Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Den STORA tråden om kärlek


Citerar The Vision:
Citerar Colonel:
Är lite tveksam till hela grejen att försöka få henne att avstå från något hon uppenbarligen vill göra, bara för att du själv inte vill att hon ska resa bort.

Citerar putterman:
då hon säger att hon inte vet om hon vill, men "måste" åka för att hon lovat sin vän det...


Det där missade jag, sorry.
"En kompromiss är konsten att dela en kaka så att alla tror de har fått den största biten."
  • 0
Sunday it is.
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Citerar Glass Simon:
Sunday it is.


Vad hände med fredagen?
  • 0
Citerar marten1000:
Vad hände med fredagen?


Hon spelar ju handboll i A-laget och blev inkallad till en match som hon egentligen inte skulle ha spelat. /:

Tillagt 2012-02-03 22:45:
Söndag eftermiddag är det nu då. Mer tid att öva in mitt ''hej du är världens bästa tjej''-tal.
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Ganska värt ändå att jag hinner fylla 18 innan alla hjärtans dag. Då kan jag iallafall gå ut och supa bort allt, samt röka shitten ur mina lungor. Har en känsla av att jag och någon annan polare som är forever alone kommer dra det här på alla hjärtans dag. Det är en så sjukt överskattad dag, har jag alltid tyckt. Även när jag var tillsammans med mitt ex tyckte jag det var så himla mycket kärlek och shit runt en att man blev helt spyfärdig. Visst, det är jätte fint och jag gjorde ju något fint för min tjej. Men vissa överdriver så hårt...

Iofs, blir de glad av det så antar jag att det är bra. Men för mig personligen blir jag bara på grinigt humör att folk är så just under ett visst datum, men kan inte visa kärlek i mindre doser 364 dagar om året istället för en specifik dag.


Gg på att man är astrött och sadface. Får ta och lägga mig och hoppas på att jag är på bättre humör imorgon innan jag börjar låta som en bitterfitta och säga saker om kärlek som jag egentligen inte menar ifall jag inte är nedstämd.
I'm too old to die young now.
  • 0
Alla hjärtans dag kommer bli... Awkward.
"Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - Richard Feynman
  • 0
Hon har inte accepterat än. ;< Slängde iväg ett meddelande men chansen är ju att hon aldrig får syn på det.
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Citerar Andra Bullar:
Alla hjärtans dag kommer bli... Awkward.


Tur att man är singel då!
  • 0
Citerar V1rus:
Tur att man är singel då!


No pressure!

Är det redan på tisdag det är Alla hjärtans dag? Jävl-, då kanske man inte är singel den dagen. Mest troligt är jag det dock..
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Citerar Glass Simon:
Är det redan på tisdag det är Alla hjärtans dag? Jävl-, då kanske man inte är singel den dagen. Mest troligt är jag det dock..

Inte tisdagen som kommer nu, utan tisdagen där efter. Är ett litet tag kvar iaf.
I'm too old to die young now.
  • 0
Citerar Arrolito:
Inte tisdagen som kommer nu, utan tisdagen där efter. Är ett litet tag kvar iaf.


Jaha, så pass. Spelar ju egentligen ingen roll för mitt vara eller icke vara på så sätt, om det är denna eller nästa tisdag.
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Citerar V1rus:
Tur att man är singel då!


Det är jag med, hence the awkwardness
"Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - Richard Feynman
  • 0
Citerar Glass Simon:
Jaha, så pass. Spelar ju egentligen ingen roll för mitt vara eller icke vara på så sätt, om det är denna eller nästa tisdag.

Sant, men tänk positivt. Tänk att det kommer gå bra på söndag and it's going to be great! Ifall det går åt helvete tar du det då! Annars kommer du vara orolig i flera dagar, och så visar det sig att allt går bra och då har du redan lagt ner flera dagar på onödig oro.
I'm too old to die young now.
  • 0
Citerar Andra Bullar:
Det är jag med, hence the awkwardness



  • 0
Citerar Andra Bullar:
Alla hjärtans dag kommer bli... Awkward.


Vi har redan planerat våran typ, haha. Har kommit överrens om att inga gåvor ska ges och vi ska bara ha en vanlig myskväll, fast med lite gott att äta och många kärleksfilmer
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Pratat med snubben en del nu... Om han var ärlig med vad han sa så känner jag mig åtminstone något vädrad och inte lika kokande som jag varit i flera veckor.

Tillagt 2012-02-04 00:26:
Citerar putterman:
Vi har redan planerat våran typ, haha. Har kommit överrens om att inga gåvor ska ges och vi ska bara ha en vanlig myskväll, fast med lite gott att äta och många kärleksfilmer


Jag bor med mitt ex som var otrogen, vi har aldrig brytt oss mycket om alla hjärtans dag när vi var tillsammans, men du fattar att det är bound to be obehagligt
"Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - Richard Feynman
  • 0
Citerar Andra Bullar:
Jag bor med mitt ex som var otrogen, vi har aldrig brytt oss mycket om alla hjärtans dag när vi var tillsammans, men du fattar att det är bound to be obehagligt


Jäklar. Där kunde du ha lagt till "hence the awkwardness"...
Inhemska hemskheter födda i vildmarken?
  • 0
Överskattad dagjävel. Om man ska visa sin kärlek så ska man visa det varje dag och inte vänta på en speciell dag för att göra det. Men visst, småkul att det finns en dag för alla paren.
A person is always changing, and they are never who they are until the day they die. Then it becomes who they were.
  • 0
Citerar Keant:
Överskattad dagjävel. Om man ska visa sin kärlek så ska man visa det varje dag och inte vänta på en speciell dag för att göra det.
Inhemska hemskheter födda i vildmarken?
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar putterman:
kärleksfilmer


Porr?
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar kraz:
Porr?


Ja, vad annars?
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar putterman:
Ja, vad annars?


Sweet! Hade jag vetat lite tidigare att man får titta på porr tillsammans hade jag kanske tyckt bättre om alla hjärtans dag ;D
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar kraz:
Citerar putterman:Ja, vad annars?

Sweet! Hade jag vetat lite tidigare att man får titta på porr tillsammans hade jag kanske tyckt bättre om alla hjärtans dag ;D


Hmm, kollar på porrfilm tillsamman säger du? Interesting...tjejen vill alltid kolla på skräck och tortyrfilmer(Saw & Hostel). Men nu har vi tagit en paus från folk som blir lemlästa och annat skit.
A person is always changing, and they are never who they are until the day they die. Then it becomes who they were.
  • 0
Citerar Keant:
Hmm, kollar på porrfilm tillsamman säger du? Interesting...tjejen vill alltid kolla på skräck och tortyrfilmer(Saw & Hostel). Men nu har vi tagit en paus från folk som blir lemlästa och annat skit.


Givetvis kollar vi inte på porrfilm;) "kärleksfilm" menar jag mer kärleksdraman. "Fina filmer" som min flickvän kallar dem. Vi kollar nästan bara på sånt, för båda gråter så lätt till film.
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Citerar Keant:
Överskattad dagjävel. Om man ska visa sin kärlek så ska man visa det varje dag och inte vänta på en speciell dag för att göra det. Men visst, småkul att det finns en dag för alla paren.


Nja, jag tycker att det är fint att kärleken får en egen dag. Att fira den och planera något extra romantiskt och så. Lite som med julen att man är med familjen, fastän man kanske borde vara med familjen och äta god mat alltid. Nog firar jag ju hellre kärleken än t.ex. julen och påsken.


Ska för övrigt passa på att lira TV-spel nu medan tjejen är borta på jobb. Nörda utan att hon blir uttråkad av det.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!