Gamereactor Sverige. Dagsfärska nyheter, tunga artiklar, intervjuer, personliga bloggar, intressanta forumdiskussioner och rättvisa recensioner. Gamereactor är Sveriges största speltidning- och spelcommunity Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy

Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Ditt senaste inköp av vad som helst?

Goji hörlurar, 450kr rabatt hos elgiganten förra helgen.
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Destiny till XBO
PS5: sssHUNT3Rsss
  • 0
Oboy. Det smakar som barndomsminnen.
Någon som vill spela Shenmue III?
  • 0
Genomförde precis ett inköp av en OnePlus One. Några timmars intensivt tävlande om invites lönade sig till slut och snart har jag skönheten i mina händer. Har aldrig varit så nöjd med ett mobilval, och jag tvivlar på att känslan lägger sig efter att jag fått den med tanke på alla omdömen. Det känns skönt att få en kraftfull mobil för ett rimligt pris.
  • 0
Cola
My signature this is.
  • 0
Mitt sista stora köp är en Derbi Senda Xtreme sm50 -05 DD
  • 0
Köpte nyss Våffelmix, Cream Fraice, tonfisk, frusen dill och en ölkorv.
And in despair I bowed my head; There is no peace on earth, I said; For hate is strong, and mocks the song of peace on earth, good-will to men!
  • 0
Fråga, hur lång tid kan det ta för Webhallen att skicka iväg sina produkter från deras Butiker (Alltså, dem har inte produkten på Postordern eller hos Leverantören)?

Beställde ett spel sent i Måndags förra veckan. Hittils inte fått den än. Har alltid fått mina produkter antingen dagen innan realese dagen eller 1-2 dagar efter jag har beställt något från Webhallen. Men antar dem tidigare ordrarna jag gjorde fanns hoss postordern.

Dock så såg jag idag att det fanns 24 stycken hoss leverantören.
  • 0
En tesil.
  • 0
Strängar och en stämapparat till min bas.
  • 0
En cola.
Henric Pettersson / Gamereactor
  • 0
En dosa LD original (fulsnus)
  • 0
PS4 med last of us spelet
  • 0
Stimerol Ice Mint
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
Jag köpte proteinbars till extrapris!
Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också!
  • 0

En Bannana split glass

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0

1 kilo godis

• 0

4 olika starterdeck av Metazoo, ingen aning om vad det är 😅

• 0

https://www.komplett.se/product/1223654/demovaror/datorer/demo-barbara-datorer/asus-rog-strix-g15-g513qr-156-fhd-300-hz-300-nits-demo

Denna laptop

• 0

In reply to: @null

samnytt.se

Hej alla! Jag köpte nyligen biljetter till ett av evenemangen på Gotland. Gotland är utan tvekan en av de vackraste platserna i Sverige. Gotland anses vara den mest attraktiva platsen för skattjägare i Östersjön. Ön är den största ön i landet och även det populäraste semestermålet i Sverige. På sommaren flockas alla de rikaste "vikingarna" hit, och alla andra turister kommer definitivt att hitta en plats här.

• 0

Köpte en Beocenter 1

• 0

Det senaste köpet jag gjorde var Kamagra i Sverige för att förbättra min styrka och erektionsförmåga. Eftersom jag är 52 år gammal, är detta en mycket viktig aspekt av mitt liv. Jag tog råd från en kvalificerad läkare innan jag köpte detta läkemedel, och jag hoppas att det kommer att göra en positiv skillnad i mitt sexuella liv. Att ta hand om ens hälsa är alltid en prioritet, och jag är glad över att det finns alternativ som detta tillgängliga för att hjälpa människor som mig.

• 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!