Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Den STORA tråden om kärlek


Känns som att mitt självförtroende har blivit bättre. En lite rolig grej har haft keps på mig i ett halvår och i stort sett har tjejer inte ens bryt sig och sett åt mitt håll.testade idag att göra åning håret ordentligt och då var man inte lika osynlig längre.
  • 0
Citerar Kanutus:
Jag fegar ur as usual


Why?

Citerar Oddesey:
Nekad tyvärr.

Men vi umgås fortfarande!


Damn :/
Men trevligt att det inte var totalt över i alla fall.

Citerar Williamo:
Det går upp och ner. Det svåra är att "satsa" på en brud.
Tankarna liksom flyger runt. Det kommer väll förr eller senare.


Den som väntar på något gott

Citerar Gråsuggan:
Känns som att mitt självförtroende har blivit bättre. En lite rolig grej har haft keps på mig i ett halvår och i stort sett har tjejer inte ens bryt sig och sett åt mitt håll.testade idag att göra åning håret ordentligt och då var man inte lika osynlig längre.


Keps är ondska.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Är det fult eller.
  • 0
Citerar Gråsuggan:
Är det fult eller.


Nope, bara ondska
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Why?


Får inte tummarna ur ändan helt enkelt och att jag blivit nekad ett antal gånger för att jag tykcer det är så extremt att avläsa folk hur de känner för en och så vidare, ser inte skillnaden om de bara är vänliga eller om de vill något mer!

Iom det så vågar jag inte kasta mej ut i det okända och fråga om hon vill följa med ut en kväll.

Citerar Humanisten:
Är det fult eller?


Beror på vilken typ av keps det är.
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
Citerar Kanutus:
Får inte tummarna ur ändan helt enkelt och att jag blivit nekad ett antal gånger för att jag tykcer det är så extremt att avläsa folk hur de känner för en och så vidare, ser inte skillnaden om de bara är vänliga eller om de vill något mer!

Iom det så vågar jag inte kasta mej ut i det okända och fråga om hon vill följa med ut en kväll.


I see. Mjo, det är väldigt knivigt att se den gränsen ibland. Alla är tyvärr inte så övertydliga
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Brukar ha kepsen bakofram.
  • 0
Citerar Gråsuggan:
Brukar ha kepsen bakofram.


*spottar ut läsken över skärmen*
Okej, ja, smaken är som baken



Nej, men jag har dålig erfarenhet av många kepsbärare samt att jag tycker att det modet med keps (oavsett riktning den pekar mot) är lite... fult och korkat.

(Det kan också bero på att jag inte kan bära någon form av huvudbonad utan att se korkad ut...)
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
På ett eller annat sätt så hittar jag mig själv i samma sits. De flesta tjejer jag träffar är mer eller mindre skit tråkiga. Blir ju hela tiden så att de börjar fråga om andra och hur dana dem är. När de frågar om en polare så brukar jag dock alltid överdriva. Bara för att jävlas

De senaste tjejumgänget som jag hängde med har jag dock slutat umgås med. Mest på grund av en anledning. En utav tjejerna hängde en hel del med en rätt nära vän men vågade aldrig gå hela vägen. Trots att man märkte att hon ville men var väl kanske lite rädd för vad andra skulle tycka. Min kompis har inte direkt någon adonis figur. Utan snarare Mr Marshmallow figur. I af så umgås de en hel del. Vi var hos en polare för ett tag sen och tog några bärs. Tjejens polare bor i lägenheten under och de hade fest samma kväll som vi var där.

Efter vi hade stuckit så satte sig killen som vi var hos på balkongen och lyssnade på deras skit snack. De visste inte att han satt och tjuvlyssnade. Någon kväll därefter så drar jag förbi honom och han berättar allt.

De hade nämligen snackat skit om Mr Marshmallow som fan. Bland annat så hade de sagt något i stil med " Ja jag följde med honom hem och trodde vi skulle k***la." Följt utav "Men går det ens att knulla med honom?". Det här har varit en grymt seg grej för mig då jag verkligen inte kan ta till mig mod och säga detta till honom.

Vad hade ni gjort hade ni talat om det till honom eller hade ni låtit bli?
  • 0
Citerar Noire:
Vad hade ni gjort hade ni talat om det till honom eller hade ni låtit bli?


Beror ju helt på hur "relevant" det är. Om det är personer man umgås med eller liknande så ska man egentligen berätta, för folk som säger sådant bakom ens rygg är inte värda ens tid och är inget man ska försöka bevara/gömma. Men om dessa är passé och inga man träffar eller liknande så är det onödigt att nämna det och bara ge en smäll mot hans självförtroende.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Kan säga så här att han umgås med dem rätt så ofta. Dock verkar de undvika mig så jag tror helt enkelt att de vet att jag vet om det här. Ironiskt nog så har jag två polare i samma byggnad som den här brudens tjejkompis bor i. En utav dem bor väg i väg den andra en våning över. Har fått bekräftat det utav dem bägge.

Killen har dessutom det rätt så segt just nu. Helst hade jag velat se att de två säger något till han. Får köpa vodka och supa ned dem så de klämmer ut det framför honom.
  • 0
Citerar Noire:
Killen har dessutom det rätt så segt just nu. Helst hade jag velat se att de två säger något till han. Får köpa vodka och supa ned dem så de klämmer ut det framför honom.


Eller så kan man helt enkelt bara dra den enkla och billiga varianten och bara säga "them bitches be crazy och snackar bara en massa skit. Vi struntar i dem" och dumpar deras snattrande arslen then and there
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
True that

Ska försöka säga det till han på ett skonsamt sett. Värsta är ju att mina andra polare säger det till mig och inte direkt till honom istället.

Jag är ingen jävla förmedlare
  • 0
tog modet och filmade mig själv, tyvärr så är jag ful, inte så mycket att göra åt det får leva livet ensam.
  • 0
Citerar Kanutus:
Beror på vilken typ av keps det är.

Truckerkeps är absolut den bästa sorten. Vilket jag ofta brukar vara ensam om att tycka.

Tillagt 2013-02-08 19:10:
Citerar Gråsuggan:
tog modet och filmade mig själv, tyvärr så är jag ful, inte så mycket att göra åt det får leva livet ensam.

Du är bara för mycket...
Kanske du kan börja ta åt dig av dom tipsen och de uppmuntrande kommentarerna vi skrivit till dig dom 1000 senaste sidorna.
Vad hjälper det med att du konstant upprepar dig? Vill du att vi ska trolla fram den perfekta kvinnan? Ta dig i kragen nu och gör något åt ditt liv om du nu inte alls trivs med det. Annars föreslår jag att du går och pratar med en psykolog.
"There's always should-haves where I'm going There's always could-haves where I've been."
  • 0
Citerar Humanisten:
then and there


Brukar det inte vara there and then?


Citerar Williamo:
Du är bara för mycket...
Kanske du kan börja ta åt dig av dom tipsen och de uppmuntrande kommentarerna vi skrivit till dig dom 1000 senaste sidorna.
Vad hjälper det med att du konstant upprepar dig? Vill du att vi ska trolla fram den perfekta kvinnan? Ta dig i kragen nu och gör något åt ditt liv om du nu inte alls trivs med det. Annars föreslår jag att du går och pratar med en psykolog.



Håller med fullständigt.
Varför söka sej hit till denna sidan och trycka ner sej själv när du uppenbarligen från början bad om hjälp?
För vi kan inte hjälpa dej om du inte vill bli hjälpt själv.
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
Har ni skaffat en ny Humanisten medan jag varit borta?

Citerar Kanutus:
Brukar det inte vara there and then?


Varit på dagis i över en månad nu (praktik). Språket tar sig en törn då
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Citerar Gråsuggan:Är det fult eller.

Nope, bara ondska

Föreställningen om Kärlek är ondska.
Finns ingen kärlek, det är bara ett påhitt.
Efter de senaste turerna i kärlekens labyrint så vill jag knappast kännas vid nån kvinna, visst kan jag umgås och snacka med folk men tanken på att släppa någon nära äcklar mig.
Att låta någon komma in bara för att denne kvinna sedan ska hugga mig i ryggen är inget jag tänker låta ske.
Efter alla lögner och svek så räcker det.
Samma gammla visa varje gång.
Samma omogna attityd.

Finns ingen kärlek, har aldrig funnits.


Citerar Gråsuggan:
tog modet och filmade mig själv, tyvärr så är jag ful, inte så mycket att göra åt det får leva livet ensam.

Lägg ner!!
Man ser massa fula killar ha snygga tjejer på stan.
Även om du nu är ful på riktigt så har du inga problem att få någon om du bara går fram och pratar.
Se fan till att göra det, gå fram till någon random brud och börja snacka om nåt, på stan på bussen, var som helst.
Även om det inte leder till nånvart så kommer du för det första vara en erfarenhet rikare och för det andra kanske du får en kick av det hela.
Sen är det bara att fortsätta tills du hittar någon du tycker om.
Men förbered dig på att denna människa kanske inte är "den rätta".
"den rätta" är ett koncept som finns i filmer men existerar väldigt sällan i verkligheten.
  • 0
Citerar Humanisten:
Har ni skaffat en ny Humanisten medan jag varit borta?


Hur menar du nu? Alla vet väl att det bara finns en humanist?



Citerar Humanisten:
Varit på dagis i över en månad nu (praktik). Språket tar sig en törn då


Ingen ursäkt.
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
Citerar Kanutus:
Hur menar du nu? Alla vet väl att det bara finns en humanist?


Jag brukar vara den självkritiska och negativa typen
Fylld av cynism, sorg och bitterhet
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Citerar Kanutus:Hur menar du nu? Alla vet väl att det bara finns en humanist?

Jag brukar vara den självkritiska och negativa typen
Fylld av cynism, sorg och bitterhet

Finns det något annat som är verkligt än Cynism bitterhet hat och sorg???
Lycka är flyktigt, hopp är självbedrägeri.
  • 0
Citerar Patent 858:
Finns det något annat som är verkligt än Cynism bitterhet hat och sorg???
Lycka är flyktigt, hopp är självbedrägeri.


Jag antar att du citerar goth-ungarna från South Park
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Citerar Patent 858:Finns det något annat som är verkligt än Cynism bitterhet hat och sorg???
Lycka är flyktigt, hopp är självbedrägeri.

Jag antar att du citerar goth-ungarna från South Park


Hahah hade glömt bort det.
  • 0
Jag överdriver kanske lite,sitter nog mycket i huvudet på mig, har ibland hört av andra att jag ser bra ut men tycker inte det själv.
  • 0
Citerar Gråsuggan:
Jag överdriver kanske lite,sitter nog mycket i huvudet på mig, har ibland hört av andra att jag ser bra ut men tycker inte det själv.


Dude, this is my boat
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!