Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Ditt senaste inköp av vad som helst?

Ett litet förfrankerat kuvert för 30 kr och en Trisslott för 25 kr (50 kr vinst)
"Cries and screams are music to my ears."
  • 0
Ett par mörkblåa shorts ifrån Carlings för sisådär 300 riksdaler.
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Ett datorchassi för 1900 spänn.
  • 0
Citerar AG Jati:
En så utsökt och perfekt kyckling där det bara flödade av äkta kött från hönor som blev plågade till döds runt omkring vår lilla planet som svävar omkring runt solen som fick mig att tänka på att om det var ondska eller var det inte att käka upp tills bara det renaste benet fanns kvar tillsammans med senorna och lite av den utsökta kryddan som var en smak av äkta grillkrydda med peppar och salt var verkligen ett så rent av ett exemplar av en riktig kyckling som väntas på grillen.

Sedan så skedde en uppfriskning med en en burk av sur Sprite som flödade av droppar och bubblor av kolsyran som svämmade nästan över då jag tog en försiktig öppning som om jag skulle göra ett ondskefullt bankråd och kände att detta var en av dom mest oslagbara kombinationerna som funnits när det gäller orden och ämnen mat och dryck.

Dude, börja använd kommatecken och punkter. Du får också gärna sluta skriva så pretentiöst.

Mitt senaste inköp var ett paket tuggummi.
Det man inte minns tar man ingen skada av.
  • 0
Citerar Daniel L:
Du har så rätt! Hela stycket du citerade är en mening!

Jag skrattade skiten ur mig IRL. Läs det högt för dig själv.
  • 0
Split/Second Velocity till ps3 för 79 kr nytt på elchimpansen ! ( Elgiganten )
  • 0
Strängar + strängvev.
  • 0
Typ, spel.
Glory to Arstotzka!
  • 0
Citerar AG Jati:
Sedan så skedde en uppfriskning med en en burk av sur Sprite som flödade av droppar och bubblor av kolsyran som svämmade nästan över då jag tog en försiktig öppning som om jag skulle göra ett ondskefullt bankråd och kände att detta var en av dom mest oslagbara kombinationerna som funnits när det gäller orden och ämnen mat och dryck.

Köpte senast en ny CD samt två stycken filmer.
Johnny ain't so crazy. He's always got a line for the ladies.
  • 0
Dear Rising 2, Bioshock, Oblivion och Metroid Other M, allt för bara 240kr.
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
En kopp kaffe och en Twix.

Citerar Nixxer:

Bara att du inte specificerar vilka filmer det rör sig om säger ju oss möjligtvis något om filmernas karaktär...
  • 0
Två par shorts och en ostburgare.
Trying to make a living and doing the best I can
  • 0
Citerar Pardon:
Citerar AG Jati:
En så utsökt och perfekt kyckling där det bara flödade av äkta kött från hönor som blev plågade till döds runt omkring vår lilla planet som svävar omkring runt solen som fick mig att tänka på att om det var ondska eller var det inte att käka upp tills bara det renaste benet fanns kvar tillsammans med senorna och lite av den utsökta kryddan som var en smak av äkta grillkrydda med peppar och salt var verkligen ett så rent av ett exemplar av en riktig kyckling som väntas på grillen.

Dude, börja använd kommatecken och punkter. Du får också gärna sluta skriva så pretentiöst.

Mitt senaste inköp var ett paket tuggummi.
Citerar Pardon:
Jag skrattade skiten ur mig IRL. Läs det högt för dig själv.
Citerar Daniel L:
Haha... Är precis som man lär sig i skolan, att man inte får en chans att andas. Hemskt.
Citerar Nixxer:

Noobs, jag är högst förvånad över att ni ens har liv att söka upp ett nästan 4 mån gammalt inlägg och snackar sedan skit om det hela.
Vad är erat problem?
Som huvudtexten tyder på i den här tråden ska man skriva om vad man köpte om, så är det ens något problem att jag skriver lite om hur jag upplevde det?
Punkt och kommatecken kan jag förstå på, men ni beter er ansvarslöst.

Senast drack jag ett glas med ganska tjock hallonsaft.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar AG Jati:
söka upp

Det låg på förgående sidan
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
  • duck
  • duck
Cigg
/duck!
  • 0
En tröja, som jag nu ångrar lite att jag köpte, och en glass.
  • 0
Uhm, Cola och salta pinnar
"Who the hell do you think I am?"
  • 0
Citerar Homer S:
Bara att du inte specificerar vilka filmer det rör sig om säger ju oss möjligtvis något om filmernas karaktär...

Jag köper aldrig dåliga filmer, till att börja med. För övrigt var det American History X samt This Is England. Men smaken är väl som baken, antar jag.

Citerar AG Jati:
Vad är erat problem?

Absolut ingenting. Tyckte bara att du, som Pardon beskrev det hela, skrev ett tämligen pretentiöst inlägg. Värst vad allvarligt det blev...
Johnny ain't so crazy. He's always got a line for the ladies.
  • 0
Citerar AG Jati:
Vad är erat problem?

Såg det snarare när jag själv svarade i tråden och tyckte att du:

Citerar Nixxer:
skrev ett tämligen pretentiöst inlägg.

Lite roligt faktiskt, eftersom att du säkerligen kan bättre. Love <3
  • 0
Bröd
Mjölk
Smoothie
Fransk Chokladtårta
Lax (1 kg)
Kallrökt lax (skivad), 4 st.
Chokladägg
Toffifee (Stavning?)
Advocados, 4 st.
Smör
Baksmör

Mer kommer jag inte ihåg.
Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet.
  • 0
Caesarsallad på Vapiano.
She might think that I've forgotten her, don't tell her it isn't so.
  • 0
Biljett till GRF.
Praise the sun!
  • 0
Xbox 360 handkontroll.
"Is there a gun in your pocket or are you just happy to see me?" Mae West
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!