Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Anime


kenshin är okej men det finns bättre anime, har väl ioförsig inte sett så långt men det jag har sett är okej men inte mycket mer än så. trevlig humor dock
signatur
  • 0
Ska jag fortsätta kolla på Naruto ikväll (De har precis klarat second exam, del 37) eller ska jag kolla på spirited away?
WAAAGH!!!
  • 0
Naruot såklart
Rend me i roven!
  • 0
efter second exam (om du är där jag tror) så slåss dom massor så mitt förslag blir nog sprited away om du inte har grymt mycket tid
signatur
  • 0
Bägge håller ju faktiskt väldigt hög klass. Svårt att säga vilken som är bäst men själv skulle jag personligen tagit naruto. Anime serier är nästa alltid bättre än långfilmer just för att serierna blir så långa. Då kan dem ta med mycket mer person beskrivning, story och sånt, den blir helt enkelt mycket intressantare
Rend me i roven!
  • 0
six_sirens
Rurouni Kenshin är riktigt bra!
Kolla de tio första episoderna ungefär sen kollar du på de fyra första OAVerna som utspelar sig innan serien.. Så kommer du få massor förklarat och ja jag rekomenderar att du kollar tio apisoder innan, mna kan visserligen se OAVerna innan men det blir roligare och bättre på det här sättet!

För övrigt kan jag säga att de fyra första OAVerna är bland de bästa OAVerna jag sett!
every dog has his day
  • 0
Jag såg Spirited Away. Fan va bra film asså. Man kan inte beskriva hur bra den är.

Nästa blir My Neighbor Totoro!
WAAAGH!!!
  • 0
så man kan se ova redan efter dom tio första vanliga avsnitten?
signatur
  • 0
kunde inte hitta en mac verision

förövrigt testade jag aquasition (ett sökprogram, ungefär som kazaa) och visst hittar den filer men det är sällan nån som ligger uppkoplade så jag kan tanka ner dom
signatur
  • 0
ok, jag ska inte be dig skaffa pc för det ska du inte. Bill gates är en jävla tjuv. Han har tagit allt som machintosh har gjort och gjort om det plutte fnutta lite och så har det sålt som smör för att han är så bra affärsman.
Har hört att den nya windows versionen som ska komma ska vara en exakt kopia av den macintosh har nu. Det är alltså ganska uppenbart :/.

Men detta hasnlar inte denna tråd om. Kan tipsa om en anime medans ja håller på.
Chobits: Egentligen mest gubbsnuskig och storyn är väll kanske inte sådär jätte bra. men det blir bättre ju längre fram man kommer. Har iof bara sett 7 avsnitt hittils. Men håller på att skaffa fler.

Love hina är för den delen skitkul. En riktig höjdare. Har dock alldrig sett love hinaa again men ska göra det inom en snar framtid.
Rend me i roven!
  • 0
love hina är en redigt rolig serie som handlar om keitaro som blir pensinat ägare på flickpensionatet. keitaro är i övrigt ingen vinnartyp, har ingen flickvän, inga pengar och försöker nu komma in på en specciel skola för tredje året i rad. riktigt mycket humor och ganska anorlunda från mangan konstigt nog, men det är bara bra att det är lite nytt för oss som läser mangan (kommer som pocket snart tror jag) .
signatur
  • 0
vad handlar Cowboy Bebop om och hur är den som serie? rolig, alvarlig?
signatur
  • 0
Har hela cowboy bebop serien men har inte sett fler än hälften. Dem är ganska ointressanta.
Men det handlar om ett gäng prisjägare som åker runt i rymden och gör en massa uppdrag...typ
Rend me i roven!
  • 0
Visserligen ganska mysigt att dra på ett avsnitt när man ska käka frulle då man inte behöver sätta sig in i varje avsnitt då det endå har ganska simpel och fristående handling..

För övrigt var de amerikanska röstskådespelarna riktigt bra tycker jag.. Snyggt ritad och bra animationer, koolt gjort och riktigt bra musik så serien är egentligen helt ok!!

Ja jag pratar om Cowboy Bebop
every dog has his day
  • 0
ok, jag för väl ladda ner några att se till frukosten vilket får mig att tänka på vilken serie som är bäst på vilken tid på dan.

frukost naruto, då det sällan kommer nya avsnitt och jag sett alla förgående

eftermiddag love hina

kväll/natt trigun då man kan sitta flera timmar utan att det spelar någon roll(förutsatt att man är ledig dagen därpå )
signatur
  • 0
Den gamla Kenshin är superb. Har alla 4 avsnitt på band!
Gamertag: Svamptastisk
  • 0
myrmannen: det är rätt. man ska se anime hela vakna tiden på dygnet . Inte för att jag gör det men det är för att jag inte har nåt att se på
Rend me i roven!
  • 0
Det är fan illa.. Jag kollar på anime hela vakna tidne på dygnet som jag har möjlighet till det
every dog has his day
  • 0
varför är det så illa då?
Rend me i roven!
  • 0
Silver Fang for president
  • 0
Jo, silver fang är grymt feting bra. Ska köpa del 3 och 4 imorn . Har redan sett dem men man måste ju ha hela serien
Rend me i roven!
  • 0
Finns det igen "Mucho Grande DVD-box" med Silver Fang?
  • 0
jo, menar du den då man får med oklippta versionerna? Skulle vara grymt att se oklippta versionerna
Rend me i roven!
  • 0
direktors cut

vad handlar silver fang om?

six_sires tack för förklaringen till trigun igen, den är så jävla kul sitter och gapflabbar på mitt rum och resten av dom inneboende (familj) tror inte jag är klok
signatur
  • 0
Vad tycker ni om "My neighbor Totoro" ?

Skaffade den idag, ska ses snart.
WAAAGH!!!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!