Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

CTRL-V


1. Twin Peaks (!)
2. Scrubs
3. Seinfeld
4. Arrested Development
5. Californication
Kommersiell reklam undanbedes.
  • 0
Queens of the Stone Age - Go With The Flow
  • 0
18134
"Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - Richard Feynman
  • 0
Jag fick "mammaMu" som är mitt lösenord till mitt steam acc, konstigt att jag hade kopierat det
Battlefield 3
  • 0
Skönaste forumet i spelvärlden!
  • 0
predictable



Did I have an impact on the world and the people around me or did every word I spoke come out verbal and unintelligible?
  • 0
"Can u Tell me were my country lies?" Said the unifaun to his true loves eyes

- En textrad ur Genesis underbara låt Dancing with the Moonlit Knight.
  • 0
D57S-5AA9-Q9MS-4RJZ-XQYX

Vart tror ni den går?
Oh yeah, and Deathwing knows how to divide by zero. This is the whole reason of the cataclysm.
  • 0
bind mwheelup +jump
bind mwheeldown +jump
  • 0
vad målade ni med?
Klappa fina katten?
  • 0
Crucified Barbara
Any experiment that leaves a crater, is a successful experiment.
  • 0
-
A million light reflections pass over me
  • 0
N 61º 25.965'
E 017º 13.600'
Keep walking, nothing to see here.
  • 0
''Väljer dem dåligt och neråt så är dem tvugna att döda vidare för framtiden. Jag menar, dåligt är ju dåligt. - Rolf Peter Andersson
  • 0
Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?
To Dare is To Do
  • 0
Citerar Helikoptermamma:
Du måste tänka på att MW2 först och främst är ett MP:spel, och har därigenom en näst intill oändlig hållbarhet. AssCreed 2 kommer däremot, trots att det förväntas bli längre än ettan, att bli avklarat efter kanske 1-2 veckor (beroende på hur mycket du spelar). Jag föreslår därför att du antingen börjar med AC2-köpet och väntar med MW2 tills det förstnämnda är avklarat, eller att du helt enkelt köper båda på deras premiärer. Sedan vet jag ju inte exakt vilka datum spelen släpps på, så det första alternativet kanske sammanstrålar med det andra, vem vet?

MW2 kommer den 10 november. AC2 den 19 November. Men jag måste ändå köpa MW2 på premiär. Annars kommer Prestige Edition samt Special Edition att ta slut...

Tack för svaret.
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Did I have an impact on the world and the people around me or did every word I spoke come out verbal and unintelligible?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!