Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Den STORA tråden om kärlek


  • Roo
  • Roo
Citerar Lennon:
Så ta henne du bara

Okej. Langa hennes facebook i PM.
Sköntåse.
  • 0
Citerar Roo:
Okej. Langa hennes facebook i PM.


Där går gränsen. Gör som likdel och stalka fram dina tjejer. Min enda ledtråd blir dessa ord: Man och lejon.
  • 0
Citerar Lennon:
Man och lejon.


Ahh då vet jag. Langar FB i PM Roo.
The great revolution in the history of man, past, present and future, is the revolution of those determined to be free.
  • 0
Citerar Game Fr33ak:
Jag blev precis inbjuden till en sportkväll av en sjukt söt tjej i klassen. Success! Nu ska vi se hur det går imorrn.


Vad gör man på en sportkväll?
  • 0
Citerar marten1000:
Vad gör man på en sportkväll?


Ser på....sport?
Hot Kool aid
  • 0
Har kollat in en tjej lite, så att säga. Men nu tog man studenten och lämnar skolan, hon går i 2an förr...gick i 2an. Således är chansen att jag stöter på denna tjej igen lika stor som att christer fuglesang försöker sig på att åka till månen i en go-kart.

Bestämde mig för att enter sista-utvägen-mode. Addade på FB. Accepterad. Hon är dock aldrig online.

Frågan är hur man ska avancera nu. :/
När skådespelet tagit slut, kastar minnet en ensam skugga på den solblekta stranden.
  • 0
Citerar Lennon:
Inte direkt nära. Men ah, hon gav mig ett litet tecken i och med att hon gav mig en personlig påhängspresent på min student. Och då ogillar hon mig ju inte alla fall. Så blir nog att fråga om en fika.


Ah, okej. Men fika låter bra då, eller kanske en promenix. Som du sa verkar hon ju inte ogilla dig åtminstone, så jag tycker du kan köra på.

Citerar Game Fr33ak:
Jag blev precis inbjuden till en sportkväll av en sjukt söt tjej i klassen. Success! Nu ska vi se hur det går imorrn.


Strålande! Men först, har du några känslor för henne, eller?

Citerar Stofflanskt360:
Således är chansen att jag stöter på denna tjej igen lika stor som att christer fuglesang försöker sig på att åka till månen i en go-kart.




Citerar Stofflanskt360:
Frågan är hur man ska avancera nu. :/


Som du sa, du kommer inte se henne förrens en svensk åka go-kart i rymden, så det kan ta ett tag. Detta betyder att kontakt via FB är en bra idé, går det åt helvete, fine, du ser henne inte och behöver inte skämmas. Campa FB och ta en chatt. Du kan inte köra på något annat sätt.
Trust your hand.
  • 0
Frågade nu, och fick detta till svar:

"Jo visst (: det är klart jag har lust. Bara som vänner dock (: men du är ju helskön, så det är klart."

Så, jag vet inte. Det verkar väl inte kunna bli nåt här..
  • 0
Citerar Lennon:
Frågade nu, och fick detta till svar:

"Jo visst (: det är klart jag har lust. Bara som vänner dock (: men du är ju helskön, så det är klart."

Så, jag vet inte. Det verkar väl inte kunna bli nåt här..


Hon vill ta fikan som vänner. Vem vet om hon vill göra något mer efteråt.. som lite mer än vänner?
Trust your hand.
  • 0
Citerar marten1000:
Vad gör man på en sportkväll?



Brännboll, fotboll osv. Kanske nån sorts mat. Jag är inte helt hundra.


Citerar ShmekarN:
Strålande! Men först, har du några känslor för henne, eller?



Hon är den mest perfekta tjej jag mött. Hon är som mig fast med bröst. Hon älskar film, samma musiksmak som jag (inte helt, men typ), spelar musik, helskön/sjuk humor och lite småkaxig. Men nej, jag har inga speciella känslor för hon, men att ha henne som kompis och se hur allt utveckas med tiden är inte en dum idé.
[about Sweden] Any country with that low an age of consent but that high a rate of suicide isn't thinking straight. // Dr. House
  • 0
Citerar ShmekarN:
Hon vill ta fikan som vänner. Vem vet om hon vill göra något mer efteråt.. som lite mer än vänner?


Vi får se. Frågan är nu, hon ska till Luleå nu i två veckor som sagt. Och vi sa att vi skulle höras efter att hon kommit hem, med det där om den där fikan. Ska jag låta henne fråga, eller ska jag fråga henne när hon väl kommit hem? Om att bestämma dag, tid, och så alltså.
  • 0
Citerar Game Fr33ak:
Hon är som mig fast med bröst.


Den där meningen måste jag komma ihåg.

Citerar Game Fr33ak:
Hon är den mest perfekta tjej jag mött. Hon är som mig fast med bröst. Hon älskar film, samma musiksmak som jag (inte helt, men typ), spelar musik, helskön/sjuk humor och lite småkaxig. Men nej, jag har inga speciella känslor för hon, men att ha henne som kompis och se hur allt utveckas med tiden är inte en dum idé.


Jasså okej. Hon verkar ju åtminstone vara en rätt bra tjej, vem vet, någonting kanske händer den där kvällen?

Citerar Lennon:
Vi får se. Frågan är nu, hon ska till Luleå nu i två veckor som sagt. Och vi sa att vi skulle höras efter att hon kommit hem, med det där om den där fikan. Ska jag låta henne fråga, eller ska jag fråga henne när hon väl kommit hem? Om att bestämma dag, tid, och så alltså.


Vad sägs som att vänta lite, kolla om hon tar initiativet och frågar? Då menar jag kanske vänta en dag max, inte mycket mer än så. Sen så "kommer" du på det, som om du glömt det, och tar upp det igen. Kanske?
Trust your hand.
  • 0
Citerar ShmekarN:
Jasså okej. Hon verkar ju åtminstone vara en rätt bra tjej, vem vet, någonting kanske händer den där kvällen?



Nåt lär ju hända. Enda problemet är att hon, som sagt, är som mig. Hon kan vara ruskigt dryg ibland Men "What goes around comes around".
[about Sweden] Any country with that low an age of consent but that high a rate of suicide isn't thinking straight. // Dr. House
  • 0
Citerar ShmekarN:
Vad sägs som att vänta lite, kolla om hon tar initiativet och frågar? Då menar jag kanske vänta en dag max, inte mycket mer än så. Sen så "kommer" du på det, som om du glömt det, och tar upp det igen. Kanske?


Det låter som en ganska bra plan. Blir ju dock en två veckors jobbig väntan, men jag kör på det du skrev. Fan, nu blev det ändå lite deppigt här trots allt. Även fast jag är stolt över mig själv att jag vågade fråga. Sen fick jag ju inte det värsta svaret: "Nej" i alla fall. Även fast hon kan ha skrivit sådär bara för att vara snäll, och sen låta mitt förslag rinna ut i sanden. Men så negativt ska jag väl inte tänka. Måste komma bort från det tänket.
  • 0
Citerar Game Fr33ak:
Nåt lär ju hända. Enda problemet är att hon, som sagt, är som mig. Hon kan vara ruskigt dryg ibland Men "What goes around comes around".


Jag tror inte hon lär vara speciellt dryg om hon bjöd in dig. Men en sak ska du veta med tjejer, de vill inte att man ska vara über snäll, så är hon dryg, dryga dig tillbaka. Det uppskattas hos de flesta.

Citerar Lennon:
Det låter som en ganska bra plan. Blir ju dock en två veckors jobbig väntan, men jag kör på det du skrev. Fan, nu blev det ändå lite deppigt här trots allt. Även fast jag är stolt över mig själv att jag vågade fråga. Sen fick jag ju inte det värsta svaret: "Nej" i alla fall. Även fast hon kan ha skrivit sådär bara för att vara snäll, och sen låta mitt förslag rinna ut i sanden. Men så negativt ska jag väl inte tänka. Måste komma bort från det tänket.


Herr Shmek levererar, wihoo! Aja, väntan kanske inte är så pjåkig trots allt. Ni kopplas ifrån varandra (det låter dåligt, kommentera inte än.), men efter en vecka kommer saknaden, ordentligt. Säkert från henne också. Ett sms från henne kanske hamnar i din inkorg. Under denna tid hinner du också fixa upp en massa samtalsämnen under fikan så ni inte får en jobbig pinsam tystnad.
Trust your hand.
  • 0
Citerar Game Fr33ak:
Hon är som mig fast med bröst.


För både din och min mentala hälsas skull hoppas jag att hon är annorlunda på fler sätt... Om du förstår vad jag menar.
  • 0
Citerar ShmekarN:
Jag tror inte hon lär vara speciellt dryg om hon bjöd in dig. Men en sak ska du veta med tjejer, de vill inte att man ska vara über snäll, så är hon dryg, dryga dig tillbaka. Det uppskattas hos de flesta.


Självklart. Innan vi ens började snacka känner hon mig bara från skolan, och där är jag rätt dryg ibland. Men i alla fall. Min idé är att hålla sig på den andres humörsnivå och försöka hjälpa till om hon har problem.


Citerar aroon:
För både din och min mentala hälsas skull hoppas jag att hon är annorlunda på fler sätt... Om du förstår vad jag menar.



Haha. Förstår hur du menar och ja, jag tog väl i lite. Men ruskigt lik mig i personlighet är hon.
[about Sweden] Any country with that low an age of consent but that high a rate of suicide isn't thinking straight. // Dr. House
  • 0
Citerar Game Fr33ak:
Haha. Förstår hur du menar och ja, jag tog väl i lite. Men ruskigt lik mig i personlighet är hon.


Då låter det ju perfekt!
  • 0
Citerar aroon:
Då låter det ju perfekt!



Kan nog ordna till sig (:
[about Sweden] Any country with that low an age of consent but that high a rate of suicide isn't thinking straight. // Dr. House
  • 0
Citerar Game Fr33ak:
Kan nog ordna till sig (:


Kan det säkerligen!

Själv väntar jag bara på att det ska bli fint väder igen.. sen ska jag dra med henne ner till sjön och bada.. Eller någon ny fest, funkar det med.
Trust your hand.
  • 0
Citerar ShmekarN:
Herr Shmek levererar, wihoo! Aja, väntan kanske inte är så pjåkig trots allt. Ni kopplas ifrån varandra (det låter dåligt, kommentera inte än.), men efter en vecka kommer saknaden, ordentligt. Säkert från henne också. Ett sms från henne kanske hamnar i din inkorg. Under denna tid hinner du också fixa upp en massa samtalsämnen under fikan så ni inte får en jobbig pinsam tystnad.


Det vore ju smått underbart att få ett sms från henne. Men jag är ytterst tveksam... Tiden får utvisa hur det blir helt enkelt. Jag skriver här direkt, då det händer nåt. Dåligt eller bra.
  • 0
Citerar ShmekarN:
Själv väntar jag bara på att det ska bli fint väder igen.. sen ska jag dra med henne ner till sjön och bada.. Eller någon ny fest, funkar det med.



Nice! (:
[about Sweden] Any country with that low an age of consent but that high a rate of suicide isn't thinking straight. // Dr. House
  • 0
Nu citerade du fel Game Fr33ak.
  • 0
Fixat!
[about Sweden] Any country with that low an age of consent but that high a rate of suicide isn't thinking straight. // Dr. House
  • 0
Citerar Narulita:
Jag hatar dessa nätter när jag kommit hem efter en mysig kväll med vännerna. Känner mig så jävla ensam då. Borde egentligen bara gå och lägga mig direkt ._.


Jo, brukar vara samma för mig. Man vill bara dra och träffa dom igen
Förutom om man varit hemma hos någon och druckit typ, då brukar jag av någon anledning få största suget efter att gamea, haha.
Oh yeah, and Deathwing knows how to divide by zero. This is the whole reason of the cataclysm.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!