Gamereactor follow Gamereactor / Dansk / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia / Polski
Gamereactor Close White
Logga in medlem

Glömt lösenordet?
Jag är inte medlem men vill bli det

Eller logga in med Facebook-konto
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Det största misstaget du gjort i livet?

Impulse
Impulse
Vilket är det?

Forza Lazio!
over
over
Citerar Impulse:
Vilket är det?

Du kan ju inte starta en tråd med namnet "Det största misstaget du gjort i livet?" och inte posta ditt eget svar

The time you enjoy wasting is not wasted time.
Missing Avatar
SPEL ÄR FARLIGT
klickade på den här skittråden

Moose
Moose
Det finns potential i den här tråden.

Att inte redan från början dansa efter sin egna pipa. Att typ välja gymnasium efter intresse, drömmar eller någonting annat sådant "löst och flummigt" som ens föräldrar inte tycker om, och istället välja någonting framtidssäkert och "nyttigt". Det är en jävla miss i mitt liv. Inte för att det på något sätt har satt käppar i hjulet för det jag vill göra, men mer för att det sinkade den personliga utvecklingen.

Man lär sig jävligt mycket av att vara i ett sällskap och pyssla med sådant man på allvar tycker är lajbans och givande. Även om du inte blir världsstjärna efter tre år på en hiphop- och musikproddar-linje i Angereds kommunala gymnasium så har du i alla fall ägnat dig åt någonting du skulle vilja pyssla med och förmodligen kuckilurat med massa likasinnande som gynnar ens egen utveckling. Gör vad fan du vill. Det finns en anledning till att alla trötta Hollywood-skådisar sitter i soffan hos Conan och upprepar det. Sen om det är nationalekonomi, musik, programmering, dans eller kvantfysik spelar egentligen ingen roll.

Ta med er det, barn.

For centuries long past for no more than your bread, have bled for your countries and counted your dead.

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!