Svenska
nyaste
Atrás

Halo

Diskutera allt som handlar om Halo: spelen, filmerna och serierna. sponsrat av Microsoft

Roligaste Banan Online - Halo 2-3


  • race
  • race
Citerar Gamesrule:
Personlig favorit är: Guardian


Citerar Joel HQ:
Sandbox
  • 0
Narrows eller The Pit tror jag.
  • 0
Halo 1: Hang 'Em High och Blood Gulch
Halo 2: Lockout, Sanctuary
Halo 3: Har så många favoriter i Halo 3, men kan försöka lista upp dem. The Pit, Construct, Guardian och Valhalla.

De största fordonsbanorna är inte för mig (förutom Valhalla) då jag klarar mig bäst utan fordon. Jag anser helt ärligt att det inte finns någon skill i att köra fordon. Får jag en BR och en Sniper klarar jag mig nog bättre än i en Scorpion ändå.
"Gentlemen, we just seized an airfield. That was pretty fucking ninja!" - Brad "Iceman" Colbert
  • 0
High ground. (Halo 3)
"Övriga inställningar"
  • 0
Halo 2 : Tombstone (de e så hang em high remaken heter väl?)
Halo 3 : Amplified (Mlg remaken på Foundry) eller Construct
  • 0
Sandbox såklart

Hatar the pit som man har larvat sig omkring i så många gånger.
  • 0
Valhalla.
  • 0
Guardian är superb, speciellt om man gillar att mäja ner folk med hagelbrakare.
Tufft ju.
  • 0
vallhalla is da best. det finns inget roligare än att blasta noobs med spartan laser medans dom åker i man canon.
NÄ.
  • 0
Guardian, Foundry och Narrows
will i aim
  • 0
Halo 2: Uppföljaren till Blood Gulch, minns inte vad den heter i 2:an.

Halo 3: High Ground.
  • 0
blood gulch, Red vs Blue är bäst
Dear humanity we regret being alien bastards. We regret coming to earth. And we most definitely regret that the corps just blew up our raggedy-ass fleet - Sergeant Major Avery Junior Johnson
  • 0
GHOULS TOWN
Im nobody and nobody's perfest wich means im perfect
  • 0
Halo:CE: Wizard, hang em' high, Battle Creek
Halo 2: Warlock, Middy, Beaver Creek
Halo 3: The Pit, Heretic, Amplified
KjejsarN
  • 0
Valhalla är absolut den bästa banan. Stor, möjligheter till många olika fordon och snygg miljö.
LOLOLOLO JAG ÄR FUL! Brocode ä beast!!!
  • 0
Guardian, Epiloque och Snowbound!
  • 0
Halo CE: Hang Em' High, Battle Creek
Halo 2: Midship, Lockout, Sanctuary, Beaver Creek
Halo 3: The Pit, Heretic, Guardian, Construct, Narrows

En liten bump förnöjer vardagen!
"Gentlemen, we just seized an airfield. That was pretty fucking ninja!" - Brad "Iceman" Colbert
  • 0
Citerar Ante_H:
Halo 2: Midship, Lockout, Sanctuary, Beaver Creek


Ivory Tower! Ivory Tower?!
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Haha, ärligt talat hade jag tänkt skriva den. Helt underbar FFA-bana. Händer rätt ofta att jag stoppar i Halo 2-skivan och bara springer omkring. Men, så är det väl när man spelat Halo sen det första kom ut, man har många bra minnen från de äldre spelen.
"Gentlemen, we just seized an airfield. That was pretty fucking ninja!" - Brad "Iceman" Colbert
  • 0
Halo 3: Sandtrap. Det är så jävla kul när alla kör runt i Warthogs, mongooses, Choppers, Scorpions och Banchees! BIG TEAM!

Halo 2: Den där stadsbanan...jag kommer inte ihåg vad den heter men man laddar inte ner den men jag har många minnen från när jag var lite och körde med 4-delad skärm! GOOD TIMES!
COME ALONG AND SLAM AND JOIN THE JAM
  • 0
Valhalla!!
"I am not a merry man!" - Worf
  • 0
Sandbox, Sandtraps och the pit. Särskilt sandtraps
The knife master
  • 0
Last Resort självfalletvis! Älskar att ta snipern
Our motto: Apocalypse Now
  • 0
sanbox och föresten min kompis kom på griffball
  • 0
Citerar evilhalal:
sanbox och föresten min kompis kom på griffball

...Känner du dem som jobbar på Red vs Blue?
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!