Gamereactor follow Gamereactor / Dansk / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國
Gamereactor Close White
Logga in medlem

Glömt lösenordet?
Jag är inte medlem men vill bli det

Eller logga in med Facebook-konto
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Tyck till om Gamereactors forumiter

Le Grand Blonde
Le Grand Blonde
Citerar MovieGame Fan:
Citerar Le Grand Blonde u skulle ha lagt till ett bindesstreck. Men GR:s medlemsregistrering är mysko. Jag kunde inte stava mitt nick som jag ville

Hur ville du stava ditt?

Le Grand Blond

- Stor o blond
Matt Brewston
Matt Brewston
Själv tycker jag att både Jati's och MovieGame's avatarer ser rätt bedrövliga ut.

I övrigt har jag väl inget särskilt att tillägga förutom att jag tror att FilmSpel är en okej grabb och AG är en intressant personlighet, han har liksom blivit en ganska självklar del av GR nu för tiden. Jag vill väl kanske inte direkt ha sex med honom men jag gillar honom, han är söt. Moose skulle jag mer än gärna vilja kela med så länge det inte går för långt.

Blondinen är för det mesta en av de mer vettigare medlemmarna och jag uppskattar hans vistelse här på GR, blev ju rätt awkward där för ett tag sedan med en av hans besatta ex men väljer att inte kommentera det ytterligare.

Det är bara käbbel
MovieGame Fan
MovieGame Fan
Citerar Matt Brewston:
Själv tycker jag att både Jati's och MovieGame's avatarer ser rätt bedrövliga ut.

Förlåter dig för det förstnämnda yttrandet. Sedan är du nog också en okej grabb... tror jag.

Signaturer är överskattade
Matt Brewston
Matt Brewston
Fan vad trevligt, nu känns det som att vi verkligen börjar lära känna varandra.

Ska lämna nytt utlåtande:

MovieGame Fan är den sexigaste och smartaste och gulligaste karlakarln jag någonsin haft nöjet att ha en konversation på fyra inlägg med.

Det är bara käbbel
MovieGame Fan
MovieGame Fan
Citerar Matt Brewston:
Fan vad trevligt, nu känns det som att vi verkligen börjar lära känna varandra.

Ska lämna nytt utlåtande:

MovieGame Fan är den sexigaste och smartaste och gulligaste karlakarln jag någonsin haft nöjet att ha en konversation på fyra inlägg med.

Ja, ta fram whiskeyn förfan! Nu ska du, din svärglada, tobaksspottande, piprökande sjöman få en otrolig mängd kärlek du med!

Du är så vacker att Times Square inte kan skina lika ljust som dig, jag svär, det är sant!

Signaturer är överskattade
sunesnus
sunesnus
Mgf är en bra snubbe. Skrivet bra och intressant saker. Bra flyt i texten. Bra tankar. Matt Brewston är ok.

Ageless Force
Ageless Force
Inte mycket aktivitet i tråden numera, men tänkte inviga sommaren med lite rolig läsning.

I Petters senaste blogginlägg om den nyss bortgångne Bourdain visar han på en extremt naiv syn om psykisk ohälsa, vilket jag själv vet med mig att jag har ibland, trots erfarenhet.
Det glädjande är mängden kunniga och erfarna forumiter som med mycket god ton framförde sina ståndpunkter. Guldstjärna till hela bunten, mer eller mindre. Några är användare som funnits med på sidan ett tag och troligen brottats med dessa besvär långt innan ämnet ens blev aktuellt i folkmun. Andra är personer jag fått intrycket av sällan skulle kunna drabbas av detta, men ändå sitter på livsnödvändig kunskap. Det är inte ofta en blir genuint glad av att läsa kommentarerna i en blogg, men tror det var ett viktigt och nödvändigt avstamp.

It Can't Rain All the Time
Lurkman
Lurkman
Såg det, många bra kommentarer. Dock så kan jag tycka att tonen på många kommentarer var rätt dålig. Det verkarvara svårt för många att rätta någon som har fel utan att vara otrevlig. Och så var ju faktiskt Petters inlägg ödmjukt. Det var ju uppenbart att han spekulerade och dessutom frågade sig om han kanske var naiv. Vissa verkar se sådant som ett tillfälle att "glänsa"...

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!