Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Anime


Citerar dbmmm:
http://www.aniplexusa.com/thegardenofsinners/


Vill ha den som fan, men 400 USD är lite väl saftigt.


Fredag.

Golgo 13 - opening
  • 0
Citerar Silky:
Kom på att jag såg Metropolis för några dagar sedan. Gillar hur animationerna påminner om Astro boy.


Tja, filmen heter ju inte Osamu Tezuka's Metropolis utan anledning.
I'm just a blind man on the plains, I drink my water when it rains, and live by chance among the lightning strikes.
  • 0
Citerar Turambar400:
Tja, filmen heter ju inte Osamu Tezuka's Metropolis utan anledning.


Förklarar en hel del.
X5O!P%@AP[4\PZX54(P^)7CC)7}$EICAR-STANDARD-ANTIVIRUS-TEST-FILE!$H+H*
  • 0
Princess Mononoke <3
  • 0
1. Love Hina

2. DN. Angel

3. Hack

4. Naruto

5. School Days
  • 0
klar...
Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
  • 0
Vad menar du?
  • 0
Med en anime.

And fuck... lämnade för stort intryck... -___-'
Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
  • 0
Ingen fara
  • 0
Citerar Strife:
http://www.youtube.com/watch?v=2ZHfJO-lFVQ


Ser inge vidare ut, tyvärr.

Jag är inget fan av Japansk live action.
I'm just a blind man on the plains, I drink my water when it rains, and live by chance among the lightning strikes.
  • 0
Anime äger
  • 0
Citerar leo938965:
School Days


Just den typen av gymnasieliv planerar jag att uppleva. En skam att den inte uppskattas så mycket som den borde göras, då den animen är för mig som The Catcher in the Rye var för John Lennons mördare.

Seriositeten åt sidan, har nyligen börjat på allvar med Fullmetal Alchemist: Brotherhood, och min åsikt hyttils är som följande 10 episoder in:

FUCKING AWESOME

Liksom, en anime utan fanservice som jag tycker är awesome? lol

Citerar TB the gr8 n3rd:
And fuck... lämnade för stort intryck... -___-


Du måste syfta på... Clann...-

Nej, informera mig. Uppenbarligern skulle alla mina förslag bli nedskjutna relativt fort.
100% tsun, 0% dere
  • 0
Är det bara jag eller verkar det som att många riktigt kända animes har börjat som Visual Novels? Har hört ganska mycket om Clannad, School Days och Kanon. Tror nog att jag ska börja kolla på någon av dom nån gång.
† Nothing right in my left brain. Nothing left in my right brain. † (\__/)
  • 0
Citerar Strife:
http://www.youtube.com/watch?v=2ZHfJO-lFVQ


*ASG*
"Spartans never die, they just CHILL untill you need them again"
  • 0
Citerar gamer_42:
Nej, informera mig.

På förra sidan nämner jag att jag börjar se en anime, och denna sida att jag avslutar en ;D

Men shit, den e för mycket asso, har gått o tänkt på den enda sen dess och först nu, nästan ett dygn senare, som jag kan skriva något om det.

Det är lätt den piece of media som har lämnat starkast inttryck på mig, ever, typ... scary shit...

Ska nog skriva en blogg om det... sen... efter att ha kollat lite mer Spoony på TGWTG.com
Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
  • 0
Citerar gamer_42:
Just den typen av gymnasieliv planerar jag att uppleva. En skam att den inte uppskattas så mycket som den borde göras, då den animen är för mig som The Catcher in the Rye var för John Lennons mördare.


Älskade den serien! Så jävla bra! Helt sinnesjuk i slutet.

Citerar gamer_42:
Seriositeten åt sidan, har nyligen börjat på allvar med Fullmetal Alchemist: Brotherhood, och min åsikt hyttils är som följande 10 episoder in:

FUCKING AWESOME


Älskar både FMA och FMA: Brotherhood men Brotherhood är såååå mycket bättre!

Om du bara har sett 10 avsnitt så har du det bästa kvar. ;)
  • 0
Började tydligen nyss se på "FLCL" :V
Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
  • 0
Avslutade tydligen nyss FLCL.

Good anime, extremly random, inte riktigt min typ av anime... men den var bra.

Bara väldigt väldigt... random.
Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
  • 0
"Angel Beats!" huh?? Fett random...
Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
  • 0
Citerar TB the gr8 n3rd:
Började tydligen nyss se på "FLCL" :V
Citerar TB the gr8 n3rd:
"Angel Beats!" huh?? Fett random...
Citerar TB the gr8 n3rd:
klar...

Verkar som någon har anime maraton

Såg nyss senaste OP och finally... you know <.<


Citerar leo938965:
1. Love Hina

2. DN. Angel

3. Hack

4. Naruto

5. School Days

Top anime?
Då kan du inte sätt någon av följande O.o
(i alla fall med Naruto och School Days så högt upp)

Berserk
Monster
Elfen Lied
Planetes
Tengen Toppa Gurren Lagann
Utawarerumono
Needles
Hunter x Hunter
Death Note
Legend of the Galactic Heroes
One Piece
Baccano!
Full Metal Panic? Fumoffu

Citerar leo938965:
Anime äger
Jag vet att du läser det här! =_0 och någon gång kommer du att läsa det igen!
  • 0
Citerar TB the gr8 n3rd:
Ska nog skriva en blogg om det... sen... efter att ha kollat lite mer Spoony på TGWTG.com


(Y) Det finns förresten en riktig kul anime recenserare, JesuOtaku som är med i TGWTG ;)

Köpte DN Angel dvdn för några dagar sen och är på episod 24. En av de första animen jag såg för typ 5-6 år sen. Blev så jäkla glad när jag såg den igen. ^^
† Nothing right in my left brain. Nothing left in my right brain. † (\__/)
  • 0
Citerar dbmmm:
Verkar som någon har anime maraton

Näeee, det var en kort serie, bara 6st avsnitt.
Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
  • 0
Citerar dbmmm:
Såg nyss senaste OP och finally... you know <.<


Längtar till avsnitt 480!

Citerar dbmmm:
Berserk
Elfen Lied
Hunter x Hunter
Death Note
One Piece


Dom som jag lämnade kvar har jag sett, dom är riktigt bra!

Skulle villa lägga till:
Hajime no Ippo
Eyeshield 21
Code Geass (DÄR har man något om man gillar Death Note! )
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!