Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy

Svenska
nyaste
Atrás

Halo

Diskutera allt som handlar om Halo: spelen, filmerna och serierna. sponsrat av Microsoft

Halo: Reach - Spoilerfritt!

sirjohnnyking
sirjohnnyking
Bungie har verkligen hamnat på efterkälken när det kommer till det grafiska den här generationen. Får väl hoppas att det såg ut som ett lite förbättrat H3 pga kvalitén på klippet.

We own your fucking dreams!
deffa89
deffa89
Halo: Reach ser fantastiskt ut, är grymt imponerad!

-Thunderbird-
-Thunderbird-
Såg ut som att dom hade fått mycket inspiration från ODST. Det här gruppbaserade. Dialogerna och allt. Liknade ODST. Men de där läckta bilderna där man fick se olika vapen såg grymt bra ut så grafiken är jag knappast orolig över.

Th3 End
Th3 End
Såg ju mer ut som en klipp ur en filmsekvens. Förväntade mig lite gameplay.

metroid_prime
metroid_prime
Jag vill se trailern!

metroid_prime
metroid_prime
Trailern såg bra ut, grafiken va inte vacker men den var verklig måste jag säga. Jag vill ha info om betan!

Baxter
Baxter
Skulle det inte vara någon gameplay? Visst det var ju snygg grafik men tvivlar på att det lär se så bra ut in-game.
Var det bara jag eller tyckte ni också att ODST:arna var väldigt lika spartanerna?

Men allt som allt så såg det väldigt häftigt ut och nu längtar man bara mer efter betan! Kanske Bungie har vågat ändra lite mera den här gången? Såg så ut iaf.

Misho
Misho
I jizzed... multiple times XD

1. Det var in game cinematic ( räknas till Gameplay gruppen )
2. Varför inte? Bungie kan när dem får tid och vill ( se HALO:CE )
3. Dem är ju spartans, inte ODSTs.
4. Did I mention I jizzed?

"Spartans never die, they just CHILL untill you need them again"
metroid_prime
metroid_prime
Citerar Baxter:
Skulle det inte vara någon gameplay? Visst det var ju snygg grafik men tvivlar på att det lär se så bra ut in-game.
Var det bara jag eller tyckte ni också att ODST:arna var väldigt lika spartanerna?

Men allt som allt så såg det väldigt häftigt ut och nu längtar man bara mer efter betan! Kanske Bungie har vågat ändra lite mera den här gången? Såg så ut iaf.

Trailern var ju in-game, alltså den cutscenen lär finnas med i själva spelet efter eller före något uppdrag.

Zime
Zime
Jag tycker det ser strålande ut. Grafiken är enormt uppdaterad. Speciellt karaktärerna, som verkligen var i behov av förbättring ;)

Hroth
Hroth
Älskar riktningen de har tagit med Reach. Ser underbart ut.

Even if one's head were to be suddenly cut off, he should be able to do one more action with certainty - Ghost Dog
Geccod
Geccod
Har kollat trailern ett par gånger nu. Måste säga att jag ändå är imponerad av grafiken och stilen. Vet inte om det är för tidigt att döma, men det ser ju ut att bli ett lite mörkare spel jämfört med tidigare.

Antar att det är spartanen som kommer dit i warthogen som är huvudpersonen i spelen. En löjtnant, "the new number six" som de kallar honom. En ensamvarg som ser ut att vara ganska tystlåten av sig, liksom två tidigare huvudpersoner.

Något jag är väldigt nyfiken över är vad för sorts fordon de flyger iväg i och vad de har för rustningar på sig. Hade inte alla Spartan II MJOLNIR Mark V som Master Chief? Eller är dessa en ny Spartan generation möjligtvis?

Är sjukt hypad på spelet och längtar efter att få läsa mer om det när spelmedias tystnadsplikten är över.

För er som inte vet så ligger trailern uppe hos Bungie och på Halo Waypoint.

Mathias Holmberg
Mathias Holmberg
Well it rocked my pants... I minst tack vare klimaxet på Marty Fucking O'Donnells senaste musikstycken.

Mathias Holmberg / Gamereactor
Misho
Misho
Tycker att deras armors ser ut som dem i Halo 3 MP alltså alla varienter på MC´s nyare armor.

Grafiskt tycker jag det är riktigt bra än så länge, man får ju tänka på att dem fortfarande har ca 7 månader kvar å putsa innan det ska ut på tryck, de sista tiden kommer ju vara puts med ljussättning, shaders och buggar så det kan hända mycket fortfarande men det enda jag egentligen tyckte var mindre bra var just ljussättningen i den öppna miljön.

Den fick ju verkligen upp stämningen och hypen, innan har jag inte direkt brytt mig om det men nu, nu känns det lite som före Halo 2

Mathias Holmberg
Mathias Holmberg
Citerar Misho:
alltså alla varienter på MC´s nyare armor.

De är inte varianter av Mark VI, de är faktiskt egna armors som använts under hela timelinen, bara att de i Halo 3 har Mark VI-element eftersom dräkterna vid den tiden uppgraderats med Mark VI-funktioner.

Hayabusa-dräkten skapade t.ex. 2536, dvs. sex år före Mark V skapades.

Mathias Holmberg / Gamereactor
Misho
Misho
Ja självklart har dem funnits tidigare, går ju tillochmed att läsa i deras description i Halo 3. Jag formulerade mig lite dåligt men att det funnits CQB, EVA och alla dem tidigare vet vi ju.

Geccod
Geccod
Citerar Reqo:
Den här killen vinner åtminstone Reqos Badass of the Day-award:
http://pici.se/pictures/zcweMpEMU.jpg

Hehe, håller med.

Bungie twittrar:
"#Reach trailer hitting Bungie.net real soon. Enjoy. Much more info coming in mid January. MP beta is coming Spring 2010 via ODST disc."

Bender
Bender
Jag vill se vapnet som granaterna på magen hör till

they condemn what they do not understand...
Missing Avatar
Banka
Är måttligt imponerad av den grafiska biten, Bungies egentliga svaghet. I övrigt ser storyn ut att bli något extra och jag ser fram emot om när MC förmodligen kommer vävas in i det, antingen kort i början eller slutet.

Ally's
Mr Fizhman
Mr Fizhman
Finns trailern upplagd i HD på Xbox Live?

Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
Jokeymon
Jokeymon
Dem verkar ha en mörkare stil i det här spelet... och jag älskar det!

Nu önskar jag att Master Chief kommer göra ett framträdande någon gång i spelet. Jag förväntar mig inte längre att få spela som honom igen, men det skulle varit coolt om man skulle få hjälpa honom under ett uppdrag eller något.

Nu är det ju Januari som inte kan komma fortare! Vill.. Ha.. Mer.. Info!!!

"Humanity's a failed experiment, walking the path to extinction"
tennissko
tennissko
Grafiken är inget man klagar på efter att precis ha spelat L4D2...

Men fan, det är ser stencoolt ut. Från och med betans release kommer jag vara inlåst i rummet ett par år.

Å, Nangilima! Ja, Jonatan, ja, jag ser ljuset! Jag ser ljuset!
hasona
hasona
Måste säga att det här såg sjukt grymt ut speciellt grafiskt, ett stort kliv framåt från bungie.
Ser ut som GeOW2, nee skojja men ser allafall ut som en vinnare hos det grafiska nu kan vi vänta på mäkis förhandsvisning som kommer i januari.
Bra gjort bungie

Never talk to much bullshit

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!