Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Letar du efter en klan till Ghost/GTAV?


Gary Glitter Crew är en klan/crew som rekryterar trevligt folk som är över 18 år, räkna med skämt och trevligt bemötande. I GTAV är vi en crew på runt 15 personer där vi gör lite olika, hjälper till med jobs, cruisar runt och kör race. I ghost är vi tre personer som kör, vi är aktiva i clan wars och har vunnit alla clan wars utom 1 som ingen hade tid att spela. Vi spelar på xbox 360 för tillfället men kommer även spela på xbox one, till Cod Ghost är folk som spelar på ps3/ps4 eller pc även välkomna att ansöka till klanen.

Om du vill vara med och hjälpa till att få klanen/crewet att växa är du mer än välkommen att pm:a mig här eller lägga till mig som vän på xboxet där min tag är Skallebang.

Om intresset finns så kommer/kan vi expandera till andra spel med, så som Battlefield 4, fifa 14, så länge det finns en av oss ledare (vi är fyra ledare) har det spelet.
  • 0
Yes, jag letar efter klan till Ghost. (Har även PMat din GT redan)

- Jag har spelat Cod på konsol ända sedan COD 2, vilket jag var en av Europas bästa spelare på och spelade med några av Europas bästa klaner, endast Engelska klaner. (På den tiden hade inte Esport och speciellt inte på Konsol blivit lika stort som det är idag). Spelade samtidigt Hockey och var relativt bra på de, så tillslut tog Hockeyn så mycket tid att jag inte han spela tillräckligt mycket med klanen osv vilket gjorde att jag slutade.

- Efter min COD 2 tid har jag spelat dom flesta COD spelen som släpps men mer bara för "skoj". Vill nu dock komma igång igen och spela Ghost seriöst med bra och seriösa spelare.

Eftersom jag inte varit aktiv bland tävlande seriösa CODspelare på länge så har jag i princip tappat hela min Xbox krets med Toppspelare då dom precis som slutade spela seriöst.

Min Gamertag på XboxLive är: Wher IKimSorenI


Om du/ni eller någon annan klan tror att ovanstående är något för er så hör av dig/er!
  • 0
tjena jag skulle vilja vara med i eran klan på ghosts (ps3) fast jag är bara 16 skulle jag kunna joina ändå??
  • 0
Gåre att vara med i er klan i GTA V om jag lirar på PS4?
Särskrivningar är en del av min vardag.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!