Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Den STORA tråden om kärlek


Citerar Andra Bullar:
Wait... Säg inte att det var över sms eller msn bara


Gissa vart alla smileysar kom från.

Men aja.. Det var väll oundvikligt.

Citerar aroon:
Meh, det som verkade så lovande. Tråkigt.


Det känns som hon tvärvände ganska rejält.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Dumpad.


Fan vad tråkigt! Men det händer alla, antar jag. "Nu slipper du ju gå och fundera över det i alla fall."
Jag vaknade upp och insåg direkt att jag hade fått ett fel.
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Gissa vart alla smileysar kom från.

Men aja.. Det var väll oundvikligt.


Aj som fan, borde vara förbjudet...
"Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - Richard Feynman
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Dumpad.


Fan va surt, det verkade ju bra..

Citerar jooohn:
Ett ord: Sweet




Citerar aroon:
Jag tycker du borde säga åt en andra tjejen att du inte är intresserad. Vänligt, men bestämt, Sen borde det vara fritt fram med Kvisten. Såvida inte den andra tjejen får en Inferno Rage Super Attack och hänger upp er i varsitt träd. Och ni ramlar ner. Såklart. ^^


Jag tror jag ska träffa henne idag, och då säger jag hur det ligger till, att jag inte är intresserad och så. Hoppas bara inte jag hängs upp i ett träd, men hängs vi upp i samma kan jag klara mig..
Trust your hand.
  • 0
  • Roo
  • Roo
Citerar Andra Bullar:
Aj som fan, borde vara förbjudet...

Äh. Det är ju inte direkt som att dom var tillsammans. Tycker det är lite mycket begärt att träffas bara för att säga att man inte är intresserad, faktiskt.
Sköntåse.
  • 0
Citerar Roo:
Äh. Det är ju inte direkt som att dom var tillsammans. Tycker det är lite mycket begärt att träffas bara för att säga att man inte är intresserad, faktiskt.


Nu referade jag ändå mest till faktisk dumpning över samma media, även om inte Fizhmans situation var så trevlig heller
"Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - Richard Feynman
  • 0
Citerar aroon:
Lite text sådär. Nedbantad version ftl dock.


Ja, då förstår jag. Som du säger verkar det ju inte direkt vara ett sammanträffande att han helt plötsligt skulle gå och äta frukost. Chansen finns väl kanske att vad som än pågår mellan dom går inte så bra?

Bra dock att hon inte är typen som festar så mycket, sådana brukar i regel vara lite mer pålitliga. Men det finns ju så mycket annat hon kan gå på, en fest var bara ett exempel, hon kanske gillar filmkvällar? Vad vet jag, men ifall hon gör det kan du lika gärna smyga in där och umgås med henne som på en fest. Ifall ni umgåtts innan och så, så borde du känna till hennes vanor nu, och om du inte gör det finns det nog rätt lätta sätt att ta reda på det.

Men som sagt, om du inte vill göra din kompis arg eller så, så får du nog komma på något sätt att få han att prata. Knepigt dock när han verkar så stängd om det. Eller kan du alltid bara vänta och se, men det kanske inte är det bästa ändå.

Tillagt 2010-06-12 14:08:
Citerar ShmekarN:
Knepig såndär situation.


Håller med aroon här faktiskt, du borde säga åt den andra tjejen att du inte är intresserad, ifall du är säker på att hon faktiskt gillar dig. Så länge du gjort har hon ingen som helst anledning till ifall du ska satsa på kvisten. Dessutom kommer nog hon våga vara mer öppen med sina känslor, win-win-situation där liksom. Förutom kanske den andra tjejen, men det är sådant man får ta.
"Det regnade idag, och det fanns en mening med det."
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Dumpad.


LOLOLOLO JAG ÄR FUL! Brocode ä beast!!!
  • 0
Jag tror hon blev skrämd av att jag just sa att jag gillade henne. Eftersom hon verkat gilla mig annars så antar jag bara att hon är osäker.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Jag tror hon blev skrämd av att jag just sa att jag gillade henne. Eftersom hon verkat gilla mig annars så antar jag bara att hon är osäker.


Only time can tell.
  • 0
Citerar -Puritania_:
Chansen finns väl kanske att vad som än pågår mellan dom går inte så bra?


Det tror jag inte. Jag menar, jag har varit tillsammans med kompisen alla dagar den här veckan och tjejen nästan alla. Så fort de var nära varandra eller pratade i telefon såg alla jag kunde se ut som... Ja, kära. Kompisen går runt med ett meterbrett flin i nyllet så fort han interagerar med henne men så fort jag försöker prata om de två så blir han jättedyster och stänger in sig själv.'

Det kanske ligger sanning i det du säger ändå, de är glada när de är tillsammans men när jag försöker prata om dem som ett par blir han ledsen. Åååh, jag vet inte. Hon verkar alltid jätteglad omkring honom, men å andra sidan är det alltid vi tre då, så hon kan lika gärna vara glad för att jag är där. Men hon pratar aldrig i telefon med mig, så jag vet ändå inte.

Kanske är hon glad och nöjd med honom som vän och väntar på att jag ska göra något. Hoppas det.

Har faktiskt ingen superkoll på hennes vanor. Vet att hon håller på med en idrott som är väldigt passionerad för, men den ligger väldigt långt bort, precis som hennes hem, och jag vet absolut ingenting om den.

Som sagt bor hon väldigt "off" jämfört med alla andra i klassen, så hon brukar inte hänga supermycket med oss andra förutom på tidigare nämnda busshållplats eller närliggande köpcenter, i väntan på bussen, vad jag vet om. Vet faktiskt inte speciellt mycket om hennes vanor som inte handlar om bussen eller idrotten.

Om skolan bara hade hållit på fortfarande hade jag enkelt kunnat få uppåt en timme genom att åka till köpcentret och umgås med henne där, när kompisen håller på med träning eller liknande. Synd att jag fick panik när jag märkte att de var så tajta, trodde att de redan var tillsammans och varit det ett tag. Liksom inget fantastiskt tillfälle att bjuda ut henne.

Kompisen är inne på facebook nu, ska försöka krama ut lite information.
  • 0
Citerar Th3 End:
Only time can tell.


Jo. Vi får se vad som händer. Jag hoppas hon vågar träffa mig igen. För vi hade det väldigt roligt igår.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Har suttit och chattat med kompisen nu, betydligt mer informativ. Han sa att han gillade henne för några månader sen, men hon sa att hon "Gillade honom också, men mer som en vän."

Det ser ljusare ut, men han vill fortfarande bli tillsammans med henne. Tror han kan blir grinig om jag lägger in en stöt. Får fortsätta försöka få ett snack med henne och se var det leder. Om inte annat gillar hon mig förhoppningsvis som en vän också, vilket jag också blir glad av, hon är fortfarande jättetrevlig att umgås med, även utan intimitet.
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Jo. Vi får se vad som händer. Jag hoppas hon vågar träffa mig igen. För vi hade det väldigt roligt igår.


Hur tog du det när hon sa det? Kan inte vara lätt, men ni håller väl kontakten?
  • 0
Sådär, tog nyss ett snack med henne och förklarade att jag aldrig kommer få känslor för henne och det är bäst att vi bara är vänner. Hon vet fortfarande inte om att "Kvisten" har ljugit för henne, men det är bäst att hålla det tyst enligt de andra. Får se hur det rullar nu.
Trust your hand.
  • 0
Citerar Th3 End:
Hur tog du det när hon sa det? Kan inte vara lätt, men ni håller väl kontakten?


Det var ju via sms så.. Jag svarade iallafall med att jag gillade henne men inte nödvändigtvis gillade henne så.

Jag vet inte.. Gilla är kanske ett starkt ord..

Hon har inte svarat iallafall..
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar ShmekarN:
Sådär, tog nyss ett snack med henne och förklarade att jag aldrig kommer få känslor för henne och det är bäst att vi bara är vänner. Hon vet fortfarande inte om att "Kvisten" har ljugit för henne, men det är bäst att hålla det tyst enligt de andra. Får se hur det rullar nu.


Nice, går framåt en sak i taget
Hur reagerade hon gentemot att du inte var intresserad?
Oh yeah, and Deathwing knows how to divide by zero. This is the whole reason of the cataclysm.
  • 0
Citerar Lanan:
Nice, går framåt en sak i taget
Hur reagerade hon gentemot att du inte var intresserad?


Hon sa att hon visste det, men inte kunde göra något emot det. Hon blev ledsen men förstod allt. Jag sa att vi kunde vara kompisar men det tyckte hon lät "tråkigt". Blev inte mycket mer än så då jag var rätt sur på henne utan en kram sen stack jag.

Vänta, om hon visste att hon inte hade en chans hela tiden, betyder det att hon hela tiden försökt förstöra för mig?
Trust your hand.
  • 0
Citerar ShmekarN:
Citerar Lanan:
Nice, går framåt en sak i taget
Hur reagerade hon gentemot att du inte var intresserad?


Hon sa att hon visste det, men inte kunde göra något emot det. Hon blev ledsen men förstod allt. Jag sa att vi kunde vara kompisar men det tyckte hon lät "tråkigt". Blev inte mycket mer än så då jag var rätt sur på henne utan en kram sen stack jag.

Vänta, om hon visste att hon inte hade en chans hela tiden, betyder det att hon hela tiden försökt förstöra för mig?


Hoppsan, verkar finnas ett dolt motiv här. Att ta reda på varför hon gjorde som hon gjorde om hon visste.
Oh yeah, and Deathwing knows how to divide by zero. This is the whole reason of the cataclysm.
  • 0
Citerar Lanan:
Hoppsan, verkar finnas ett dolt motiv här. Att ta reda på varför hon gjorde som hon gjorde om hon visste.


Jo, men orkar fan inte. Hon har sjunkit på min skala grovt, och det här var nog sista gången jag pratar med henne enskilt med min egna vilja. Skulle nog säga att hon gjorde det för att hon inte ville se mig tillsammans med någon..
Trust your hand.
  • 0
Fakta 1: Hon sa till sin kompis, som råkade vara min bästis flickvän, att hon tyckte jag var mycket söt.

Fakta 2: Hon har gett mig många blickar i skolan, och såna blickar är inte harmlösa.

Fakta 3: Hon skrev till mig på min födelsedag att hennes dag hade varit bra för att hon sett mig.

Fakta 4: Efter jag frågat om vi kunde träffas innan skolavslutningen bjöd hon in mig till sin lägenhet när hon var ensam hemma.

Fakta 5: Efter vi hade varit hemma hos henne i fyra timmar och haft det, i min mening, väldigt kul så gav hon mig en kram och hon sa att det hade varit trevligt.

Fakta 6: Hon skickar ett sms där hon ursäktar sig utifall jag hade tyckt det var tråkigt hemma hos henne.

Fakta 7: När jag svarar att jag hade det kul där så svarar hon med att även hon hade det.

Sen kommer smset där hon frågar om rosen. Jag svarar med att jag gav henne den för att jag gillar henne.

Fan.

Tillagt 2010-06-13 01:50:
Det kan bero på att jag lyssnat på deppig kärleksmusik och kollat på How I met your mother hela dagen, eller att det är sent, men vad fåglarna..?
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Sen kommer smset där hon frågar om rosen. Jag svarar med att jag gav henne den för att jag gillar henne.

Fan.


Varför klagar du? Det går ju bra! Nu ska du bara kyssa henne!
Peace out booooiiiiiis! And girls..
  • 0
Citerar Black_prod:
Varför klagar du? Det går ju bra! Nu ska du bara kyssa henne!


Förutom biten där hon dumpade mig ja.

OCH med den händelsen firar vi nu mina 7777 inlägg!
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Förutom biten där hon dumpade mig ja.

OCH med den händelsen firar vi nu mina 7777 inlägg!



Ouch, thats life. Hon verkade lida av schizofreni ändå, så what a heck?!
Peace out booooiiiiiis! And girls..
  • 0
Citerar Black_prod:
Ouch, thats life. Hon verkade lida av schizofreni ändå, så what a heck?!


Nu är det antagligen nattsvamlet som kommer fram men vad fåglarna, jag ger inte upp här.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!