Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Anime


är neon genesis evangelion bra?
Rend me i roven!
  • 0
  • Lunk
  • Lunk
Jo.. den är helt ok. Jag är dock inte så mycket för Neon serierna..
Rainbows wept color all over the streets
  • 0
mmm, anime suki är bra
Toad (SMB) :Thank you Mario, but the princess is in a another castle...
  • 0
neon genesis evangelion måste vara den bästa mecca jag sett. å andra sidan gillar jag inte mecca men neon genesis evangelion e faktiskt okej
signatur
  • 0
Hur går det egentligen med Naruto filmen?
Någon som vet när den släpps på nätet?

Hörde snack om att det skulel väntas med subbning på den tills en DVDversion var ute men stämmer verkligen det då det stått på promon till filmen att den bara släpps på bio..?
every dog has his day
  • 0
Ingen som ser/har sett Wolfs Rain?
En anime i absolut toppklass hur som helst!
Totalt fast, gripande, episk, snyggt framförd, intressanta karaktärer, bra röster, musik.. Ja jag kan inte komma på något dåligt med den!

Samurai Champloo är faktist en av de snyggaste animeerna med teckning som på något sätt dras åt västerländskt sätt att rita på, ser allvarligare och mindre färgglatt ut men ock så vackert! Underbara fighter..

Jag vet, har tjatat om dessa två animeer tidigare men kan inte sluta, de är ju hur bra som helst på de punkter jag nämnt!
every dog has his day
  • 0
jo wolfs rain har jagg sett 1 avsnitt av. Inte så jätte bra men jag kan tänka mig att den blir jäkla mycket bättre.
Rend me i roven!
  • 0
six_sirens
Det blir bland det bästa du har sett någonsin!
every dog has his day
  • 0
  • Lunk
  • Lunk
Nej.. inte om han har sätt Lain
Rainbows wept color all over the streets
  • 0
wolfs rain, det e bra grejor det . riktigt bra faktiskt, speccielt dom sista avsnitten. dock fattade jag inte riktigt slutet var världen vi lever i nu paradiset
signatur
  • 0
någon som har sett ragnarok the animation??
Rend me i roven!
  • 0
nej e den bra?
signatur
  • 0
vet inte, håller på å skaffar ett avsnitt just nu
Rend me i roven!
  • 0
Någon som hört talas om Psychic Acadamy, tycker det är väldigt bra, men undrar även om det är någon som vet om det finns en säsong 2.
you don't need a reason to help people
  • 0
Någon här som titta på Naruto?
A person is always changing, and they are never who they are until the day they die. Then it becomes who they were.
  • 0
Jadå Keant!

Det vet du att jag gör. Mig veteligen gör Lunk också det och är nästan lika Naruto-fanatisk som mig
Denna blir borttagen nu. Ny användare: Moonwalk3r.
  • 0
naruto är en redigt bra anime ska du veta, om du inte redan vet det. fast just nu e den dålig, inget av den jävla springt'vlingen e med i mangan

full metal alchemist e ju dock den överlägset bästa av alla
signatur
  • 0
Grabbar, ska ni se något vettigt just nu så är det Samurai Champloo som gäller, så enkelt är det bara. Hip Hop + Samurajer = Osannolikt bra!

Glömde jag säga att det är killen bakom Cowboy Bebeop som gjort den? (:
"If stars shine coresponding to music, that would be really interesting"
  • 0
Hip Hop + Samurajer? WTF?

Låter som en dröm för mig

Ska testa, tack för tipset
WAAAGH!!!
  • 0
"Ska testa, tack för tipset"

Ress - That´s the spirit boy! Skulle inte bli förvånad ifall du faller för serien direkt! Grymma karaktärer, bra handling, oväntat skön musik och framför allt snyggt animering är bara några av de saker som denna anime bjuder på.

"full metal alchemist e ju dock den överlägset bästa av alla"

Hört att den här serien ska vara riktigt bra, men vad handlar den om egentligen? Verkar lite skumt, en kille beskrev det nämligen som: "Så här intressant har inte kemi varit sedan Alfred Nobel" En beskrivning som inte sa mig särskilt mycket (:
"If stars shine coresponding to music, that would be really interesting"
  • 0
har sett ganska många typ 4 avsnitt av varje

världens bästa film heter spirited away, vilken handling alltså...

gillar gto, naruto, trigun, hikaru no go m.m


glömde cowboybebop, som ABSOLUT inte får glömmas
  • 0
Mango - Om du gillar den så tycker jag du ska se "Grave of the fireflies" som även den är gjord av Studio Ghibli.
Den är i mitt tycke en av de finaste filmerna som gjorts och som dessutom välsignats med de sötaste xylofon melodierna jag någonsin hört (:
Ett måste för fans av Miyazaki!
"If stars shine coresponding to music, that would be really interesting"
  • 0
jo tycker också att "spirited", var riktigt VACKER, har aldrig känt så om en fil förut, blev nästan tårögd Miyazaki har känsla för vad som tilltalar en
  • 0
Bryter Layter: Fy fan vad grymt Samurai Champloo är
Tack så mycket för tipset!

Ska börja följa serien
WAAAGH!!!
  • 0
Några anime filmer som är värda att se:
Cowboy bebop
md ghiest 1&2
street fighter 2
riktigt bra filmer
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!