Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Den STORA tråden om kärlek


Citerar Th3 End:
Självklart


Vi kör på det.

Citerar marten1000:
Det kan nog vara en bra idé. Låt henne föra, för att ta in lite danstermer.


Jag är bara rädd att ingenting kommer hända om hon ska ta initiativet.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Jag är bara rädd att ingenting kommer hända om hon ska ta initiativet.


Å andra sidan vill du inte pressa henne, för då kommer det inte gå bra.
  • 0
Citerar marten1000:
Å andra sidan vill du inte pressa henne, för då kommer det inte gå bra.


Nä, det ska jag försöka undvika.

Får ta det försiktigt nu bara.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Skulle vilja fråga henne om hon vill se någon match nu men jag är för rädd för att hon ska svara ja, även om den chansen kanske är relativt liten.
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Citerar Glass Simon:
Skulle vilja fråga henne om hon vill se någon match nu men jag är för rädd för att hon ska svara ja, även om den chansen kanske är relativt liten.


Ska du inte snarare vara rädd för att hon säger nej?
  • 0
Faaaaaaaaaaaaaaaan! Första gången jag ser henne online på flera dagar, så loggar ut innan jag ens hann säga hej.
  • 0
Citerar marten1000:
Ska du inte snarare vara rädd för att hon säger nej?


Både och.
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Citerar Glass Simon:
Skulle vilja fråga henne om hon vill se någon match nu men jag är för rädd för att hon ska svara ja, även om den chansen kanske är relativt liten.


För första gången kommer någon med motsatte teorin - Rädd för ett ja.
Trust your hand.
  • 0
Citerar ShmekarN:
För första gången kommer någon med motsatte teorin - Rädd för ett ja.


Mja, är ju för nervös för att träffa någon ensam sådär.
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Citerar ShmekarN:
För första gången kommer någon med motsatte teorin - Rädd för ett ja.


Njae, det är ju inte riktigt sant. Om frågan är: "Har du varit otrogen med min mamma?" så vill man väl ändå ha ett nej? Jag skulle i alla fall inte vilja att min partner skulle svara ja på den frågan.
  • 0
Citerar Glass Simon:
Mja, är ju för nervös för att träffa någon ensam sådär.


Jo, kan förstå det. Hade jag nog själv varit rätt nervös med henne ensam, men det är ju bättre än inget. Nervositeten släpper under matchens gång!

Citerar aroon:
Njae, det är ju inte riktigt sant. Om frågan är: "Har du varit otrogen med min mamma?" så vill man väl ändå ha ett nej? Jag skulle i alla fall inte vilja att min partner skulle svara ja på den frågan.


Nu menade jag ju egentligen här i tråden, men du har en poäng, haha. Fast ja, i tråden är det nog första gången.
Trust your hand.
  • 0
Citerar ShmekarN:
Jo, kan förstå det. Hade jag nog själv varit rätt nervös med henne ensam, men det är ju bättre än inget. Nervositeten släpper under matchens gång!


Jo, så är det nog. Man kan ju alltid fråga, får göra det imorgon isåfall.
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Citerar Glass Simon:
Jo, så är det nog. Man kan ju alltid fråga, får göra det imorgon isåfall.


Annars kan du bjuda hem några polare och kanske några av hennes vänninor (sammanlagt 4 pers?) och sedan sätta hennes namn på en kudde så att hon sätter sig där. Då vet du att var du ska sätta dig. (Ja, det sista var typ ett skämt.)
Trust your hand.
  • 0
Citerar ShmekarN:
Annars kan du bjuda hem några polare och kanske några av hennes vänninor (sammanlagt 4 pers?) och sedan sätta hennes namn på en kudde så att hon sätter sig där. Då vet du att var du ska sätta dig. (Ja, det sista var typ ett skämt.)


Hah, jo.
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Nu har vi snackat lite på Facebook ikväll. Kan jag bara helt random fråga om hon vill dra med på en fika/middag sen bio, eller nåt annat?
  • 0
Citerar Lennon:
Nu har vi snackat lite på Facebook ikväll. Kan jag bara helt random fråga om hon vill dra med på en fika/middag sen bio, eller nåt annat?


Jag vet (kommer inte ihåg?) hur bra kontakt ni har eller så. Men om det känns bra, dra på fikan. Middag sen bio känns rätt overkill, fast som sagt, jag vet inte hur nära ni är varandra.
Trust your hand.
  • 0
Citerar Lennon:
Nu har vi snackat lite på Facebook ikväll. Kan jag bara helt random fråga om hon vill dra med på en fika/middag sen bio, eller nåt annat?


Börja med fika, om hon ni är den fikande typen.
  • 0
Citerar ShmekarN:
Jag vet (kommer inte ihåg?) hur bra kontakt ni har eller så. Men om det känns bra, dra på fikan. Middag sen bio känns rätt overkill, fast som sagt, jag vet inte hur nära ni är varandra.


Inte direkt nära. Men ah, hon gav mig ett litet tecken i och med att hon gav mig en personlig påhängspresent på min student. Och då ogillar hon mig ju inte alla fall. Så blir nog att fråga om en fika.

Citerar marten1000:
Börja med fika, om hon ni är den fikande typen.


Lär bli att jag frågar henne om det. Vet dock inte om hon är fikatypen. Nu var hon tvungen att gå, dock. Men hon kanske loggar in senare, eller imorn innan hon åker till sin bror i Luleå i hela två veckor! Så antar att det blir att vänta två veckor innan den där, möjliga, fikan blir av.
  • 0
  • Roo
  • Roo
Citerar Lennon:
Åker till sin bror i Luleå i hela två veckor!

Henne ska jag allt ta hand om!
Sköntåse.
  • 0
Citerar Roo:
Henne ska jag allt ta hand om!


Du låter henne va!
  • 0
Träffa en flicka på en fest i Fredags och nu kan jag inte få ut henner ur skallen...

Hennes ögon var sjukt vackra.
Hot Kool aid
  • 0
  • Roo
  • Roo
Citerar Lennon:
Du låter henne va!

Men tänk om hon är jättefin.

Jag kan visa henne Luleås uteliv. Det går fort.
Sköntåse.
  • 0
Citerar Roo:
Jag kan visa henne Luleås uteliv. Det går fort.


Hot Kool aid
  • 0
Jag blev precis inbjuden till en sportkväll av en sjukt söt tjej i klassen. Success! Nu ska vi se hur det går imorrn.
[about Sweden] Any country with that low an age of consent but that high a rate of suicide isn't thinking straight. // Dr. House
  • 0
Citerar hell_world:
Men tänk om hon är jättefin.


Hon är jättefin. Så ta henne du bara, du med ditt blåa, hårda, hårsvall till frisyr! Du förtjänar henne bättre.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!