om men inte mkt till bil i övrigt


      Tycker du nä? Men tänk dig hur alla ägarna till s.k sportbilar känner sig när dom ser en fyrkantig raket med 15" fälgar förnedrar dom...

      Tillagt 2007-02-13 20:46:
      Citerar Durden:
      Men sen är det så att Saab är skit, Volvo är skit. Det enda som särar dem åt är alla "bönder" som skryter som sin Volvo...


      Hur många Saab och Volvo har du haft?
      - sweet as sweetness, dark as darkness -
      • 0
      oh nej en rostig skokartång åkte just om mig nae vad ledsen jag blir, buhu ska nog gråta en skvätt.... antar att du Silverado ska skaffa sig en "fin" och "snygg" 740 när du får körkort
      • 0
      Citerar Limpis_88:
      oh nej en rostig skokartång åkte just om mig nae vad ledsen jag blir, buhu ska nog gråta en skvätt.... antar att du Silverado ska skaffa sig en "fin" och "snygg" 740 när du får körkort


      Men fan vad moget. Ta sånt nån annan stans för här ser det inte fint ut.

      Gillar mer BMW. Dom ser snygga ut och har en fet inredning.
      Tell everyone in the world, that Im You
      • 0
      Citerar Limpis_88:
      oh nej en rostig skokartång åkte just om mig nae vad ledsen jag blir, buhu ska nog gråta en skvätt.... antar att du Silverado ska skaffa sig en "fin" och "snygg" 740 när du får körkort


      Jag är 23år gammal och fick körkort när jag var 18år. Läs på min sida vilka bilar jag har haft...

      Sen är ine hans bil rostig, den är helt renoverad så allt är som nytt i princip. Jag tycker absolut inte att Volvo 740 är en snygg bil, den är faktiskt riktigt jävla ful. Speciellt när folk rollar dom gröna, sätter på kantstötta 17" och tonar rutorna... Det jag säger är att det är en BRA bil som går att få ruskigt jävla SNABB.
      - sweet as sweetness, dark as darkness -
      • 0
      ops sorry inte meningen, men alltså det kändes bara så barnsligt att ngn sitter och skriver om att en volvo "äger" sportbilar
      • 0
      Citerar Limpis_88:
      ops sorry inte meningen, men alltså det kändes bara så barnsligt att ngn sitter och skriver om att en volvo "äger" sportbilar


      Den har ju gjort det, ser inte det löjliga i det...

      Tillagt 2007-02-13 20:51:
      Citerar Limpis_88:
      ops sorry inte meningen, men alltså det kändes bara så barnsligt att ngn sitter och skriver om att en volvo "äger" sportbilar


      du som är en sån bilkännare... Vad har du haft för bilar då?
      - sweet as sweetness, dark as darkness -
      • 0
      Citerar Limpis_88:
      ops sorry inte meningen, men alltså det kändes bara så barnsligt att ngn sitter och skriver om att en volvo "äger" sportbilar


      Det finns ju bra volvos och dåliga sportbilar. Om du fattar vad jag menar.
      Tell everyone in the world, that Im You
      • 0
      jag säger bara att det inte är ngt att skryta om.. bilarna går bra det vet jag annars skulle ingen köpa dem, men jag tycker ändå det inte är ngt att skryta om, iaf inte de såkallade volvoraggarna som finns där jag bor.
      • 0
      Citerar Limpis_88:
      jag säger bara att det inte är ngt att skryta om.. bilarna går bra det vet jag annars skulle ingen köpa dem, men jag tycker ändå det inte är ngt att skryta om, iaf inte de såkallade volvoraggarna som finns där jag bor.


      Jag håller med dig, men huvudsaken är väl att dom är nöjda eller hur? Jag ser inte varför en gubbe i 60årsåldern ska skryta om sin porsche-boxter som kostar lika mycket (lite) som en v70 heller. Men det är ju upp till honom. Har man byggt om sin bil själv så har man min respekt mer än om man köpt en från bilhandlaren direkt och tror dig vara kung på gatan.
      - sweet as sweetness, dark as darkness -
      • 0
      Volvon har blivit på tok för överskattad då den enligt vissa kan liknas med en statusbil.
      • 0
      ja absolut zyrak det vet jag , men jag håller fast vid att jag inte tycker man ska skryta om sin gammla volvo. Känns bara töntigt, men det är överhuvudtaget töntigt att skryta om sin bil.
      • 0
      Citerar Durden:
      Volvon har blivit på tok för överskattad då den enligt vissa kan liknas med en statusbil.


      Jämfört med många andra nya bilar så är den en statusbil. Jämför en Ny V70 med en Ford Mondeo t.ex...
      - sweet as sweetness, dark as darkness -
      • 0
      nu håller jag med Silverado, volvo är inte överskattad. De nya bilarna är snygga och bra annars skulle de som sagt inte sälja så bra.
      Men jag menar de gamla som stylas och får turbo för att man ska skryta är töntigt som sagt INGET fel på volvo bilar i sig.
      • 0
      Meh, en gripen drar ju vilken volvo som helst, när som helst.

      Hehehe, sant!
      Saab äger sossekontainertillverkaren. (Inte bara för att de gör stridsplan, bilarna är också finare) .


      Nämn den Saaben som är snabbare än denna 142...

      http://www.teamxracing.se/bilder/totte/IMAG3392.jpg

      Runt 1000hk denna säsongen, gick 9,97 på strippen förra året. Det finns det ingen Saab genom tiderna som har gjort. joho P-A s 9-3 X4R me 802 hk den åkte på 7,5sek (den e inte ens klar än) (sök på google på 9-3 X4R)
      Inte lätt när det är svårt
      • 0
      Citerar _niklas:
      Saab äger sossekontainertillverkaren.


      Och vad har socialdemokraterna med det hela att göra?
      Era hjärnor är infesterade av Marley för evigt.
      • 0
      vet inte fråga alla andra( råka komma me)
      Inte lätt när det är svårt
      • 0
      Man gillar Saab för att Jerry Seinfeld kör Saab i serien Seinfeld
      "Is there a gun in your pocket or are you just happy to see me?" Mae West
      • 0
      SAAB och Volvo är två exakt lika trista, alldagliga bilmärken.
      "Nu får vi en politik där det lönar sig bättre att vara frisk och ha ett arbete än att vara sjuk och arbetslös" - Lars Ohly
      • 0
      Jag håller med Volvo och Saab. Alla kör runt med likadana bilar, superspännande eller hur? Morsan kör nu med BMW 325i -06 men nu lagom till sommaren byter vi upp oss till bmw:s nya cabriolet =)
      My name is Jeff.
      • 0
      Haha preem mack is the shit! ,

      Gavling - Du skulle inte tycka så om du fick pröva att åka i bilen ''lilla surpuppa''

      Tillagt 2007-06-06 18:38:
      Citerar Tailgunner:
      Citerar Leon_S_Kennedy:Har ni sett nya Saan 9-3 Cabriolet?



      http://www.youtube.com/watch?v=RhHLu6IC6-E

      Nya?


      Ja den är sprillans ny , min pappa som jobbar på carlia bil fick låna den när min syster skulle gå på skol bal. Så jag vet inte alls vad du försöker få fram....?
      Lämnat GR.
      • 0
      Citerar Leon_S_Kennedy:
      Ja den är sprillans ny , min pappa som jobbar på carlia bil fick låna den när min syster skulle gå på skol bal. Så jag vet inte alls vad du försöker få fram....?


      Att modellen inte är ny, eftersom du sa "nya saab 9-3 cabriolet."
      Så säger man bara när modellen är ny.
      • 0
      Citerar Tailgunner:
      Citerar Leon_S_Kennedy:Ja den är sprillans ny , min pappa som jobbar på carlia bil fick låna den när min syster skulle gå på skol bal. Så jag vet inte alls vad du försöker få fram....?

      Att modellen inte är ny, eftersom du sa "nya saab 9-3 cabriolet."
      Så säger man bara när modellen är ny.


      Hehehe... ah kanske det , men jag vet att den inte är ny men själva bilen var helt ny alltså vi liksom körde in den lite haha ;)
      Lämnat GR.
      • 0
      Citerar Leon_S_Kennedy:
      Hehehe... ah kanske det , men jag vet att den inte är ny men själva bilen var helt ny alltså vi liksom körde in den lite haha ;)


      Ok, förstår det.
      • 0

      För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!