Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Snyggaste skivomslag


  • Lunk
  • Lunk
Nu ska det disskuteras skivomslag. Har du någon skiva där hemma som du är redo att dyrka, tillbe eller helt enkelt bara blir knäsvag inför?? Har du kanske sätt en sådan skiva och förbannar dig själv för att du inte köpte den? Skriv det här i så fall. Det är trotts allt ingen lögn att, ialla fall jag, har upptäckt band då jag sneglat två gånger på en snygg skiva med dessa och tyst tänkt "dessa måste jag höra... ialla fall nån´gång". De snyggaste skivorna i min samling måste vara Under a funeral moon, Transilvanian hunger och A blaze in the northern sky av Darkthrone som alla liknar varrandra ganska ordentligt. Otroligt snygga skivor om du frågar mig.
Rainbows wept color all over the streets
  • 0
Resident Evil Soundtrack är väldigt snygg med zombies ögon på och är röd.

Sen Slipknot skivan Iowa är rätt snygg med.
I'm Your Boogieman
  • 0
Fulast är i varje fall Cradle of filths skivomslag, enligt mig Dem är ju bara så oövervinnligt gräsliga, de flesta av dem i alla fall...Fast fulast gör The Hives

Sepultura; Roorback-skivan är snygg..

System of a down har fina omslag med förrutom den till toxicity, den är rätt tråkig.

Slipknot mfkr är också oerhört cool.

Thomas ledin's senaste är också föröriskt vacker

Fast min personliga favorit är nog Thyrfings - vansinnesvisor

http://images.google.com/img res?imgurl=www.dark-tranquil l ity.nl/thyrfing.jpg&imgrefur l =http://www.dark-tranquillit y .nl/cabin_fever_media1.htm&h = 400&w=400&sz=45&tbnid=kWIvwm D RBVAJ:&tbnh=120&tbnw=120&sta r t=15&prev=/images%3Fq%3Dthyr f ing%26hl%3Dsv%26lr%3D%26ie%3 D UTF-8
  • 0
Klart Finntroll´s limiterade Nattfödd. Mums!
Gamertag: Svamptastisk
  • 0
Hm, black album, metallica (!)
Vi befinner oss i en galaktisk istid | GAIS - Stolta göteborgare
  • 0
2pac - All eyes on me.....

eller Slipknot - 3 versers
There is no charge for my awesomeness!
  • 0
Skinny Puppy - Censor

http://www.waste.org/~skumm/ censor.jpg

Har medicus-tecknet som finns i mitten (ormarna och staven) tatuerad på armen.
T-rex wins!
  • 0
Kraftwerk - Die Mensch Maschine (The Man Machine).

Minimalistisk konst.
bogey-bum
  • 0
in flames, clayman och colony har båda snygga omslag
Im the sculpture made of clay.
  • 0
Kraftwerk- Radioactivity är grymt snyggt!
Tillbaka från Internet-bristens totala misär!
  • 0
Radioactivity ser bra ut, men inte ar det val riktigt snyggt? inte i samma klass som The Man Machine, eller varfor inte Trans Europe Express som for tankarna till en tysk strak-kvartett. Visst, baksidan pa Radioactivity ser bra ut, speciellt LP'n dar inte latarna star med, men CD-omslaget ar val ganska medelmattigt. Bra for den tiden dock
bogey-bum
  • 0
tycker System of a down: s "steal this album" är rätt grym, inte snygg men grym däremot.

Ratm: s evil empire tycker jag är snygg
Rend me i roven!
  • 0
markoolio - Tjock och lycklig
Copyright®
  • 0
Alla bra Guns N Roses låtar på den nya skivan har ett riktigt skönt omslag
I Am the One and Only | Jag och ROCKY står för alla våra inlägg tillsammans.
  • 0
Linkin park - Meteora
Storm shadow, let's battle.
  • 0
Annars e ju Kraftwerks Autobahn ganska snyggt (framsidan)...Computer Love e oxå grymt...
Tillbaka från Internet-bristens totala misär!
  • 0
Mayhem - Dawn of the black hearts


Ni som är insatta vet vilket jag menar
Dö.
  • 0
  • Lunk
  • Lunk
Hasses.. jo, jag tycker också att den är.. låt oss säga mumsig
Rainbows wept color all over the streets
  • 0
Om man ska se till hela skivfodralet så måste jag säga..

There is Nothing Left to Loose (Foo Fighters)
Metallica (Metallica)
Houdini, Stag (Melvins)
Skid Row (Skid Row)
Too Fast for Love (Mötley Crüe)
Angel Dust (Faith No More)
every dog has his day
  • 0
"Computer Love e oxå grymt"

Du menar Computerworld?
bogey-bum
  • 0
  • Lunk
  • Lunk
Kraftwerk har en riktigt snygg skiva.. frågan är bara vad den heter... om jag inte minns helt fel är det cyklar på den. Krinch, du som är insatt, vet du möjligtvis vad alstret heter??
Rainbows wept color all over the streets
  • 0
"Kraftwerk har en riktigt snygg skiva.. frågan är bara vad den heter... om jag inte minns helt fel är det cyklar på den. Krinch, du som är insatt, vet du möjligtvis vad alstret heter??"

Jaoo, om det ar cyklar pa den sa ar det hogst troligt det senaste albumet "Tour De France Soundtracks (2003), som har Franska flaggan och ett par cyklar. Jag gillar det omslaget. Har LP'n, sa det blir lite storre
bogey-bum
  • 0
Det snyggaste skivomslaget minns jag inte vem som är publicerare, men det är unikt, (tror ni vet vem det är om ni sett det). Det är iaf artistens huvud, avbildat på någon form av 3D platta... Svårt att beskriva med ord, men snyggt är det
"Die for me, and you will be rewarded in heaven." -Mumien 2
  • 0
the strokes första skiva is this it är så über snyggt!
Uffe me korven!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!