Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Älska MER!


Citerar Dr Muu:
Mer kan vara gott ibland, men det är ingenting jämnfört med Morfars hemlagade körsbärssaft!


vem vet .. de kanske är han som gör MER men han säger ingenting
Gamertag: Nonasen 01
  • 0
Jag dricker ungefär 100 Mer Apelsin flaskor om året. Bästa apelsinsmaken jag vet. Ibland tar jag äpple för omväxling. Men dom utan socker är inte speciellt goda. Det vore även nice om dom kunde börja med Mer Svartvinbär igen, eller införa Mer Honungsmelon.
Far away across the field // The tolling of the iron bell // Calls the faithful to their knees // To hear the softly spoken magic spells
  • 0
Mer är äckligt.
  • 0
Citerar Halvirkh:
Mer är äckligt.


Festis FTW
Så talade Waiiwan
  • 0
Citerar waiiwan:
Citerar Halvirkh:
Mer är äckligt.


Festis FTW


Festis är äckligt.
  • 0
Citerar 360-Mannen:
Jag tycker personligen mer om Festis.


Jag med.
  • 0
Vet inte varför, men min salivproduktion går upp till 200% när jag dricker MER
Mathias Holmberg / Gamereactor
  • 0
Coca Cola det är det som gäller eller kanske Champis
  • 0
Citerar 1 Bullet:
Jag dricker ungefär 100 Mer Apelsin flaskor om året.


jag håller helt med även jag köper många MER flaskor .. minst en om dagen under tiden man är inne i stan

har funderat o klurat ett tag nu ! de finns ju MER på 50cl flaska och MER på 33cl burk .. Skulle vara rena paradiset om de fanns MER flaskor på 1,5 liter
Gamertag: Nonasen 01
  • 0
Päron är godast. Punkt. Vad mer finns det att säga? Det här kommer bara leda till spam iallafall
If you try to fail but succeed, what have you done then?
  • 0
Apelsin MER, FTW!!
I feel HC
  • 0
Citerar 1 Bullet:
Jag dricker ungefär 100 Mer Apelsin flaskor om året.


Tss amatör :roll
Det kan man jhu lätt göra av med på en vecka. Tyvärr är det bara så att ekonomin sätter P för de. Men de e bra att du ligger i så man inte är ensam i detta smaskiga krig

Men det är bra att det finns en del lojala bundsförvanter. Imorn ska man till stan och då jäklar ska du shoppas MEEEEEEEER
Se där en viss man med guld i hand!
  • 0
I Am A Festis. Dricker typ aldrig MER. Står "MER" för något?
  • 0
Citerar Geccod:
I Am A Festis. Dricker typ aldrig MER. Står "MER" för något?


Nya MER. Nu MER i flaskan
Se där en viss man med guld i hand!
  • 0
MER smakar get, jag mår illa när jag dricker den.

Tacka vet jag Coca-Cola- =)
Jag är fan bäst.
  • 0
usch för mer, hemgjort är mer najs
Mr. Bubbles.... why wont you wake up ?
  • 0
Citerar CrapBag:
Citerar 1 Bullet:Jag dricker ungefär 100 Mer Apelsin flaskor om året.

Tss amatör :roll
Det kan man jhu lätt göra av med på en vecka.


CrapBag är bara en blekfis om man jämför med mig ;) jag har då köpt mer än de dubbla än vad du tryckt i dig under denna sommar !
Gamertag: Nonasen 01
  • 0
Citerar Nonasen:
Citerar CrapBag:
Citerar 1 Bullet:Jag dricker ungefär 100 Mer Apelsin flaskor om året.

Tss amatör :roll
Det kan man jhu lätt göra av med på en vecka.


CrapBag är bara en blekfis om man jämför med mig ;) jag har då köpt mer än de dubbla än vad du tryckt i dig under denna sommar !



PPFFFT. Bullshit. Du har bara druckit en piss i nilen om man jämför me mig. Kanske kom ihåg vem som drog ner dig i de där
Jag kommer för alltid vara kungen av MER. That´s the way it is and always will be
Se där en viss man med guld i hand!
  • 0
Citerar CrapBag:
CrapBag är bara en blekfis om man jämför med mig ;) jag har då köpt mer än de dubbla än vad du tryckt i dig under denna sommar !

PPFFFT. Bullshit. Du har bara druckit en piss i nilen om man jämför me mig. Kanske kom ihåg vem som drog ner dig i de där
Jag kommer för alltid vara kungen av MER. That´s the way it is and always will be


nu snackar du nattmössa !
du är bara avundsjuk på att jag har mer MER än dig ingen vet om att du är "beroende av denna älskvärda dryck, annat är de med mig. Här springer man runt o hela stan vet vem man är när man har MERen i handen
Gamertag: Nonasen 01
  • 0
Citerar Nonasen:
nu snackar du nattmössa !
du är bara avundsjuk på att jag har mer MER än dig ingen vet om att du är "beroende av denna älskvärda dryck, annat är de med mig. Här springer man runt o hela stan vet vem man är när man har MERen i handen


Hahahahahahahaa. Tror du verkligen att du kan utmana mig?? Nu måste du ha druckit nått annat än MER som har lite fler "glada" molekyler i sig
När ja kommer in i vilken livsmedelsbutik som hellst så går ja bara fram till kassorna och säger "det vanliga" också hämtar dom en iskall MER åt mig. Och givetvis börjar dom prata och berömma mig, och eftersom jag är en gentleman så hälsar ja artigt på dom och pratar en stund me dom. Men min MER ska dom ta blicken från, dom svinpälsarna

Aha du är i det stadiet där dom inte känner igen dig utan en MER. Där va ja för länge sen. E känd oavsett om ja har en MER elr ej men det är när ja väl har en MER ja känner en inre tillfredställelse och folk hurrar och hälsar artigt på mig men samtidigt avundas dom mig. Som du ser så har du en bit kvar. Men var lugn. Om du ens blir hälften så mycke MER geek som jag så kommer du vara 2:a i alla fall.

MER forever <3
Se där en viss man med guld i hand!
  • 0
Päron är jäkligt god.
Sist jag åt majs smakade det Broccoli
  • 0
Svartvinbär
Jag får väl ta min egen ciggarettändare och gasa ihjäl mig då.
  • 0
Kan inte dricka mer, blir illamående av allt socker.
There are only 10 types of people in the world — those who understand ternary, those who don't, and those who mistake it for binary.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!