Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

MMA-tråden.


Kvällens hetaste bet är Hyun Gyu Lim på 2,38 gånger pengarna! Tror han kommer mosa Kraus. (Först på sida 2 hehe)
  • 0
bästa tipset är anthony pettis via domslut 3.75 odds
Remember, kids - it's only illegal if you get caught!
  • 0
Citerar Grand Theft Auto:
bästa tipset är anthony pettis via domslut 3.75 odds


Njaaaaa, vinner någon på domslut så är det Benson. Pettis känns som att han måste avsluta för att vinna. Tror Bensons brottning är för bra, hans toppkontroll är sinnes.
  • 0
Koch åkte på en riktig rock-rökare, högernäve. Än är det inte slut men spänningen är olidlig.
I mourn the smell of love in the napalm.
  • 0
Creds till Pettis. Goddamn vilken armbar alltså! Trodde verkligen inte att han skulle vinna över Benson och verkligen inte i första ronden.
A person is always changing, and they are never who they are until the day they die. Then it becomes who they were.
  • 0
Gustafsson - Jon Jones

Intressant eller skulle båda behöva gå upp i vikt först? Båda har väldigt bra matchfacit.
I mourn the smell of love in the napalm.
  • 0
Citerar Chaan:
Gustafsson - Jon Jones

Intressant eller skulle båda behöva gå upp i vikt först? Båda har väldigt bra matchfacit.


Gå upp i vikt? Nu hänger jag inte med riktigt.
A person is always changing, and they are never who they are until the day they die. Then it becomes who they were.
  • 0
Ok då var det intressant.

Dom väger 93 och är över 190. Det är ju bevisat att dom är väldigt duktiga - men en sevärd match brukar vara mellan två mer muskulösa vilket båda förmodligen har möjlighet att bli. Å andra sidan tyckte ju jag Koch's match förra eventet var bäst (main event var ju inte mycket att se på)

Eller så är det bara jag som inte vågar slåss när jag är sådär smal?
I mourn the smell of love in the napalm.
  • 0
Ska vi tippa så tror jag 'Bones' kommer få det hårt..
I mourn the smell of love in the napalm.
  • 0
Citerar Chaan:
Gustafsson - Jon Jones

Intressant eller skulle båda behöva gå upp i vikt först? Båda har väldigt bra matchfacit.


Bones ligger på lite drygt 110 kg off-season http://mmanytt.se/wp-content/uploads/2013/07/jon-jones-off-seas
on.jpg


Skulle tippa på att Alex ligger strax över 100 kg. Poängen är att båda fighters väger bara 93 kg precis när de ska väga in, annars väger de över 100 kg.
  • 0
Citerar Szreaper:
Citerar Chaan:Gustafsson - Jon Jones

Intressant eller skulle båda behöva gå upp i vikt först? Båda har väldigt bra matchfacit.

Bones ligger på lite drygt 110 kg off-season http://mmanytt.se/wp-content/uploads/2013/07/jon-jones-off-seas
on.jpg

Skulle tippa på att Alex ligger strax över 100 kg. Poängen är att båda fighters väger bara 93 kg precis när de ska väga in, annars väger de över 100 kg.


Bry dig inte om Chaan, han trollar.

Däremot jääävligt fina odds på Pat Healy mot Khabib i helgen. 2,9 gånger pengarna på Pat i en match där jag ser honom som favorit. Tror verkligen inte att Khabib har en suck.
  • 0
Alex är fan min hjälte och champ. Fan vad styrk herr Jones fick! Han kommer att ta hem bältet till Sverige. Alexander Gustafsson!
A person is always changing, and they are never who they are until the day they die. Then it becomes who they were.
  • 0
Citerar Keant:
Alex är fan min hjälte och champ. Fan vad styrk herr Jones fick! Han kommer att ta hem bältet till Sverige. Alexander Gustafsson!

Hoppas, hoppas på rematch i Sverige! Skulle vara så sjukt galet
  • 0
Då trollar jag fortfarande, med den längden behövs mer massa. Gustafsson har inte knockout-slag mer än i en rond. Jones har det inte mer än 1½ rond med lite bättre överkropp.
I mourn the smell of love in the napalm.
  • 0
Still the champ Chris Weidman. Får tacka Silva för allt han har gjort inom MMA men en ny era har kommit.
A person is always changing, and they are never who they are until the day they die. Then it becomes who they were.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!