Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Den STORA tråden om kärlek

Mr Fizhman
Mr Fizhman
Citerar TB the gr8 n3rd:
Very very guut... inte "bra"

Vi ska inte förhasta oss.

Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
TB the gr8 n3rd
TB the gr8 n3rd
Citerar Mr Fizhman:
Vi ska inte förhasta oss.

its a guut start.

Bara du är trevlig, och inte gör nått aldeles galet kommer det gå fint.

Försök bara inte för mycket, utan chilla, är ju faktiskt first time ni träffas på det viset.

Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
Th3 End
Th3 End
Citerar kraz:
Se till att sitta nära henne bara. Känns det bra för er båda kan du försöka lägga armen om henne. Det är egentligen inte så svårt, se bara till att komma nära henne och känn efter hur det känns sen.

Fan, du fick det att låta så lätt.

Och mysigt.

marten1000
marten1000
Citerar Lanan:
Nu är jag lite slö i huvudet här, hur menar du bakvänt?

Rent generellt brukar alkohol göra att folk blir mindre rädda för att prata med folk.

Mr Fizhman
Mr Fizhman
Citerar TB the gr8 n3rd:
its a guut start.

Bara du är trevlig, och inte gör nått aldeles galet kommer det gå fint.

Försök bara inte för mycket, utan chilla, är ju faktiskt first time ni träffas på det viset.

Jo, jag vet. Funderar på att gå dit ganska sent så vi inte hinner få slut på samtalsämnen. (:

Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
Arrolito
Arrolito
Citerar Mr Fizhman:
Det sa jag med. Men det är deras val. Som jag sa om brorsan. Han fick ju sitt första barn i den åldern med sin tjej. Visst, brorsan jobbar på någon industri och hans fru är arbetslös men de verkar lyckliga ändå.

Att göra ett sådant val så tidigt är ju... bara jobbigt ._. Man hinner inte njuta utav sin ungdom ju D: Fast så länge man är lycklig antar jag att det är bra!

Jag skulle bara få panik om någon ville förlova sig med mig i en sådan ung ålder D: Mitt ex ville förlova sig med mig och jag fick rätt mycket panik då, lol.

I'm too old to die young now.
TB the gr8 n3rd
TB the gr8 n3rd
Citerar Mr Fizhman:
Jo, jag vet. Funderar på att gå dit ganska sent så vi inte hinner få slut på samtalsämnen. (:

Dra dit sent o missa najs time med tjejen??

Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
Major Nilsson
Major Nilsson
Citerar kraz:
Se till att sitta nära henne bara. Känns det bra för er båda kan du försöka lägga armen om henne. Det är egentligen inte så svårt, se bara till att komma nära henne och känn efter hur det känns sen.

Tack för det tipset, ska göra det!

Citerar Lanan:
Hon tar initiativ och vill fortsätta dejta, tycker det känns som ett klartecken att du inte ska vara rädd för att närma dig. Kolla på film med tjej är hur mysigt som helst också

Jag tror jag sitter i samma situation, men så fort jag får i mig alkohol räds jag ingenting vilket känns rejält sorgligt. Vissa människor är såna dock, men chansen att jag träffar någon som gillar mig för den jag är känns på det sättet liten.
Fast de lägena kommer och går.

Nice att komma tillbaka till tråden och alla trevliga människor!

Tack du med, på söndag ska det bli ändring på det!

Mr Fizhman
Mr Fizhman
Citerar Arrolito:
Att göra ett sådant val så tidigt är ju... bara jobbigt ._. Man hinner inte njuta utav sin ungdom ju D: Fast så länge man är lycklig antar jag att det är bra!

Ja, jag vet inte heller. Men det är inget jag kan bestämma om. (:

Citerar Arrolito:
Jag skulle bara få panik om någon ville förlova sig med mig i en sådan ung ålder D: Mitt ex ville förlova sig med mig och jag fick rätt mycket panik då, lol.

Du är väll typ 15? D:

Citerar TB the gr8 n3rd:
Dra dit sent o missa najs time med tjejen??

När du säger det så så kanske jag går dit tidigare istället.. Åh..

Så svårt.

TB the gr8 n3rd
TB the gr8 n3rd
Citerar Mr Fizhman:
Så svårt.

Var inte för på bara D=

Mr Fizhman
Mr Fizhman
Citerar TB the gr8 n3rd:
Var inte för på bara D=

Nä, ska försöka.

Lanan
Lanan
Citerar marten1000:
Citerar Lanan:
Nu är jag lite slö i huvudet här, hur menar du bakvänt?

Rent generellt brukar alkohol göra att folk blir mindre rädda för att prata med folk.

Ah, du menar så. Det är så det är för mig, men det är inte riktigt något jag gillar. Klart jag gillar att ha lättare att prata med folk, men att träffa någon som gillar mig medan jag druckit känns ganska poänglöst.

Jag är lite dålig på att ta initiativ och börja prata med folk, efter det brukar det gå smidigt.

Oh yeah, and Deathwing knows how to divide by zero. This is the whole reason of the cataclysm.
666Metal666
666Metal666
Citerar ApeWithSniper:
På tal om "<3", visst är det hemskt med människor som skriver så på papper också, istället för att rita ett riktigt hjärta?

Är det sant!? Vo klån!? Jadu... Håller med. Rent ut sagt: Förjävligt. ^^

marten1000
marten1000
Citerar Mr Fizhman:
När du säger det så så kanske jag går dit tidigare istället.. Åh..

Gå dit tiden du är bjuden, inget annat.

Tillagt 2010-06-10 23:20:
Citerar Mr Fizhman:
Citerar TB the gr8 n3rd:Var inte för på bara D=

Nä, ska försöka.

För långsamt är bättre än för snabbt.

Mr Fizhman
Mr Fizhman
Citerar marten1000:
Gå dit tiden du är bjuden, inget annat.

Det är det som är grejen. Jag blev inte bjuden någon viss tidpunkt utan jag fick komma när jag tyckte det passade.

Tillagt 2010-06-10 23:38:
Citerar marten1000:
För långsamt är bättre än för snabbt.

Ja, det är det nog.

marten1000
marten1000
Citerar Mr Fizhman:
Det är det som är grejen. Jag blev inte bjuden någon viss tidpunkt utan jag fick komma när jag tyckte det passade.

Besvärligt. Ska några andra dit?

Mr Fizhman
Mr Fizhman
Citerar marten1000:
Besvärligt. Ska några andra dit?

Nej, tror inte det. Hon sa att hon skulle vara ensam hemma då och passa en hund.

Tillagt 2010-06-10 23:54:
Jag sa att jag ville träffas innan skolavslutningen och då bjöd hon in mig hemma hos sig så.

marten1000
marten1000
Citerar Mr Fizhman:
Jag sa att jag ville träffas innan skolavslutningen och då bjöd hon in mig hemma hos sig så.

När är skolavslutningen?

Mr Fizhman
Mr Fizhman
Citerar marten1000:
När är skolavslutningen?

10.00

666Metal666
666Metal666
Vi hade avslutning idag.

Jag gillar dock en tjej i vår klass som jag fick vara i samma lag med då vi tävlade. Vi parade ihop oss två & två och jag fick vara med henne.

Men vad säger vi om att vara tillsammans med folk i samma klass. :/

Tyvärr. Men för mig skulle det bara inte funka. Känns bara fel då...

Th3 End
Th3 End
Citerar 666Metal666:

Orka bry sig. Hon är en individ, inget annat. Glöm omgivningen och tänk bara på henne.

Narulita
Narulita
Citerar gnr forever:
Marshall är lugnt hetast!

Indeed he is :3

Citerar Maffe93:
Visst är jag negativ på alla sätt och vis så att jag håller på att sprängas, men att hon inte svarade på en viss sak jag skrev för några dagar sedan satte djupa spår i mig. Sedan dess har jag inte pratat med henne, varken på msn eller irl. Vågar inte, är för rätt att bli ännu mer dissad.

Ouch. Kan förstå det. Vad var det hon inte svarade på? Hon kan inte ha varit frånvarande eller så?

Citerar Mr Fizhman:
Det känns ganska plötsligt att bli inbjuden till hennes (brors) lägenhet ändå. Vi har ju inte direkt pratat med varandra sen orienteringen.

Aaaight! Du ligger jävligt bra till min vän

Citerar 666Metal666:

Citerar Th3 End:
Orka bry sig. Hon är en individ, inget annat. Glöm omgivningen och tänk bara på henne.

A picture says more than a thousand words. Unless it's a picture of one word.
TB the gr8 n3rd
TB the gr8 n3rd
Citerar Mr Fizhman:

så basicly, tjejen du gillar ska vara ensam hemma, och hon har bjudit dit dig? Och du oroar dig att hon inte gillar dig xD

Dra fran rosen o tare coolt så blir allt bra sen

Mr Fizhman
Mr Fizhman
Citerar Narulita:
Aaaight! Du ligger jävligt bra till min vän

Kanske. O:

Citerar TB the gr8 n3rd:
så basicly, tjejen du gillar ska vara ensam hemma, och hon har bjudit dit dig? Och du oroar dig att hon inte gillar dig xD

Något åt det hållet, ja.

Citerar TB the gr8 n3rd:
Dra fran rosen o tare coolt så blir allt bra sen

Jodå. Will do.

Uggahbuggah..

Fortfarande läskigt..

Fick sms förut där hon skrev att jag inte skulle vara nervös för då skulle hon vara det med.. Det var ju lite tokigt.. Jag har skakat av nervositet sen hela gårdagen. (:

Mappo
Mappo
Härligt Fizhman! Lycka till. Det ska nog gå bra.

----> Postbanken

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!

Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy