Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Hur mår du?


Här kan ni lätta på hjärtat och säga vilket humör ni är på, så ska jag trösta er så gott jag kan, om så behövs vill säga. För tillfället är jag dock deprimerad, so give me some love man

Observera att engelskan jag just fick ur mig ska uttalas på jamaikanska

Tillagt 2008-02-22 16:52:
Så här ser jag ut nu
  • 0

Heeelg!
Jag har fisk i fickorna
  • 0
Denna blev låst innan

Denna borde dock inte bli låst, då det där var länge sedan. Ryck upp dig helikoptermamma, lyckan will shine on you, vänta bara...

Vad jag brukar göra när jag är nere är att tänka på andra som har det värre än mig, och skratta åt dom.

Och choklad. Massor med choklad.
  • 0
Jag mår bra! Livet är fint, inga större problem!

Tips....ät choklad!
  • 0
Tröst äta choklad? Nej tack.
Särskrivningar är en del av min vardag.
  • 0
Jag mår asbra!
Fick två prov avklarade i skolan idag och nu är det sportlov!
  • 0
Jag mår bara bra. Är bara lite smått hungrig och trött, annars bra.
Suger det med att jag inte har en lika bra signatur som er? I så fall, smsa in förslag till min mobil med bättre förslag på 073-690 058 ärsh fuck tha rest!
  • 0
Sportlov, away from school!!
Did I have an impact on the world and the people around me or did every word I spoke come out verbal and unintelligible?
  • 0
Underbart, fjällen is ahead, one week of skiing in the sun-glaced peaks.
  • 0
Jag mår finfint Har klagat i massvis under lovet och även varit med vänner hela kvällarna. Perfektus magnifikus, som romarna hade sagt.
  • 0
Jag mår bra, lite nervös inför Sakurais tal om brawl som sker om en halvtimme exakt.
  • 0
Citerar Zanzaki:
Jag mår bra! Livet är fint, inga större problem!

Tips....ät choklad!


Är det sperma i glaset på din avatar? Ser ju ut som det.
  • 0
Jag mår bra, kom just hem från Göteborg efter att ha hämtat vår farbror från Landvetter... nu ska jag bara chilla.
With licence to chill!
  • 0
Ledsen = äter choklad = blir fet = mår dåligt över att man är fet = träffar aldrig någon flicka för att man är för fet = känner sig dålig över det.

Som ni ser så är choklad roten till allt ont i världen!
you are worthy
  • 0
Citerar eyeless-:
Ledsen = äter choklad = blir fet = mår dåligt över att man är fet = träffar aldrig någon flicka för att man är för fet = känner sig dålig över det.

Som ni ser så är choklad roten till allt ont i världen!


Äh man ska ju vara fet, det är manligt
  • 0
Citerar Purity:
Äh man ska ju vara fet, det är manligt


Fett är hett.

Själv mår man relativt bra. No more, no less.
  • 0
Citerar Purity:
Citerar eyeless-:Ledsen = äter choklad = blir fet = mår dåligt över att man är fet = träffar aldrig någon flicka för att man är för fet = känner sig dålig över det.



Som ni ser så är choklad roten till allt ont i världen!



Äh man ska ju vara fet, det är manligt


Haha, säg det till quinnorna ^^
you are worthy
  • 0
Jag mår Prima! en hel vecka i Sälen med fyra kompisar på söndag! kan det bli bättre?
  • 0
Sportlov, woohoo. Eller kanske inte. Mina känslor är splittrade, jag tycker det är skönt och allt ska bli kul med ishockey, handboll, football, filmkväll och bio. Men det är nåt som känns fel/saknas, är det hon som spökar för mig igen...?
Till now I always got by on my own, I never really cared until I met you. But now it chills me to the bone, how can I get you alone?
  • 0
Bra
"Jag tror att dom flesta helt enkelt blir rädda för kommunism/kommunister för att dom inte vet vad det handlar om." - Leafleaps
  • 0
Har precis fått sportlov
Riktigt skönt, då jag hade engelskaprov idag. När jag kommer hem ska det spelas
Med varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt.
  • 0
Oh noes, fredag! Fredagsgodis, här kommer jag!
Playing real life in hard mode.
  • 0
Sportlov resulterar i .
  • 0
Mår relativt bra, åkta bräda idag och är ganska slut.
Skulle festat ikväll men det blev inget utav det, så nu sitter jag och dricker några starköl och folköl i hopp om att bli lite lullig, så det bidrar lite till humöret. Minus är dock att sportlovet är i princip över nu.
Men grym fest imorgon iaf =)
You can't spell manslaughter without laughter.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!