Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Godaste drycken?


Päron MER.
Did I have an impact on the world and the people around me or did every word I spoke come out verbal and unintelligible?
  • 0
Mjölk, eller ett stort glas vatten med massa is.
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
via mobil

en jordgubbsmilkshake på mcdonalds slår allt
  • 0
Vinäger
  • 0
Finns så sjukt många, men just nu; iskall mjölk.

<3
DIE SONNE SCHEINT
  • 0
Mountain Dew, Budweiser, Root Beer och gammalt hederligt vatten.
  • 0
Kaffe... Annars vatten, finns fan inget bättre efter att ha varit ute och sprungit.
Fuck yeah!
  • 0
Fanta Freaky Fläder är det godaste jag någonsin druckit. Flädersaft är en annan hit.
Sa jag att jag gillade fläder?
  • 0
Iskall mjölk precis efter att man käkat en chokladkaka, då, då snackar vi grejer.
''Väljer dem dåligt och neråt så är dem tvugna att döda vidare för framtiden. Jag menar, dåligt är ju dåligt. - Rolf Peter Andersson
  • 0
Coca Cola!
I didn't do it...
  • 0
Coca Cola samt Irish Coffee.
"The noblest pleasure is the joy of understanding."
  • 0
Vanilj Cola .
Make war, not love
  • 0
Citerar robokoppen:
Vanilj Cola


Trodde jag var den ända i världen som gillade vanilj cola. Men min favorit är nog Franks energi dricka.
A government big enough to supply everything you need is big enough to take everything you have
  • 0
Kaffe/vatten/vin/öl/whisky/svartvinbärssaft

jag är ingen mjölkdrickare...
I don't need drugs. Life is already tragic enough
  • 0
Nattsvart kaffe. Avrundat rödvin. Välhumlat öl. Iskallt vatten. Lorina Pink Lemonade. Färskpressad apelsinjuice. Halvrökig whisky.
So the floodgates open but nothing comes out.
  • 0
Iskall mjölk, apelsinjuice, hallonsaft, Fanta Lemon, Fanta Exotic Thrill och Monster Energy är väl mumma.
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Snabbkaffe.
  • 0
Någon som minns Shio? Färglös läsk med smak av päron eller persika, fantastisk dryck. Väldigt fräsch.
Far away across the field // The tolling of the iron bell // Calls the faithful to their knees // To hear the softly spoken magic spells
  • 0
Kaffe efter maten, Coca- Cola och Fläder- saft
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Färskpressad apelsinjuice, mörkt kaffe, kall öl i värmen, cola på bakfyllan m.m.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
  • 0
I vanliga fall: Mjölk

Till skräpmat, snax eller sent på kvällen: Coca cola!
NIGHTMARE!
  • 0
Citerar Critizizer:
snax

Men för in i helvete, är det så svårt att skriva cks på slutet?
Prying open my third eye.
  • 0
Vanlig Coca Cola eller Festis Kaktus Lime... svårt val
----> Postbanken
  • 0
Citerar Andolini:
Citerar Critizizer:snax
Men för in i helvete, är det så svårt att skriva cks på slutet?


Det är inte så jävla helvetes fan fitt-lätt!!

(titta, så många svordommar jag kan! )
NIGHTMARE!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!