Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

"Vad kan jag få för denna"

wirrexx
wirrexx
Här inne hjälper vi varandra att värdera prylar!
Har du nagon pryl du vill sälja men vet inte vad ett rimligt pris är?
Eller kanske en pryl du inte vill sälja, men har ingen aning pa vad den kan vara värd?

Ta hjälp av GR alla smarta hjärnor och se till att fa ut det mesta av dina saker.

Ta mig som ex. Har precis flyttat till tyskland och müste sälja min dator och konsol eftersom jag varken har ork lust eller tid att packa ner dom och skicka hit.

Köpt pü inet och byggt av dom, feb 2012, 20495 kr.
Enligt Inet hjälpen är det ok att ta 12 000 kr för riggen, dü i7 processorn, rampage moderkortet och grafikkortet är fortfarande up to date.
Men det är priset jag söker med en xbox plus tillbehör och spel.
Vad skulle jag fü för en stationär dator med:
i7-3930k
gigabyte gtx 580 3gb DDR5
16 gb 1600 mhz corsair vengeance
800 w gaming edition nätagg
Asus rampage extreme IV Moderkort
DVD läsare
1 tb HDD 5400 rpm seagate
128 gb ssd

22 " LG datorskärm 5 ms

och slänger in en X360, elite version. 2 kontroller
Fifa 13, BF3, darksiders 2, play and charge kit, wireless headset och wireless network.

Gamertag: WirreXx
Ironfist00
Ironfist00
Ta upp det i den officiella datortråden och gör ingen tråd om det

"The sky is not the limit, it's just the view"
ApeWithSniper
ApeWithSniper
Citerar Ironfist00:
Ta upp det i den officiella datortråden och gör ingen tråd om det

Jag tycker tvärtom, det här var en smart trådidé. Det kan vara svårt att ta rätt priser när man ska sälja begagnat.

Ironfist00
Ironfist00
I och för sig, men trodde tråden gällde enbart hans personliga ägodelar, men om tråden görs om så funkar det väl.

"The sky is not the limit, it's just the view"
wirrexx
wirrexx
tanken var att den skulle vara användbar för alla. Jag skrev bara ned mitt som ex. Ber om ursäkt ifall det togs fel!

Gamertag: WirreXx

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!

Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy