Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Söker co-op kompis i Linköping!


Hej! En sådan här tråd trodde jag aldrig att jag skulle starta... Jag är relativt nyinflyttad till Linköping och söker vänner. Någon att spela co-op spel saknar jag verkligen. Jag gillar både att spela retro (diablo 1 till PS1 t.e.x.) samt nyare spel (Borderlands handsome collection till PS4). Jag har samtliga Playstation konsoler med en drös co-op spel och extra handkontroller. Har du en dator så tackar jag inte nej till att lira lite LAN heller. Det blir ju så mycket roligare att spela med någon som faktiskt är i samma rum! När det kommer till LAN så älskar jag RTS: Command & Conquer Generals, Company of Heroes, Warcraft 3 etc..

Jag som person är en glad kille på 25 år, gillar historia och att resa, pratar svenska, engelska, tyska och ryska. Jag gillar språk med andra ord Har en liten hund också..

Hör av er här på Gamereactor
  • 0
Läste först Coop kompis och såg på bilden att du är i en affär . Blev genast mörkrädd men förstod sedan.

Ville bara ha sagt det
  • 0
Nä jag har tillräckligt med konsum och coop kompisar

Bilden är på Wallmart i USA där jag hittade ett big pack med "Swedish Fish"
  • 0
Jag bor i Linköping.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!