Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Den STORA tråden om kärlek


Citerar Vipraxay:
Text



Haha good job!
  • 0
Och där var man dumpad efter 2 år..
Du ångrar aldrig dom chanser du tog.
  • 0
Citerar Dreamcatcher:
Och där var man dumpad efter 2 år..


What happened?
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Och där var man dumpad efter 2 år..

Trist...

Citerar Sällskapet:
Haha good job!

Tackar, även om man kände sig lite psycho när man dök upp där.
I lol'd
  • 0
Hur ser ni på om man dejtar en tjej man är kär i men samtidigt strular runt på fyllan och sådant. Träffar knappt den här drömtjejen pga jobb och andra omständigheter men de senaste helgerna har jag konstant hamnat med tungan på ställen den inte borde vara...

Om man inte är ett par så är det väl tekniskt sätt inget fel på det? Jag menar jag har inget emot om hon strular runt...
  • 0
Jag är kär i mig själv. Men mig själv gillar inte jag. Va ska ja göra?
Färska grönsaker.
  • 0
Citerar Gomer_pyle:
Hur ser ni på om man dejtar en tjej man är kär i men samtidigt strular runt på fyllan och sådant. Träffar knappt den här drömtjejen pga jobb och andra omständigheter men de senaste helgerna har jag konstant hamnat med tungan på ställen den inte borde vara...

Om man inte är ett par så är det väl tekniskt sätt inget fel på det? Jag menar jag har inget emot om hon strular runt...


Personligen... Så ser jag det som fel. Men jag är lite gammaldags av mig.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Gomer_pyle:
Om man inte är ett par så är det väl tekniskt sätt inget fel på det? Jag menar jag har inget emot om hon strular runt...


Är ni inte tillsammans har ni inga skyldigheter emot varandra, så nej - inget fel. Fast det är ju bara min åsikt.
S.T.A.L.K.E.R. (Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber)
  • 0
Citerar Gomer_pyle:
Hur ser ni på om man dejtar en tjej man är kär i men samtidigt strular runt på fyllan och sådant. Träffar knappt den här drömtjejen pga jobb och andra omständigheter men de senaste helgerna har jag konstant hamnat med tungan på ställen den inte borde vara...

Om man inte är ett par så är det väl tekniskt sätt inget fel på det? Jag menar jag har inget emot om hon strular runt...


Det hände ju mig innan jag och mitt ex blev ihop. Eftersom att vi inte var ihop så kändes det inte lika illa som om vi vore ihop, jag kände mig inte förråd ledsen efter det men jag störde mig något enormt på det.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Rent tekniskt sett är det inte fel. Men själv ser jag det som fel då jag personligen aldrig skulle kunna strula runt om jag hade känslor för någon annan. Även om de vore obesvarade eller om det bara var på dejting-nivå. Man får ju ha i åtanke att steget mellan att dejta och att inte ha någon alls är rätt så stort. Ovanpå det så är jag inte heller den personen som strular runt på krogen.
  • 0
Citerar Aaandy:
Rent tekniskt sett är det inte fel. Men själv ser jag det som fel då jag personligen aldrig skulle kunna strula runt om jag hade känslor för någon annan. Även om de vore obesvarade eller om det bara var på dejting-nivå. Man får ju ha i åtanke att steget mellan att dejta och att inte ha någon alls är rätt så stort. Ovanpå det så är jag inte heller den personen som strular runt på krogen.


Dock så var ju strulet med bekanta, inte töser på krogen. Själv känner jag mig lite så och så till det men i och med att hon är så defensiv så känner jag själv att tekniskt sätt så är det rätt...
  • 0
Om man är ute så är en ROSA glittrig cowboy-hatt perfekt för att få uppmärksamhet, dock så räcker det inte för ett riktigt ragg. vetenskapligt bevisat efter noggranna studier igår
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Farre V:
Jag är kär i mig själv. Men mig själv gillar inte jag. Va ska ja göra?


Klurigt, sök en expert.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar Vipraxay:
Text


Det var helt rätt gjort Alltid bra att lita på sin instinkt.
Fuck Yeah.
  • 0
Haha, jag försöker att intala mig själv att jag inte gillar henne för att jag vet att det för stunden endast innebär trubbel. Men sen skickar hon ett sms om att hon har sett filmen Hot Rod och älskar den mer än något annat. Smälter...
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Citerar Gomer_pyle:
Hur ser ni på om man dejtar en tjej man är kär i men samtidigt strular runt på fyllan och sådant. Träffar knappt den här drömtjejen pga jobb och andra omständigheter men de senaste helgerna har jag konstant hamnat med tungan på ställen den inte borde vara...

Om man inte är ett par så är det väl tekniskt sätt inget fel på det? Jag menar jag har inget emot om hon strular runt...


Det är väl inget fel rent tekniskt.
Men hade jag vart hon hade jag blivit rejält sårad om jag fått veta, men det är kanske bara jag...
  • 0
Men om man vet att det inte kan bli något så är det väl inte helt fel? Jag menar jag kan inte ha ett förhållande med henne även om jag vill det...

Tror dock inte jag bör nämna att jag har varit runt bara för att se hennes reaktion.
  • 0
Citerar Gomer_pyle:
Men om man vet att det inte kan bli något så är det väl inte helt fel? Jag menar jag kan inte ha ett förhållande med henne även om jag vill det...


Varför dejta henne ens om du inte kan ha ett förhållande med henne? Ger det inte henne idéer om att du vill ha ett förhållande samtidigt som du strular runt?
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Hon är fullt medveten om det, jag antog att hon inte ville ses mer och hoppade på en linje på 100 mil bort. 2 dagar efteråt så säger hon att hon vill träffas, what to do?

Sen dess har hon varit sjukt upptagen men vill ändå ses och jag är fett kär i henne, har festat som en rockstjärna de senaste helgerna pga att jag flyttar och vill ha så mycket tid med vänner som möjligt.

Frågan är om man inte skall höra om vi kan ha ett öppet förhållande så att vi tar upp det igen när jag kommer tillbaka.
  • 0
Citerar Gomer_pyle:
Hon är fullt medveten om det, jag antog att hon inte ville ses mer och hoppade på en linje på 100 mil bort. 2 dagar efteråt så säger hon att hon vill träffas, what to do?

Sen dess har hon varit sjukt upptagen men vill ändå ses och jag är fett kär i henne, har festat som en rockstjärna de senaste helgerna pga att jag flyttar och vill ha så mycket tid med vänner som möjligt.

Frågan är om man inte skall höra om vi kan ha ett öppet förhållande så att vi tar upp det igen när jag kommer tillbaka.


Well... Så länge du är ärlig och vet att hon skulle klara det, och inte bli sårad, så borde det väl inte vara för farligt antar jag.
Även om jag personligen aldrig (dock så är jag kanske född i fel tidsålder) göra så.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Om man är ute så är en ROSA glittrig cowboy-hatt perfekt för att få uppmärksamhet, dock så räcker det inte för ett riktigt ragg. vetenskapligt bevisat efter noggranna studier igår


Lite påfågling, det funkar ju bevisligen.
S.T.A.L.K.E.R. (Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber)
  • 0
Citerar The Frostexx:
Lite påfågling, det funkar ju bevisligen.


Tre små, söta blondiner drog undan mig och dansade med mig, även om det endast var hatten dom var ute efter och inte mig så var det lite trevligt ^^

Annars så var det faktiskt mest killar som gav mig tummen upp nu när jag räknat efter lite
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Tre små, söta blondiner drog undan mig och dansade med mig, även om det endast var hatten dom var ute efter och inte mig så var det lite trevligt ^^


Du tog det inte vidare då?

Citerar Humanisten:
Annars så var det faktiskt mest killar som gav mig tummen upp nu när jag räknat efter lite


Haha, det är ju bra att killarna gillar dig med.
S.T.A.L.K.E.R. (Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber)
  • 0
Citerar The Frostexx:
Du tog det inte vidare då?


Nja, jag var på väg till baren när dom tog mig, och jag var törstig liksom

Men jag märkte att dom inte var intresserade av mig på något sådant sätt att det skulle vara möjligt. Deras blick var sällan på mig. Du vet hur tjejer märker att man stirrar på deras rattar och på så sätt märker att man endast är ute efter en sak? Föreställ dig det, fast att tjejerna stirrar några centimeter ovanför ens huvud
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!