Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Den STORA tråden om kärlek


Citerar Kanutus:
Ska definitiv ha det i åtanke. Kanske inte det lättaste för en annan med tanke på att man aldrig varit i ett seriöst förhållande, mer bara varit "på G" som de flesta vill uttrycka sej..



Lisa var min första flickvän, ever. Jag har väl aldrig varit på G med någon innan heller, eftersom jag aldrig blivit kär. Men jag har ju "flörtat" med tjejer via sms och sånt ett antal gånger. Har aldrig känt att jag ska "svara senare för att inte verka vara för på". Jag svarar när jag får möjlighet, jag är sån. Gillar de det inte kan de dra.
Sen behöver man ju inte spamma om de inte svarar. Men om jag vet att de inte svarar när de kan och har sett smset och sånt så tappar jag intresset.
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Citerar putterman:
Sen behöver man ju inte spamma om de inte svarar. Men om jag vet att de inte svarar när de kan och har sett smset och sånt så tappar jag intresset.

Håller med till fullo. Tycker det är riktigt irriterande med tjejer som inte svarar fast dom kan för att just spela svårfångade. Precis som dig så svarar jag alltid så fort jag kan. Man blir ju gladare om personen svarar snabbare då man får känslan att man betyder något för henne.
"There's always should-haves where I'm going There's always could-haves where I've been."
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar Williamo:
Håller med till fullo. Tycker det är riktigt irriterande med tjejer som inte svarar fast dom kan för att just spela svårfångade. Precis som dig så svarar jag alltid så fort jag kan. Man blir ju gladare om personen svarar snabbare då man får känslan att man betyder något för henne.


Jag fattar inte alls grejen med att spela svårflirtad. Spelar någon svårflirtad med mig så går jag vidare, palla att lägga ner energi på någon som inte bryr sig.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar kraz:
Jag fattar inte alls grejen med att spela svårflirtad. Spelar någon svårflirtad med mig så går jag vidare, palla att lägga ner energi på någon som inte bryr sig.

Önskar jag kunde göra som du. Om jag fastnar för en tjej så gör jag det riktigt ordentligt. Och tyvärr kan därför folk få uppfattningen om att man är riktigt patetisk.
"There's always should-haves where I'm going There's always could-haves where I've been."
  • 0
Citerar Williamo:
Håller med till fullo. Tycker det är riktigt irriterande med tjejer som inte svarar fast dom kan för att just spela svårfångade. Precis som dig så svarar jag alltid så fort jag kan. Man blir ju gladare om personen svarar snabbare då man får känslan att man betyder något för henne.
Citerar kraz:
Jag fattar inte alls grejen med att spela svårflirtad. Spelar någon svårflirtad med mig så går jag vidare, palla att lägga ner energi på någon som inte bryr sig.


Precis. Larvigt att spela svårfångad. Det hjälper inte för fem öre.
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Tror jag är påväg att bli ihop med min drömtjej

Det är inte samma tjej som jag pratade om innan utan hon här har jag känt i snart ett år. Vi har varit vänner men de senaste veckorna har det utvecklats till något mer. Hon är ganska blyg, så hon har inte sagt något till mig. Men till sin bästa kompis (som jag också är vän med) har hon sagt att hon verkligen tycker om mig.

Igår var vi ute på krogen och efter mycket om och men slutade det med att vi sov i samma säng ensamma i en lägenhet och där hände lite att möjligt om man säger så. ^^
Det sägs att killar främst tänker på snabeln men faktum är att jag verkligen älskar hennes personlighet så förbannat mycket. Tror jag är kär.

PS Sorry för flummigt inlägg, vet knappt vad jag ska skriva. XD
  • 0
Citerar Baxter:
PS Sorry för flummigt inlägg, vet knappt vad jag ska skriva. XD


Du kan börja med att beskriva vad som hände i sängkammaren igår.

Men grattis.
  • 0
Citerar V2rus:
Du kan börja med att beskriva vad som hände i sängkammaren igår.

Men grattis.


Men det är ju fan vad alla vill veta. Haft 5 kompisar idag som undrat vad som hände.^^

Tack!
  • 0
Citerar Baxter:
Haft 5 kompisar idag som undrat vad som hände.^^


Det blir mycket bättre om du berättar för oss andra!

Men grattis, grymt härligt ju.
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Citerar Baxter:
Tror jag är påväg att bli ihop med min drömtjej

Det är inte samma tjej som jag pratade om innan utan hon här har jag känt i snart ett år. Vi har varit vänner men de senaste veckorna har det utvecklats till något mer.


Oh Master teach me your method!
Hehe, men grattis dude!
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
F*n det känns tungt nu. Är en massa tjejer som är intresserad utav mig, men jag bara nekar deras intresse och är tråkig för att jag kan inte släppa tjejen.

Önskar att jag var dig just nu Baxter. Fast med min dreamgirl
Antag att du är en idiot. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig.
  • 0
Citerar Baxter:
Det sägs att killar främst tänker på snabeln

Med snabeln, menar du va? Hehe. jag tänker då inte på snablar.

Kul i övrigt, det behövs lite lycka i den här annars så ångestfyllda tråden!

Förresten så låter tjejen i fråga inte så himla blyg med tanke på hur kvällen....eskalerade.
  • 0
Citerar Kanutus:
Oh Master teach me your method!
Hehe, men grattis dude!


Ee..var dig själv?

Citerar ApeWithSniper:
Med snabeln, menar du va? Hehe. jag tänker då inte på snablar.




Citerar ApeWithSniper:
Förresten så låter tjejen i fråga inte så himla blyg med tanke på hur kvällen....eskalerade.


Fast alkoholen hjälpte säkert till.

Tackar för gratulationerna!
  • 0
Citerar Baxter:
Ee..var dig själv?


Pff, hippie
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Det finns dagar då det känns bra att vara vänner, som att det är nog. Men sen finns det dagar, eller framförallt nätter som de här, då allt är skit. Gråtit hela jävla natten, jag saknar henne så himla mycket.
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Jaja, vi tar bort den. Var bara svammel ändå.
  • 0
Önskar man kunde avbeställa vissa typer av drömmar. Typ de som handlar om ens sommar-crush och hur jäkla omöjligt det är att få denne. Vill ha. Kan inte få. Määäh. Och gissa om inte alla de minnen jag har från sommaren halvt avfärdas med "Jag minns inte...". Gah. Jag minns allt. Och människan minns inte ett enda ord verkar det som. Eller vill inte minnas? Det snurrar runt i huvudet hela tiden känns det som. Kanske att vi ses efter min tenta-p i alla fall. Hoppas på det.
//förvirrad människa
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar Costae Cavea:
Jaja, vi tar bort den. Var bara svammel ändå.


Äh, det är ju inget konstigt över att du blev lite nojjig över en sån sak. Det hade jag också blivit. Men det känns bra nu?
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar Costae Cavea:
Jaja, vi tar bort den. Var bara svammel ändå.


Jag hade också blivit nojig.
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Citerar Costae Cavea:
Jaja, vi tar bort den. Var bara svammel ändå.


Det tycker inte jag. Du har all anledning att oroa dig om din flickvän ligger på andra killars lår. Speciellt om de är snygga.
  • 0
Citerar V2rus:
Citerar Costae Cavea:Jaja, vi tar bort den. Var bara svammel ändå.

Det tycker inte jag. Du har all anledning att oroa dig om din flickvän ligger på andra killars lår. Speciellt om de är snygga.


Beror på vad det är för tjej, har en tjej kompis som har kille och har mycket kroppskontakt med andra men inte bryr han sig för det.

Kanske ta ett snack med tjejen månne?
  • 0
Citerar Costae Cavea:
Jaja, vi tar bort den. Var bara svammel ändå.

Du vet, man kallar det väl noja just för att det är att oroa sig i onödan.

Eller det kanske inte noja betyder. Jag har faktiskt inte en aning, rent ordagrant vad det står för.
  • 0
Citerar Humanisten:
Citerar cawialm:För att...?

På grund av festen nästa vecka som även mitt ex kommer till


Tänk om du möter en tjej där, låter ju som något spännande.
Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011
  • 0
Citerar Chrysis_ignita:
Tänk om du möter en tjej där, låter ju som något spännande.


De flesta som ska dit har redan pojkvänner tyvärr samt att den enda jag känner som är singel nobbade mig förra året, så att hoppas på det går nog inte så bra.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar V2rus:
Det tycker inte jag. Du har all anledning att oroa dig om din flickvän ligger på andra killars lår. Speciellt om de är snygga.

Citerar kraz:
Äh, det är ju inget konstigt över att du blev lite nojjig över en sån sak. Det hade jag också blivit. Men det känns bra nu?
Citerar putterman:
Jag hade också blivit nojig.


Det hade sett ut som något det absolut inte var. Jag övertolkade väl. Men visst har man rätt att bli nojjig och hon sa själv att hon förstår och också hade blivit svartsjuk.

Och senare, så sa hon att det skulle ju vara bra om hon hade något så att andra killar ser att hon är upptagen(ring på fingret).

Det var bara en olustig känsla att se den där bilden.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!