Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Spelkaraktär som Beskriver dig bäst ?


Citerar Divinity:
Sådana här trådar brukar aldrig funka, för folk väljer karaktärer de vill vara, inte som de liknar.


sant t.ex marcus phoenix ...
PSP 1.50>3.03>3.30>Brick>Unbrick back to 1.50>3.30>3.71M33>3.80M33>3.90M33
  • 0
Guybrush Threepwood, varför? Jo, han är en tönt och relativt ful, men underhåller ändå på något outgrundligt sätt. Det senare händer tyvärr endast i det verkliga livet, och inte på internätet.
Storm shadow, let's battle.
  • 0
Thadon i SHivering Isles. det är nog den bästa beskrivningen om hurdan jag är. galen och kreativ, och med en utvecklande paranoia.

dock ser jag knappast ut som karln.

http://www.uesp.net/wiki/Shivering:Thadon
Svampbob Fyrkant finns på riktigt!!
  • 0
Mest lik i sättet: Conker

Mest lik till utseendet: Link
  • 0
hm, Gordon Freeman kanske jag har glasögon. Och är ganska lång och tystlåten. Någon jag skule vilja vara är Sam Fisher.
koppling
  • 0
jaha du... detta blir svårt.

påväg till sängen på kvällarna är jag nog ganska lik...han man är på doom 3

(jag vet, dåligt skämt)
  • 0
Altaïr tveklöst.
  • 0
Hmm, Kratos!
  • 0
Finns det en tystlåten spelkaraktär som är tystlåten, gillar action men är ändå ganska hämmad i sig
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Big Boss, eller Naked Snake.

Jag är tystlåten, gillar att smyga, lever gärna på vad naturen har att bjuda och kan göra rätt feta grepp.
Tyskarna försöker konkurrera med fransmännens Merci och gör sin egna choklad; "Danke".
  • 0
Duke Nukem?
  • 0
Naruto
Det är inget fel med att skjuta så länge rätt människor blir skjutna. / Clint Eastwood
  • 0
Citerar Trademark:
Naruto


Naruto är ingen spelkaraktär.

Jag önskar att jag var som Phoenix Wirght.
Du vet vad mörker är när ljuset du ser, är brinnande bilar i våra kvarter.
  • 0
  • Rova
  • Rova
Citerar T-man:
Citerar Trademark:Naruto

Naruto är ingen spelkaraktär.


Inte?


Sora från Kingdom Hearts
Glorp.
  • 0
Citerar Emppu Rova:
Citerar T-man:Citerar Trademark:Naruto

Naruto är ingen spelkaraktär.

Inte?


Han har ett spel, men han är ändå ingen officiell spelkaraktär. Om man vill vara Naruto så får man väl göra en "Vilken fånig mangakaraktär beskriver dig bäst?"
Du vet vad mörker är när ljuset du ser, är brinnande bilar i våra kvarter.
  • 0
  • Rova
  • Rova
Han är ju en karaktär i ett spel vilket gör honom till en spelkaraktär.


Officiell kanske inte men ändå en spelkaraktär.
Glorp.
  • 0
Jag kommer inte på någon spelkaraktär, men om man skulle räkna med serier så skulle jag nog vara lite lik Sokka från avatar the last airbender. (tycken min syster och hennes pojkvänn i alla fall^^). bara för att han slänger ut sig roliga komentarer, osm jag också brukar göra.
I have a bad feeling about this.
  • 0
Citerar Emppu Rova:
Han är ju en karaktär i ett spel vilket gör honom till en spelkaraktär.


Officiell kanske inte men ändå en spelkaraktär.


Okej, då är jag mest lik Tyler Durden! Han är med i ett spel vilket gör honom till en spelkaraktär! Jag är mest lik Tyler! JIPPIEE!!
Du vet vad mörker är när ljuset du ser, är brinnande bilar i våra kvarter.
  • 0
Squall från Final Fantasy VIII, en ensam varg som inte vill att folk lägger sig i sitt privatliv, men tycker samtidigt att livet som ensam varg är Hemskt, och vill egentligen ha en vän och någon som han kan dela sitt liv med men vågar inte visa sin känslor för att inte visa sig svag, tycker att strid mot monster är roligt och vill alltid göra det rätta.
the might dragons have, do we not deserve
  • 0
Hahaha, folk i den här tråden tror verkligen att dom är coolare än vad dom är. xD "Jag är värsta coola killen/tjejen"

Själv är jag mest lik... Valfri grunt i Halo, feg som fan och skulle offra alla för att överleva.
  • 0
det också sant jag är den sötaste killen på internatet, och kar ett ärr över ögat som nuddar näsan vid slutet, och jag brukar gå i skinn kläder och har låga ben så den karaktären som är mest lik mig på sättet och utseendet måste vara Squall, för det är den enda spel karaktären som liknar mig.

Tillagt 2008-02-05 18:34:
Citerar Heroif:
Hahaha, folk i den här tråden tror verkligen att dom är coolare än vad dom är. xD "Jag är värsta coola killen/tjejen"
the might dragons have, do we not deserve
  • 0
Den lilla igelkotten(eller vad fasen han är för något djur) i Viva Piñata


Haha, nej men jag tror nog jag är alldeles för unik och mångsidig för att kunna beskrivas med en spelkaraktär
This is your life, doesn't get any better than this...
  • 0
Citerar T-man:
Okej, då är jag mest lik Tyler Durden!


Hahahaaha!!!

Dumbest quote ever.
Så talade Waiiwan
  • 0
Citerar Waiiwan:
Citerar T-man kej, då är jag mest lik Tyler Durden!

Hahahaaha!!!

Dumbest quote ever.


Det var menat som ett skämt.
Du vet vad mörker är när ljuset du ser, är brinnande bilar i våra kvarter.
  • 0
Citerar Dragonmaster:
det också sant jag är den sötaste killen på internatet, och kar ett ärr över ögat som nuddar näsan vid slutet, och jag brukar gå i skinn kläder och har låga ben så den karaktären som är mest lik mig på sättet och utseendet måste vara Squall, för det är den enda spel karaktären som liknar mig.

Tillagt 2008-02-05 18:34:

Citerar Heroif:
Hahaha, folk i den här tråden tror verkligen att dom är coolare än vad dom är. xD "Jag är värsta coola killen/tjejen"


Försöker du snacka dig ur det?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!