Gamereactor International Svenska / Dansk / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands
Gamereactor
Logga in medlem

Glömt lösenordet?
Jag är inte medlem men vill bli det

Eller logga in med Facebook-konto
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Animerade serier och filmer

Ree
Ree
Drog igenom alla OK KO. Animationsstilen är rätt skön, även om det är mer av ett "barnprogram" än jag brukar föredra.

Såg Dumma Mej (mig?) 3 också. Ehhhh.. jaaa, det var väl typ roligt, men det känns som att de dragit på sig för många karaktärer, och så introducerar de 2 till liksom. Designen är dock på topp, och ett plus för 80-talsrefenser.

Annars gäller Rick and Morty. <3 Bör komma ut ett vilken timme som helst.

swedish_jedi
swedish_jedi
Nostalgifaktorn är total i OK K.O. när självaste Captain Planet gästar serien! Dom får till och med en referens till Jojo's Bizarre Adventure. Den här serien blir bättre och bättre.

Ett avsnitt kvar av senaste Rick and Morty. Det har faktiskt varit bra säsong, men den har tydligt varit mer introvert än tidigare säsonger med mer fokus på själva karaktärerna än stora bisarra äventyr. Vilket ändå känns som en naturligt utveckling för serien. Jag kan starkt rekommendera Youtube-kanalen Wisecracks podcast The Squanch om Rick and Morty, väldigt kul att lyssna på. Dom har även satt igång en podcast om senaste säsongen för South Park.

Har nu sett två avsnitt av Netflix-serien Big Mouth, bättre än vad jag trodde. Grov humor kring det pinsamma och obekväma med puberteten, kombinerat med lite djupare delar som sätter lite mer färg på karaktärerna. Jag lär nog binga resten av serien.

THE SIX MILLION DOLLAR JEDI.
Zenon
Har vi någon här som är en riktig samlare av tecknade barnprogram ?

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!