Svenska
nyaste
Atrás

Halo

Diskutera allt som handlar om Halo: spelen, filmerna och serierna. sponsrat av Microsoft

Halo: Officiella tråden


Citerar Xzyzek:
Fått fyra i ett spartan-laser skott. Tre satt i Warthogen och en stod på den...


Det är ju lite tur, men ändå
Free Agent
  • 0
Allså det känns som jag är sisst i världen på att klara Halo 3
Men det kan väl vara för att jag kör på Legandary
  • 0
Fredan den 15 ska några killar sova över hos mig och vi ska spela Halo 3 hela natten så jag undrade om några ville va med??
Jag tar imot anmälningarna så först till kvarn får va med

Vi är redan 6 st så det finns 10 platser

adda viktor100
  • 0
Är det bara jag som har märkt att första gången Cortana dyker upp framför en och allting stannar upp och det hon säger är tagen ur The Fall Of Reach?

Sidan 237: "Could you sacrifice him if you had to? If it meant completing the mission?" Dr. Halsey asked quietly. "Could you watch him die?"



Jag hoppas verkligen att nån spelutvecklare kan göra ett spel om den boken. Det skulle bli så otroligt bra.
My name is Legion, for we are many.
  • 0
Citerar Spartan Samuel-034:
Jag hoppas verkligen att nån spelutvecklare kan göra ett spel om den boken


Bungie är ju det enda allternativet isåfall.

Och boken skulle jag kanske ta och läsa.. Synd att den inte finns på svenska:/
Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar, det är att leva. - Strindberg
  • 0
Citerar Carlos_:
Citerar Powergrace:
Citerar Carlos_:
Ok.

Meen, vi kan kanske börja på det på fredag och köra klart det i helgen om vi inte orkar köra igenom det på en natt.

Jo, det blir nog bättre så.


Aa, tror ja med.
  • 0
Citerar vikke94:
Fredan den 15 ska några killar sova över hos mig och vi ska spela Halo 3 hela natten så jag undrade om några ville va med??
Jag tar imot anmälningarna så först till kvarn får va med

Vi är redan 6 st så det finns 10 platser

adda viktor100


Jag har inte tagit bort gipset då men jag kanske kan vara med ändå. För det går bra att spela Burnout Paradise.
Free Agent
  • 0
Citerar Spartan Samuel-034:
Är det bara jag som har märkt att första gången Cortana dyker upp framför en och allting stannar upp och det hon säger är tagen ur The Fall Of Reach?

Jo, jag upptäckte det typ första gången jag spelade det. Coolt, helt klart.
  • 0
Citerar JOHN-117:
Citerar vikke94:
Fredan den 15 ska några killar sova över hos mig och vi ska spela Halo 3 hela natten så jag undrade om några ville va med??
Jag tar imot anmälningarna så först till kvarn får va med

Vi är redan 6 st så det finns 10 platser

adda viktor100


Jag har inte tagit bort gipset då men jag kanske kan vara med ändå. För det går bra att spela Burnout Paradise.


Bra då är vi 7 minnst
Men det är en lång tid kvar tills dess
  • 0
Isch! Geten skriver på mitt konto igen...
Krax.
  • 0
Wollah, senaste utmaningen

Match 1

Match 2

Match 3
Fragtales montage nästa fredag!
  • 0
Citerar vikke94:
Citerar JOHN-117:
Citerar vikke94:
Fredan den 15 ska några killar sova över hos mig och vi ska spela Halo 3 hela natten så jag undrade om några ville va med??
Jag tar imot anmälningarna så först till kvarn får va med

Vi är redan 6 st så det finns 10 platser

adda viktor100

Jag ska ta bort de den 22a Februari. Men det ska nog gå bra


Jag har inte tagit bort gipset då men jag kanske kan vara med ändå. För det går bra att spela Burnout Paradise.


Bra då är vi 7 minnst
Men det är en lång tid kvar tills dess


Tillagt 2008-02-03 18:07:
Det blev lite fel där
Free Agent
  • 0
Citerar Geten:
Wollah, senaste utmaningen

Match 1

Match 2

Match 3


Får väl skylla på att jag hade solen i ögonen trots att det spöregnade ute. Nej men seriöst det var skumt att jag inte kunde snacka med den där killen i mitt lag. Jag hörde er två istället. Men men får väl tacka för en hrmm "bra" match
  • 0
Citerar Henke360:
Citerar Carlos_:
Citerar Powergrace:
Citerar Carlos_:
Ok.

Meen, vi kan kanske börja på det på fredag och köra klart det i helgen om vi inte orkar köra igenom det på en natt.

Jo, det blir nog bättre så.


Aa, tror ja med.

Ska vi bestämma det då?
...
  • 0
Hur låser man upp andra hjälmar och sånt?
  • 0
Citerar Jontex_x_x:
Hur låser man upp andra hjälmar och sånt?


Kör minst 100 timmar i Campaign, så låser du upp hälften av alla hjälmar.
  • 0
  • Penn
  • Penn
Usch vad mycket råstryk jag får när jag spelar med er! >.<

Det är helt sjukt, men samtidigt så blir jag väl bättre överlag efter ett tag.

Citerar Jontex_x_x:
Hur låser man upp andra hjälmar och sånt?

Läs här, under Unlockables:

http://www.gamefaqs.com/console/xbox360/code/926632.html
  • 0
Citerar vikke94:
Allså det känns som jag är sisst i världen på att klara Halo 3
Men det kan väl vara för att jag kör på Legandary


Klarade Legendary själv typ en vecka efter spelet släppts=)
Do you have any good old ham?
  • 0
Getens utmaning

Någon annan från gamereactor som vill pröva lyckan mot mig och bli min nästa utmaning? Kan spela 1v1, 2v2, 3v3 eller 4v4. Kör helst 3v3 och 4v4.
Jag spelar bara under utmaningar nuförtiden så det finns alla chanser i världen att vinna Plus att jag alltid vart sämst
Fragtales montage nästa fredag!
  • 0
Citerar Geten:
Getens utmaning

Någon annan från gamereactor som vill pröva lyckan mot mig och bli min nästa utmaning? Kan spela 1v1, 2v2, 3v3 eller 4v4. Kör helst 3v3 och 4v4.
Jag spelar bara under utmaningar nuförtiden så det finns alla chanser i världen att vinna Plus att jag alltid vart sämst


Jag hade jätte gärna velat utmana dig, igen, Geten.
Vad säger du?
The fuzz is here!
  • 0
Hm... i Lördags blev jag "Major", och har inte spelat Halo sedan dess, men nu står det att jag blivit Captain igen och jag har gått ner i skill. Varför?

EDIT: Nu är jag Major igen..
  • 0
Citerar Challe:
Hm... i Lördags blev jag "Major", och har inte spelat Halo sedan dess, men nu står det att jag blivit Captain igen och jag har gått ner i skill. Varför?

EDIT: Nu är jag Major igen..


Free Agent
  • 0
tja alla jag och min clan DBC ska ha en spel fredag på live inne på halo 3 me olika mapar och games så om ni vill va me på fredag och köra så adda bara n1ss3 200 och skicka ett meddelande p.s vi är redan runt 30 pers så det kommer att bli mycket folk
  • 0
Citerar Carlos_:
Ska vi bestämma det då?


Det gör vi!

Men det är bara vi tre eller? Finns plats för en till.

Har addat Henke360 på live nu, men har jag dig Carlos_?
Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar, det är att leva. - Strindberg
  • 0
tja alla jag och min clan DBC ska ha en spel fredag på live inne på halo 3 me olika mapar och games så om ni vill va me på fredag och köra så adda bara n1ss3 200 och skicka ett meddelande p.s vi är redan runt 30 pers så det kommer att bli mycket folk
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!