Svenska
nyaste
Atrás

Halo

Diskutera allt som handlar om Halo: spelen, filmerna och serierna. sponsrat av Microsoft

Halo: Officiella tråden


Kommer filmen som släpps på onsdag innehålla något gameplay?

Eller är det som förra filmen, CG alltså?
  • 0
FAN FAN FAN FAN FAN FAN

Jag blev disconnectad från spelet nu i turneringen, och sen kunde jag inte kom in på internet, varken på PC eller 360.

Tillagt 2006-12-17 17:05:
Tills nu.
Black n Pink
  • 0
Citerar InjaT:
Kommer filmen som släpps på onsdag innehålla något gameplay?

Eller är det som förra filmen, CG alltså?


Gameplay. Inte CG iaf.
''If you talk to the animals they will talk to you and you will know each other. If you do not talk to them, you will not know them, and what you do not know you will fear. What one fears, one destroys.''
  • 0
Ni behöver ju fan inte diska för att jag blev d/c,. jag kom ju typ en minut försent
Black n Pink
  • 0
Citerar Don_Rico:
Ni behöver ju fan inte diska för att jag blev d/c,. jag kom ju typ en minut försent


synd
''If you talk to the animals they will talk to you and you will know each other. If you do not talk to them, you will not know them, and what you do not know you will fear. What one fears, one destroys.''
  • 0
Chaos commando är ute ur turneringen . Vi förlorade vår första match med 2-1 i matcher. Det såg bra ut i början men det finns ingen ursäkt för varför vi förlorade 2:a matchen, vi hade en chans och tog den inte. Sista matchen blev väldigt jämn dock, Nordic hade bättre taktik än oss i slutändan.

Äsch får väl nöja mig med Mass effect till våren och ta del av beta genom halosweden
The Cole Train runs on whole grain baby! WHOOO
  • 0
Citerar baathen:
synd


Ja, speciellt när vi ledde också.

Match 1:
5-1 till oss
0-5 till dem pga lagg
5-4 till oss

Vi vann

Match 2:
Vi leder..., och jag laggar ut. Också blir hela laget diskat. Rättvist?
Black n Pink
  • 0
Citerar Don_Rico:
Citerar baathen:
synd


Ja, speciellt när vi ledde också.

Match 1:
5-1 till oss
0-5 till dem pga lagg
5-4 till oss

Vi vann

Match 2:
Vi leder..., och jag laggar ut. Också blir hela laget diskat. Rättvist?


hehehehehe otur
GAMER TAG BAD AXY
  • 0
Black n Pink
  • 0
Blev litet orolig efter dem där screnshottsen, var ju iofs alpha bilder enligt bungie, men har en ond föraning, kan dem bara matcha gears of war grafikmässigt kommer jag nog vara nöjd med den delen.
Silence is....golden,, Duct tape is...silver.
  • 0
Halo 3 kommer inte att bli som Gears of War DETALJMÄSSIGT, altså dem kommer inte att trycka in 10000 detaljer i en krigsutrustning...eftersom det är onödigt, dem kommer använda sig av sin briljanta design och storhet... Tänk dig, ENORMA banor på många kilometers synfält istället för trånga korridorer.
"Spartans never die, they just CHILL untill you need them again"
  • 0
Citerar Misho:
Halo 3 kommer inte att bli som Gears of War DETALJMÄSSIGT, altså dem kommer inte att trycka in 10000 detaljer i en krigsutrustning...eftersom det är onödigt, dem kommer använda sig av sin briljanta design och storhet... Tänk dig, ENORMA banor på många kilometers synfält istället för trånga korridorer.


så rättt så rätt
GAMER TAG BAD AXY
  • 0
Jag vann en halo 3 Beta!!!
"I play all this weird stuff, but if I just look like me, it just isn't going to work. But if I'm, like, this weird freak.... It opened the door to endless possibilities."
  • 0
hej
You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people
  • 0
locust army. nu ska jag skryta lite
såg på vilket sätt ni förlorade. synd.
"I play all this weird stuff, but if I just look like me, it just isn't going to work. But if I'm, like, this weird freak.... It opened the door to endless possibilities."
  • 0
  • Zime
  • Zime
Janiator: Grattis! Finns det några lediga platser i eran klan?
  • 0
vadå, menar ni att det finns en Halo 3 beta?
  • 0
rhm...vart har du varit den senaste tiden ?
"Spartans never die, they just CHILL untill you need them again"
  • 0
Citerar Zime_theZign:
Finns det några lediga platser i eran klan?


lediga plattser finns det alltid. (såvida vi inte överskrider 150 eller så...)
ska vi ta det över pm?

EDIT: hittils har 5 st från klanen fått beta nycklar, och vi försöker få in så att fler och fler får sina
"I play all this weird stuff, but if I just look like me, it just isn't going to work. But if I'm, like, this weird freak.... It opened the door to endless possibilities."
  • 0
Citerar Janiator:
Citerar Zime_theZign:Finns det några lediga platser i eran klan?



lediga plattser finns det alltid. (såvida vi inte överskrider 150 eller så...)

ska vi ta det över pm?



EDIT: hittils har 5 st från klanen fått beta nycklar, och vi försöker få in så att fler och fler får sina

hehe hoppas jag lyckas också
LA CLAN - PEPSI SHOTGUNZ AND LOCUSTS
  • 0
  • Missing Avatar
  • Gixy
Enligt min kompis fick han en nyckel genom en tidning?
  • 0
Citerar L3kmaN_:
Jag tycker att Brutes kan vara jobbiga att halvera i befolkningen. O tydligen ska de vara ännu kraftigare nu


Bah! Det är bara att hoppa, springa skjuta, köra och spränga.

Tillagt 2006-12-18 16:41:
Citerar Misho:
Halo 3 kommer inte att bli som Gears of War DETALJMÄSSIGT, altså dem kommer inte att trycka in 10000 detaljer i en krigsutrustning...eftersom det är onödigt, dem kommer använda sig av sin briljanta design och storhet... Tänk dig, ENORMA banor på många kilometers synfält istället för trånga korridorer.


Exakt.

Citerar Janiator:
Jag vann en halo 3 Beta!!!


När du väl får beta nyckeln så kommer jag hitta dig. And then your´e goin down bitc*!
Du är långsamt döende, lev med det. Höhöhö
  • 0
de är svåra på legendary...
Päronchoklad hmmm, kanske vore något...
  • 0
Repear: Vet, därför kör jag på Easy- Hard.
Du är långsamt döende, lev med det. Höhöhö
  • 0
Jag hatar brutes. Hoppas verkligen att de mindre versionerna av Brutes är jämnlika med Grunts.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!