Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Tyck till om Gamereactors forumiter


Citerar Le Grand Blonde:
Jag skulle nog säga att den märkliga superförtalsgrejen, som alltså tog fart i samband med att Capuccino fick utbrott i min blogg, gått överstyr så det räcker nu. Nu har MrNoLimit även börjat trakassera mig med homofobiska texter och förolämpningar över PM (och även i hans blogg). Börjar ju ärligt talat bli ganska löjligt.


Din trista rasism har man ju fått stå ut med sedan GR 1.0-tiden, så först tyckte jag det inte var mer än rätt att du fick lite motstånd! Synd att han spårade ur, märkligt att anklaga någon för extrema åsikter och sedan vara homofob.. Aja, dags att lägga ner detta nu.
Citerar Dammsugare:
Citerar Le Grand Blonde:Jag skulle nog säga att den märkliga superförtalsgrejen, som alltså tog fart i samband med att Capuccino fick utbrott i min blogg, gått överstyr så det räcker nu. Nu har MrNoLimit även börjat trakassera mig med homofobiska texter och förolämpningar över PM (och även i hans blogg). Börjar ju ärligt talat bli ganska löjligt.

Din trista rasism har man ju fått stå ut med sedan GR 1.0-tiden, så först tyckte jag det inte var mer än rätt att du fick lite motstånd! Synd att han spårade ur, märkligt att anklaga någon för extrema åsikter och sedan vara homofob.. Aja, dags att lägga ner detta nu.


Du verkar ju enbart skaffa ett konto (igår) bara för att tugga på om det här, fjantigt.
Citerar henkess:
Citerar Dammsugare:Citerar Le Grand Blonde:Jag skulle nog säga att den märkliga superförtalsgrejen, som alltså tog fart i samband med att Capuccino fick utbrott i min blogg, gått överstyr så det räcker nu. Nu har MrNoLimit även börjat trakassera mig med homofobiska texter och förolämpningar över PM (och även i hans blogg). Börjar ju ärligt talat bli ganska löjligt.

Din trista rasism har man ju fått stå ut med sedan GR 1.0-tiden, så först tyckte jag det inte var mer än rätt att du fick lite motstånd! Synd att han spårade ur, märkligt att anklaga någon för extrema åsikter och sedan vara homofob.. Aja, dags att lägga ner detta nu.

Du verkar ju enbart skaffa ett konto (igår) bara för att tugga på om det här, fjantigt.


Är inne på GR dagligen och läser det mesta, allt från bloggar, inlägg och nyheter. Så har känt mig rätt delaktig fast jag inte skrivit något. Skaffade mitt konto för att kunna delta i GR:s jultävling som dyker upp snart.

God jul på dig!
Citerar Dammsugare:
Citerar henkess:Citerar Dammsugare:Citerar Le Grand Blonde:Jag skulle nog säga att den märkliga superförtalsgrejen, som alltså tog fart i samband med att Capuccino fick utbrott i min blogg, gått överstyr så det räcker nu. Nu har MrNoLimit även börjat trakassera mig med homofobiska texter och förolämpningar över PM (och även i hans blogg). Börjar ju ärligt talat bli ganska löjligt.

Din trista rasism har man ju fått stå ut med sedan GR 1.0-tiden, så först tyckte jag det inte var mer än rätt att du fick lite motstånd! Synd att han spårade ur, märkligt att anklaga någon för extrema åsikter och sedan vara homofob.. Aja, dags att lägga ner detta nu.

Du verkar ju enbart skaffa ett konto (igår) bara för att tugga på om det här, fjantigt.

Är inne på GR dagligen och läser det mesta, allt från bloggar, inlägg och nyheter. Så har känt mig rätt delaktig fast jag inte skrivit något. Skaffade mitt konto för att kunna delta i GR:s jultävling som dyker upp snart.

God jul på dig!


Du måste förstå att man blir lite skeptisk. När alla dina inlägg handlar om just Le Grand Blonde, och att du skaffade konto just igår. Du verkar inte särskilt spel intresserad åtminstone. Synd du missade dom tidigare jultävlingarna då!

Tackar detsamma, God jul på dig i förskott
  • 0
Citerar Le Grand Blonde:
Jag skulle nog säga att den märkliga superförtalsgrejen, som alltså tog fart i samband med att Capuccino fick utbrott i min blogg, gått överstyr så det räcker nu. Nu har MrNoLimit även börjat trakassera mig med homofobiska texter och förolämpningar över PM (och även i hans blogg). Börjar ju ärligt talat bli ganska löjligt.

För egen del har detta varit en av de roligare veckorna på Gamereactor och jag tar gladeligen en bann som motbetalning. Att du tror att jag är arg på riktigt är väl samma grej som även Petter uttryckte sig om gällande sig själv tidigare i forumposterna; jag använder ett ganska hårt språk online och tycker att det kan vara lite kul att komma med personliga påhopp i form av lustiga formuleringar. Att du arbetar som städare när du är en etnisk svensk kille på 27(?) år är ju det ultimata beviset på en misslyckad människa. Att du sen börjar gråta över att jag säger detta bevisar väl att flashback-klimatet inte härdat dig nog. För du gillar väl yttrandefrihet, eller?
  • 0
Citerar Cappuccino:
För egen del har detta varit en av de roligare veckorna på Gamereactor

Hörru, du kan ju inte ha Le Grand som avatar, det blir konstigt.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar Ridley:
Hörru, du kan ju inte ha Le Grand som avatar, det blir konstigt.

Hur vet vi ens att det är han? Det kan bara vara någon slumpmässig person som han hittat online och som jag också hittat som ett rent sammanträffande.
  • 0
Citerar Cappuccino:
Det kan bara vara någon slumpmässig person som han hittat online och som jag också hittat som ett rent sammanträffande.

Precis som Blonde hittade samma avatar som Rose av ett sammanträffande menar du.


Citerar Le Grand Blonde:
För övrigt så har jag inte gett dig tillåtelse att använda en bild jag tagit på mitt ansikte.

Hergé har ju inte gett dig tillåtelse att använda den där bilden heller, men visst blir det en lite annan mer personlig grej när du nu finns på samma forum. Fult att göra så.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
LOL utvecklingen i detta drama är ju priceless! har capuccino fullskalig psykos nu? följer utvecklingen....
  • 0
Många nya användare på sidan, roligt sammanträffande.

Vi vet vad du tycker om Grand Blonde nu Cappuccino, lägg ner nu, för så som du beter dig nu är riktigt svinigt.
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
Citerar Le Grand Blonde:
Jag skulle nog säga att den märkliga superförtalsgrejen, som alltså tog fart i samband med att Capuccino fick utbrott i min blogg, gått överstyr så det räcker nu. Nu har MrNoLimit även börjat trakassera mig med homofobiska texter och förolämpningar över PM (och även i hans blogg). Börjar ju ärligt talat bli ganska löjligt.


Ha. Finns absolut noll homofobi i PM:et jag skickade, bara beskrivningar av dig som person - som du själv har skrivit om. Jag är förövrigt bög, själv, och till skillnad från dig så lider jag inte av självhat - så att kalla det jag skrev för homofobi är ganska löjligt.

Håller förövrigt med om att Cappucino borde ändra avatarbild. Ren mobbing.
  • 0
Citerar Cappuccino:
För egen del har detta varit en av de roligare veckorna på Gamereactor och jag tar gladeligen en bann som motbetalning. Att du tror att jag är arg på riktigt är väl samma grej som även Petter uttryckte sig om gällande sig själv tidigare i forumposterna; jag använder ett ganska hårt språk online och tycker att det kan vara lite kul att komma med personliga påhopp i form av lustiga formuleringar. Att du arbetar som städare när du är en etnisk svensk kille på 27(?) år är ju det ultimata beviset på en misslyckad människa. Att du sen börjar gråta över att jag säger detta bevisar väl att flashback-klimatet inte härdat dig nog. För du gillar väl yttrandefrihet, eller?


Det känns som att du och MrNoLimit - ni kan ju lika gärna vara samma person for all I care - har gått totalt upp i någon kvasi-journalistisk grävorgasm över att ni lyckades hitta LGB:s problematiska alter-ego på Flashback.

Jag vill ogärna ta och försvara någon som svänger sig hejvilt med hemskheter på Flashback, och jag kan hålla med om att sitta och spy galla över nordafrikaner på sagda sida inte är särskilt hälsosamt, men att sitta i febrigt vansinne och svettas framför sin dator i en häxjakt på en annan användare är ju lika löjeväckande som det är läskigt.

Framförallt hade du/ni ju chansen att kliva ut med flying colors och vara the bigger man. Ni är på tok för unlikeable för att man ska orka med er märkliga segerdans härinne.
Häxjakten mot Le Grand Blonde är under all kritik. Det har spekulerats tok för mycket och blev helt plötsligt en falsk sanning på många sätt. Att Cappuccino dessutom bytte till Le Grand Blondes profilbild är om något helt sinnessjukt och sen har vi Cappuccinos agerande på det. Märks även tydligt vilka användare som ryggdunkar och köper den här formen av beteende, vilket helt klart är något oroväckande egentligen. I samma veva är det bra, då vet man vart man har dessa dårar.

Tillslut drog Petter fram bannhammarn ur sitt hölje. Vilket ändå tyder på att sidan tar händelserna som dessa seriöst. Det är med andra ord bra!
"Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin
Tänkte först skriva någon sedvanlig skit om jag missat det "roliga", men så verkar inte vara fallet denna gången. Kränkthetstävlingen har övergått till att bara vara nasty om folk ska ha hålla på med personliga profilbilder och dylikt.
It Can't Rain All the Time
Citerar -Ogge-:
Tillslut drog Petter fram bannhammarn ur sitt hölje. Vilket ändå tyder på att sidan tar händelserna som dessa seriöst. Det är med andra ord bra!

Psykbrytet är över, tackar vi för.
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
Citerar Kanutus:
Psykbrytet är över, tackar vi för.


Ja, märkligast jag har sett på länge. Det var verkligen out of control.
"Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin
  • 0
Var faktiskt övertygad att det var du som bestämt dig för att ge dig tillkänna, men att så inte var fallet är väl en lättnad. Någon verkar vara besatt, iallafall.
It Can't Rain All the Time
Säg till om det dyker upp fler av de där om jag missat något.
Do what you can, with what you have, where you are.
Jag är inget troll. Folk hävdar det, så det måste vi klargöra.
användaren Dammsugare e nog ett troll det e jag nästan 100 på.
Undrar om det inte är dags för GRs IT-personal att spärra en IP-adress eller fler. Samma användare återkommer konstant, blir bannad, byter en bokstav och lägger upp samma bloggar om och om igen.

Personen bakom alla konton är inte frisk, besatt av att förfölja och antagligen leda ett oerhört tråkigt liv om enda spänningen i vardagen, och fritiden, är att jaga folk på internet.
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
Citerar Kanutus:
Undrar om det inte är dags för GRs IT-personal att spärra en IP-adress eller fler.


Det är väl dock ganska enkelt att kringgå. Brutes eller vad han nu hette höll ju på hur länge som helst.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
Jo det visserligen, tänkte se hur långt personen är villig att gå.
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
Är det Cappuccino som skapar alla spambloggar? Jisses, känns som att jag har skapat ett monster. Haha.
  • 0
Citerar MrNoLimit:
Är det Cappuccino som skapar alla spambloggar? Jisses, känns som att jag har skapat ett monster. Haha.


Det är ok im on it, vi är väl uppe i 11-13 konton plus bloggar och meddelande utöver som jag stängt av och tagit bort nu. Vi får väl se hur länge det är roligt för medlemmen/arna om de är fler att hålla på.
Do what you can, with what you have, where you are.

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!