Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Den STORA tråden om kärlek


  • kraz
  • kraz
Finns inget trevligare att träffa en söt kille man gillar, för att sedan träffa hans flickvän ;p
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Nu orkar jag fan inte, jag och mina kompisar skulle gå ut med ett tjejgäng (varav en av dem är jag kär i) ALLA dyker förutom hon! Och hon och hennes kompisar åker till Asien i 3 MÅNADER nästa fredag, nej det finns ingen chans att smsa henne eller något (har bara träffat henne jättekort innan, men jag blev kär, ja sån är jag) Detta är hopplöst.

Tillagt 2010-06-13 02:36:
Jag hade på mig mina favoritkläder och allting, hade kommit på samtalsämnen och liknande!

Har druckit lite också, men det är en PETITESS!
Finns det svenskt kaffe på Gamereactor?
  • 0
Citerar Narulita:
Tror du att du orkar med att be henne åtminstone ge dig en liten förklaring?


Jo, jag funderar på att fråga. Men jag vet inte. Hon blev väll skrämd antar jag..
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Gamereactor= Spela= Inte sova= svara i tråden.
Finns det svenskt kaffe på Gamereactor?
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Citerar Narulita:
Tror du att du orkar med att be henne åtminstone ge dig en liten förklaring?


Jo, jag funderar på att fråga. Men jag vet inte. Hon blev väll skrämd antar jag..


Tror det jag också, i mitt fall behövde hon ett par dagar för att reda ut tankar och under den tiden var hon helt likgiltig mot mig. Brukar komma fram en förklaring förr eller senare, att snacka om det med andra hjälper verkligen.

Lycka till
Oh yeah, and Deathwing knows how to divide by zero. This is the whole reason of the cataclysm.
  • 0
Citerar Lanan:
Tror det jag också, i mitt fall behövde hon ett par dagar för att reda ut tankar och under den tiden var hon helt likgiltig mot mig. Brukar komma fram en förklaring förr eller senare, att snacka om det med andra hjälper verkligen.


Okej, jo. Får hoppas hon kommer på bättre tankar snart. Hur gick det i ditt fall annars? Har inte direkt hängt här i tråden förr, då jag varken haft tur/otur i kärlek eller kan något om det så jag kan inte ge någon nå tips överhuvudtaget.

Citerar Lanan:
Lycka till


Tack! Lär behöva det.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar Narulita:
Awesome man!




Citerar TheDante:
Har druckit lite också, men det är en PETITESS!


Fy fan vad jag känner igen mig, har hänt mig ett antal gånger.. Riktigt surt, värre också att hon ska till Asien.. :/

Citerar Lanan:
Lycka till


Håller med Lanan, prata med henne. Det är det bästa du kan göra.
Trust your hand.
  • 0
Citerar kraz:
Finns inget trevligare att träffa en söt kille man gillar, för att sedan träffa hans flickvän ;p


Och vice versa.
  • 0
Citerar ShmekarN:
Håller med Lanan, prata med henne. Det är det bästa du kan göra.


Jo, har gjort det. Hon såg mig mer som en bror än en pojkvän.. Vilket känns lite konstigt om man tänker på ovanstående saker och att hon senare sa att hon inte kände mig.. Aja..
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Det kan bero på att jag lyssnat på deppig kärleksmusik och kollat på How I met your mother hela dagen, eller att det är sent, men vad fåglarna..?


Människor är klart svårare att förstå än de egentligen borde vara. Eller också så är vi sämre på att förstå andra än vi tror oss vara.
  • 0
Citerar marten1000:
Människor är klart svårare att förstå än de egentligen borde vara. Eller också så är vi sämre på att förstå andra än vi tror oss vara.


Gissar på en blandning.
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Citerar Glass Simon:
Citerar marten1000:Människor är klart svårare att förstå än de egentligen borde vara. Eller också så är vi sämre på att förstå andra än vi tror oss vara.

Gissar på en blandning.


Troligen är det så.

Vad som är allra jobbigast är när tecken spretar åt olika håll, något som jag lider lite av nu. Besvärligt, måste jag säga. Speciellt när man inte riktigt vet vad man egentligen är ute efter.
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Citerar Lanan:
Hur gick det i ditt fall annars?


Det var både bra och dåligt. Det positiva var att hon såg mig som en bra vän, och att hon absolut inte ville sluta ses efter det. Var väldigt angelägen om att prata med mig och reda ut saker, vilket fick mig och henne att känna att vi fortfarande var viktiga för varandra. Vi ses fortfarande efter studenten

Negativa var att det inte blev något mer mellan oss, och hur mycket jag än hade velat det så är jag ändå väldigt nöjd med den relation vi har idag. Min filosofi går typ att är något menat att hända i framtiden kommer det göra det, annars är det bara fortsätta leta.
Oh yeah, and Deathwing knows how to divide by zero. This is the whole reason of the cataclysm.
  • 0
Citerar marten1000:
Vad som är allra jobbigast är när tecken spretar åt olika håll, något som jag lider lite av nu. Besvärligt, måste jag säga. Speciellt när man inte riktigt vet vad man egentligen är ute efter.


Jobbigt med tecken som egentligen inte är tecken, också. Eller saker som man inte tror är tecken men är värsta tecknet.
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Citerar Narulita:
Är det verkligen säkert att alla får reda på det då? Om det nu är så att hon inte skulle se dig som mer än en kompis så skulle hon nog få lite dåligt samvete, och då går man nog knappast runt och tjallar. Speciellt inte ifall du ber henne att inte sprida runt det


Nja, det är det nog inte. Och jag vet faktiskt inte varför jag inte har vågat säga något i hela 4 månaders tid. Det värsta vore att hon inte skulle svara - vad gör man då liksom?
Jag vaknade upp och insåg direkt att jag hade fått ett fel.
  • 0
Trots att hon skrev att vi aldrig skulle bli tillsammans tidigare idag så verkar hon lite på ändå. Visst, rosen skrämde henne rejält men om jag går sjukt långsamt fram nu så..
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Visst, rosen skrämde henne rejält men om jag går sjukt långsamt fram nu så..


Ge henne en vit ros istället då. Det symboliserar vänskap. Bättre än ingenting i mitt tycke.
  • 0
Citerar Th3 End:
Ge henne en vit ros istället då. Det symboliserar vänskap. Bättre än ingenting i mitt tycke.


Eller så ger jag henne inte en enda blomma på ett tag nu.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Eller så ger jag henne inte en enda blomma på ett tag nu.


^^
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Eller så ger jag henne inte en enda blomma på ett tag nu.


En kram då? En vänskaplig sådan. Ge henne en björnkram!

Nej, ok, men jag vet inget mer. Lycka till.
  • 0
Hon ska för övrigt åka iväg i tre veckor imorgon, så sista gången man kan prata med henne idag då på ett bra tag. Ska väl bli skönt det också, så blir det kanske lite extra speciellt då man väl gör det igen, eller så kanske hon får sakna mig lite. Om vi nu antar att hon gillar mig, då. ^^
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Citerar Th3 End:
En kram då? En vänskaplig sådan. Ge henne en björnkram!


Vi har redan kramats.

Citerar Th3 End:
Lycka till.


Tack.

Hon sa att det var fint av mig att ge rosen men lite för mycket för att vara första träffen. Hon sa att det förstörde.

Men det kan vi nog reparera?
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Men det kan vi nog reparera?


Självklart.
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Trots att hon skrev att vi aldrig skulle bli tillsammans tidigare idag så verkar hon lite på ändå. Visst, rosen skrämde henne rejält men om jag går sjukt långsamt fram nu så..


Det kan nog vara en bra idé. Låt henne föra, för att ta in lite danstermer.

Tillagt 2010-06-13 17:00:
Varför jag nu skulle ta in sådana, en anka dansar bättre än jag.
  • 0
Meh... Går ruskigt segt- Tjejen är ju aldrig inne på facebook.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!