Svenska
nyaste
Atrás

Halo

Diskutera allt som handlar om Halo: spelen, filmerna och serierna. sponsrat av Microsoft

Halo 3: ODST


Jag kommer lira Firefight nu och en tid framöver; Adda Vasco Be Good.
Sugen på helylle ironi och sadism, kolla ovanför signaturen.
  • 0
Så, klarat spelet på easy nu. Riktigt kul Har en fråga, när jag skulle ladda ner SGT johnson skinnet så hade jag en nedladdning före och jag ville ta bort den. Då råkade jag ta bort SGT Johnson downloaden istället och när jag ska ladda ner igen så står det att koden redan är aktiverad. vet nån om jag kan göra nåt för att få tillbaka skinnet?
  • 0
Citerar Horse_of_game:
Så, klarat spelet på easy nu. Riktigt kul Har en fråga, när jag skulle ladda ner SGT johnson skinnet så hade jag en nedladdning före och jag ville ta bort den. Då råkade jag ta bort SGT Johnson downloaden istället och när jag ska ladda ner igen så står det att koden redan är aktiverad. vet nån om jag kan göra nåt för att få tillbaka skinnet?


Hur fick du den från början?, jag förhandsbokade ODST men fick ej sgt johnson
I am "Bert Falk". Im an Assassin.
  • 0
Bokade på gamestop.
  • 0
Citerar Horse_of_game:
Så, klarat spelet på easy nu. Riktigt kul Har en fråga, när jag skulle ladda ner SGT johnson skinnet så hade jag en nedladdning före och jag ville ta bort den. Då råkade jag ta bort SGT Johnson downloaden istället och när jag ska ladda ner igen så står det att koden redan är aktiverad. vet nån om jag kan göra nåt för att få tillbaka skinnet?




Den ligger i din Inköpshistorik, kolla där.
Duu skaa int ut mä BåtN!
  • 0
behöver lite seriöst folk till Firefight och vidmaster achievments, kommunikation och strategi är viktigt!

GT: mish088
"Spartans never die, they just CHILL untill you need them again"
  • 0
Citerar Wingren:
Recon armor


Vad är det för Recon Armor som man kan låsa upp? Och hur låser man upp denna grejen?
11-10-09
  • 0
Citerar Misho:
behöver lite seriöst folk till Firefight och vidmaster achievments, kommunikation och strategi är viktigt!

GT: mish088


Adda gärna mig, kan spela i helgen: ISAKFAMILY

Citerar heheyeah:
Den ligger i din Inköpshistorik, kolla där.


danke ;) Hur kommer man ditt? x)
  • 0
Seriöst! Vi dog när vi var 3 fiender ifrån att få den dör firefight vidmaster achievementen...
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar Tihtala Isil:
Jag håller med.


Du har inte ens spelat spelet...
Awesomeness would ensue.
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Seriöst! Vi dog när vi var 3 fiender ifrån att få den dör firefight vidmaster achievementen...


Aj då, tråkigt.
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort
  • 0
Citerar Reader:
Aj då, tråkigt.
Kan bara säga att det flög runt en hel del svärord i chatten efter det.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar Horse_of_game:
danke ;) Hur kommer man ditt? x)




Du kan hitta det både på Boxen eller på Xbox.com
Duu skaa int ut mä BåtN!
  • 0
Vill ha 2 snabba seriösa svar på 2 ganska snabba frågor.
Hur många kan man köra på en skärm? 2, eller går det 4 ? (campaign)

Kan man på något sätt joina en co op lobby.Fattar inte hur man ska hitta spelare.
Har bara kommit in i egen lobby där jag antar att jag ska vänta in spelare.

Sen så är jag ute efter 2 stycken som vill klara HELA legendary imorgon kväll.
"If you don't say what you think then you kill your unborn self."
  • 0
Citerar hebbe94:
Hur många kan man köra på en skärm? 2, eller går det 4 ? (campaign)


2, vad jag har förstått.

Citerar hebbe94:
Kan man på något sätt joina en co op lobby.Fattar inte hur man ska hitta spelare.


Du kan bara spela med de på din vännerlista.
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort
  • 0
Citerar Reader:
Fattar inte hur man ska hitta spelare.


http://www.bungie.net/ finns det (nästan) miljontals hungriga spelare. Bara att fråga i något forum.
  • 0
Awesome
Story>Gameplay>Graphic
  • 0
om någonär sugen på lite firefight så adda mig GT toniejakobsson
  • 0
Varför finns de inge matchmaking i firefight . Jag vill spela men har typ inga kompisar på xbox live.
  • 0
Citerar Henke360:
Varför finns de inge matchmaking i firefight . Jag vill spela men har typ inga kompisar på xbox live.
För att Firefight är en påbyggnad av campaignen av Halo 3, eftersom det inte finns någon matchmaking funktion där så hade de varit tvungna att skriva massor med ny kod. Vilket de inte ville, antar att det hade med tidsbrist att göra. Sen sa de också att de vill att firefight ska spelas med sina vänner och inte massor med random personern, ungefär som Halo 1 spelades.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
you got it
hello brothers
  • 0
Adda gärna mig för Firefight: zammy14
  • 0
Någon som uppfattat att det är fullt möjligt att springa igenom spelet under timman på easy? Spelet slår lite rekord i korta banor, något som vanligtvis inte alls hör hemma i Halo då det ska handla om enorma banor med över 40-60 minuters speltid.
"I'd rather be chinese than a nation of unethical dick-shooters." - Eric Theodore Cartman.
  • 0
Citerar Mathemoto:
Någon som uppfattat att det är fullt möjligt att springa igenom spelet under timman på easy? Spelet slår lite rekord i korta banor, något som vanligtvis inte alls hör hemma i Halo då det ska handla om enorma banor med över 40-60 minuters speltid.


Alla tre spel i trilogin går att springa igenom på Legendary på under två timmar styck i speedruns
Mathias Holmberg / Gamereactor
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!