Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Apple [Officiella Tråden]


Citerar Th3 End:
När kom den uppdateringen?


Funnits i över en vecka skulle jag tro. Uppdaterade min iPad till det i helgen. Så nu orkade jag inte vänta på att Apple släpper den officiella uppdateringen över iTunes, så jag installerade det just på iPhonen. Kommer verkligen sakna jailbreak, SBSettings har gjort mitt liv så mycket lättare
"Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - Richard Feynman
  • 0
  • Felx
  • Felx
iOS 5 ute nu!
  • 0
Citerar Aaandy:
Jag vet inte om jag vågar uppdatera till Ios 5 på min Iphone 3GS.


Funderar på samma sak. Bäst är väl att vänta ett tag, antar jag.
She might think that I've forgotten her, don't tell her it isn't so.
  • 0
  • Felx
  • Felx
"ETT FEL INTRÄFFADE VID SÄKERHETSKOPIERINGEN AV DENNA IPHONE (-1407) VILL DU FORTSÄTTA UPPDATERA IPHONE? OM DU FORTSÄTTER KOMMER ALLTING PÅ IPHONE FÖRLORAS"

Hjälp mig, någon?

Tillagt 2011-10-12 21:00:
Kom förbi det steget men fick en annan felkod sen. Vad fan är det här?
  • 0
Jag har nu uppdaterat min iPad till IOS 5 och all musik, program har raderats. Det jag undrar är hur jag får tillbaks allt igen?
  • 0
  • Felx
  • Felx
Tredje felkoden nu, skönt.
  • 0
Citerar Felx:
"ETT FEL INTRÄFFADE VID SÄKERHETSKOPIERINGEN AV DENNA IPHONE (-1407) VILL DU FORTSÄTTA UPPDATERA IPHONE? OM DU FORTSÄTTER KOMMER ALLTING PÅ IPHONE FÖRLORAS"


Jag vet inte vad du ska göra. Jag säkerhetskopierade innan (genom att högerklicka på iOS-enheten i den vänstra menyn). Sen fick jag några felmeddelanden när min iPad skulle återställas till fabriksinställningar - då startade jag bara om den manuellt en gång. Efter det fungerade installeringen.
electronic monolith throw a jam upon the disc
  • 0
Jag fick inga felkoder alls vid mina uppdateringar... Men å andra sidan så kör jag Mac och inte den ipsw-fil som skickas genom iTunes. Så jag har inga förslag på en lösning
"Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - Richard Feynman
  • 0
Det här går ju åt helvete. Brukar ju gå så smidigt det här. Får bara massa felmeddelande, trots att jag uppdaterat Itunes och all annan programvara i operativsystemet på datorn och startat om Iphonen.
  • 0
Jävla fucking iTunes, det kommer inte längre än att säkerhetskopiera min mobil innan programmet kraschar!
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Andra Bullar:
Jag fick inga felkoder alls vid mina uppdateringar... Men å andra sidan så kör jag Mac


Jag fick felmeddelanden, flera, och sitter på en sexig iMac. Starta om är dock den bästa lösningen för alla som har fått problem, om inte det går så säkerhetskopiera och återställ manuellt.
electronic monolith throw a jam upon the disc
  • 0
iPhone-tråden innan, men skriver här också:

De flesta felmeddelandena beror på att Apples servrar inte pallar trycket från alla som uppdaterar på en gång, då uppdateringen måste verifieras online hos Apple. Så får man felmeddelanden bör man vänta ett tag så att trycket lägger sig en aning.
"Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - Richard Feynman
  • 0
Citerar Andra Bullar:
De flesta felmeddelandena beror på att Apples servrar inte pallar trycket från alla som uppdaterar på en gång, då uppdateringen måste verifieras online hos Apple. Så får man felmeddelanden bör man vänta ett tag så att trycket lägger sig en aning.


Finns det fler som har mitt problem? -.-
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
  • Felx
  • Felx
Jag har fått totalt fyra olika felkoder vid olika tillfällen när jag har testat att installera. Jag har senaste versionen av iTunes. Testar på min MacBook Pro nu istället för min HP laptop.

Men det verkar inte bara vara jag som har problem.
  • 0
Citerar Humanisten:
Finns det fler som har mitt problem? -.-


Många.
"Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - Richard Feynman
  • 0
  • Felx
  • Felx
Citerar Andra Bullar:
Många.


*andas ut*

  • 0
Citerar Andra Bullar:
Många.


Jag får inte ens en felkod, den bara dör
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Ja, det här var ju mindre lyckat. Å andra sidan har jag aldrig gillat iTunes heller.
Saving the world at $11 an hour.
  • 0
Jag lackar.. Nu ska jag tanka en ipsw fil. Och restorea manuellt.
"I refuse to answer that on the grounds that I don't want to."
  • 0
  • Felx
  • Felx
Citerar Chuckyflash:
ipsw


Huh?
  • 0
Citerar Felx:
Citerar Chuckyflash:
ipsw


Huh?


iOS:et i filformat. Tankar ner den manuellt. Men det funkade inte heller.

För alla som får Error 3200. Det händer massor av folk i världen. Det är till och med trending på Twitter.
"I refuse to answer that on the grounds that I don't want to."
  • 0
Precis när jag trodde att allt hade gått igenom såååå nä, error 3200, igen.
Saving the world at $11 an hour.
  • 0
Kan inte restorea manuellt heller.
Take it or leave it!
  • 0
Citerar Corfixeen:
Precis när jag trodde att allt hade gått igenom såååå nä, error 3200, igen.


Har sniffat runt lite. Det handlar om en server overload. Vi får gott vänta ett par timmar. Men jag tänker fan inte ge mig. Går inte till skolan utan iOS 5.
"I refuse to answer that on the grounds that I don't want to."
  • 0
Som sagt - error 3200 beror på överbelastning av Apples servrar. Det är bara att vänta en stund, så ska det lösa sig efter hand.
"Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - Richard Feynman
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!