Svenska
nyaste
Atrás

Halo

Diskutera allt som handlar om Halo: spelen, filmerna och serierna. sponsrat av Microsoft

Halo: Reach - Spoilerfritt!


Åhh jag längtar så jag sprängs!

Lite drygt dock om den kommer att komma klockan 20:00. Kommer ju högst troligt också att bli stora förseningar när några miljoner ska ladda ned betan samtidigt så den lär ju inte fungera förens tisdag ändå.
  • 0
Åhh, vad jag längtar!

Imon smäller det!
  • 0
De lär ju ge oss mer tid. 19 Maj behöver nödvändigtvis inte vara exakta datumet när betan stängs ner. Halo 3 betan drabbades ju av massiv nätverksbelastning och man fick därför två-tre extra dagar.
  • 0
fan va svårt det ska vara att få headshots med snipern, att få body shots däremot är skit enkelt :/
  • 0
Citerar pajman 1337:
fan va svårt det ska vara att få headshots med snipern, att få body shots däremot är skit enkelt :/

Lek inte...
iPwn
  • 0
lalallaaa, kan inte sitta still. vill spelaah
http://i.imgur.com/LhzFKUp.gif
  • 0
Taggar med chips
Teamwork betyder att jag har någon att skylla i från mig på.
  • 0
  • Felx
  • Felx
Citerar Hashish:
Lek inte...


Hashan?! Det var ett tag sen!
  • 0
SKICKA ett medelande till mig på xbox live imorgon hemma runt klockan 4 tror jag
gt mrlorden
vill samla ihop ett gäng svenskar att spela med...
ha helst headset ochså
  • 0
Citerar Hashish:
Citerar pajman 1337:fan va svårt det ska vara att få headshots med snipern, att få body shots däremot är skit enkelt :/
Lek inte...


vad menar du, är det att jag har betan eller att jag skryter om mina extrema sniper skills. för jag har betan och jag är extremt bra med sniper

Tillagt 2010-05-02 22:26:
kan även lägga till att jag spelade med sam5000 tidigare idag och att DMRn suger
  • 0
Citerar pajman 1337:
DMRn suger


Va!? du måste bara vara dålig med den för jag tycker den äger, assault rifle suger däremot.
  • 0
Citerar lorden95:
Hashan?! Det var ett tag sen!

Man kommer ju tillbaka när de riktiga spelen släpps! =)

Tillagt 2010-05-02 22:38:
Citerar pajman 1337:
vad menar du, är det att jag har betan eller att jag skryter om mina extrema sniper skills. för jag har betan och jag är extremt bra med sniper

Eeee...

Ingen som vet tidpunkten när betan öppnas?

Tillagt 2010-05-02 22:47:
Klockan i USA är nu mellan 13.00-16.00 så det blir nog ingen beta inatt...
iPwn
  • 0
Citerar Engine:
Citerar pajman 1337 MRn suger

Va!? du måste bara vara dålig med den för jag tycker den äger, assault rifle suger däremot.


jag är dålig med den, men jämfört med magnumen och needler riflen är den helt värdelös, assualt riflen är dock sämre än nånsin, helt klart
  • 0
Citerar Hashish:
Man kommer ju tillbaka när de riktiga spelen släpps! =)


Så du försvinner igen efter 19 Maj och återvänder någon gång när Halo Reach släpps i höst?
  • 0
Citerar Th3 End:
Så du försvinner igen efter 19 Maj och återvänder någon gång när Halo Reach släpps i höst?

I alla fall när det gäller hur aktiv jag är på forumet
iPwn
  • 0
Citerar Hashish:
Klockan i USA är nu mellan 13.00-16.00 så det blir nog ingen beta inatt...


Eftersom den kommer om ca 20 timmar så blir det ingen beta för dig inatt nej. ^^

Late morning (PDT) är 9 timmar efter oss, så det är runt 7-8 på kvällen som gäller imorgon.
We own your fucking dreams!
  • 0
  • Felx
  • Felx
Citerar sirjohnnyking:
så det är runt 7-8 på kvällen som gäller imorgon.


Faaaan.
  • 0
Citerar Felx:
Faaaan.


Var glad istället, du får tanka spelet när det är som minst amerikanare hemma. Sen har du hela kvällen på dig.
We own your fucking dreams!
  • 0
*vissla vissla*
klockan är 12 och ingen beta än
Have You accepted Optimus Prime as your Lord and Saviour?
  • 0
Citerar Daemonhuntard:
*vissla vissla*
klockan är 12 och ingen beta än


Hade du bara läst ett par inlägg på den här sidan skulle du sett att den inte kommer förens ikväll.
We own your fucking dreams!
  • 0
Fuck me, jag klarar inte av att vänta. Jag kommer inte få något mer gjort idag än att sitta och vänta på betan...
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
drygt att man måste vänta hela dagen tills ikväll . om någon vill spela släng en party invite eller en friend request

Gamertag: Killer Atto
  • 0
Trodde ni att betan skulle komma idag ?

Vi har inte samma tid som USA har så det blir på tisdag för oss.
  • 0
Citerar Koxer:
Trodde ni att betan skulle komma idag ?

Vi har inte samma tid som USA har så det blir på tisdag för oss.


Nä det blir klockan 20.00 ikväll. Fortfarande olidligt att vänta dock.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Jo, läste nyheten nyss, fan vad bra
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!