Svenska
nyaste
Atrás

Halo

Diskutera allt som handlar om Halo: spelen, filmerna och serierna. sponsrat av Microsoft

Halo: Officiella tråden


Citerar Geccod:
Citerar gameplayer:
Vikke 94
DunderKlumpen
gameplayer
John-117
Powergrace
ML_916
Baxter
-RadiuZ-
Geccod

Det var alla som är på just nu.



Alla som vill att GR ska annordna en Halo 3 tävling (förhoppningsvis med riktiga spelpriser) skriver på här.


Antar att vi ska kopiera listan, klistra in det i ett inlägg och sedan lägga till vårt namn?

Skriv upp mig jag är på. Min gametag är TommieSantala och Thydrex är antagligen på han oxå
  • 0
Har bokat detta nu med headset så om två dagar så ska jag ut online.
  • 0
Citerar -RadiuZ-:
Jadå, även om jag kommer få storstryk. Ligger på lvl 22 på Lone Wolf medan alla andra här på GR jag spelar med ligger på 40-50. Fast igår gick det rätt så bra på Guardian få jag säga=)

Tog precis Killing Frenzy, så nu har jag bara tre, jobbiga, achievements kvar tills jag har alla armor-delar. Overkill, som jag varit nära så många gånger, Two for One, som kommer bli svår då jag suger med lasern, och Maybe Next Time Buddy, som man kan fuska sig till eftersom man bara kan göra den med en kompis i orankat, men sån är ju inte jag.


Det är lugnt. Jag tror nog att du underskattar dig själv. Sedan så skadar det aldrig, man har kul plus att man förhoppningsvis kommer kunna vinna något, ifall det blir något av det.

Jo du har 3 ganska svåra kvar. Jag har bara en kvar, har haft den kvar nu i ungefär 3 månader. Det är tripple kill med svärdet. Det känns som att jag aldrig kommer lyckas med det.

Citerar Geccod:
Citerar gameplayer:Vikke 94
DunderKlumpen
gameplayer
John-117
Powergrace
ML_916
Baxter
-RadiuZ-
Geccod

Det var alla som är på just nu.



Alla som vill att GR ska annordna en Halo 3 tävling (förhoppningsvis med riktiga spelpriser) skriver på här.

Antar att vi ska kopiera listan, klistra in det i ett inlägg och sedan lägga till vårt namn?


A jag vet faktiskt inte hur jag tänkte där. Men ni kan ju bara skriva ett inlägg där ni säger att ni vill ha en Halo 3 tävling eller för att underlätta även mer citera det inlägget där uppe och skriva att ni vill vara med. Eller så kan alla bara göra så som du gjorde.


Citerar tommiesantala:
Skriv upp mig jag är på. Min gametag är TommieSantala och Thydrex är antagligen på han oxå


Har Thydrex GR account? För jag tänkte att det främst skulle vara GR medlemmar på listan.


Det här är alla som vill att det ska bli en tävling:

Vikke 94
DunderKlumpen
gameplayer
John-117
Powergrace
ML_916
Baxter
-RadiuZ-
Geccod
tommiesantala
nook_
RobbaSBK
Skuggan

Någon mer?
The fuzz is here!
  • 0
Jag såklart!
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
  • 0
Citerar RobbaSBK:
Jag såklart!


Åååh vad jag kommer döda dig hela tiden.
Hahaha
The fuzz is here!
  • 0
Tur för er att mitt Xbox 360 är på lagning, annars hade jag storägt er alla!
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.
  • 0
Citerar Skuggan:
Tur för er att mitt Xbox 360 är på lagning, annars hade jag storägt er alla!


Det verkar som att väldigt många missförstått detta. Det är inte säkert att det blir någon tävling. Vi gör en lista som vi sedan ska skicka in till någon på redaktionen så att dom får se hur många det är som skulle vilja att det blev en tävling. Det är alltså inte vi som ska annordna det här utan vi vill att redaktionen ska göra det.

Ideen kom då Gameplayer.se igår hade en Halo 3 tävling bland deras medlemmar.
The fuzz is here!
  • 0
Citerar gameplayer:
Jo du har 3 ganska svåra kvar. Jag har bara en kvar, har haft den kvar nu i ungefär 3 månader. Det är tripple kill med svärdet. Det känns som att jag aldrig kommer lyckas med det.


Den var rätt så lätt för mig då de flesta lvl ~20 inte ens vet att man kan ta melee för att parera och sedan "charga". Är rätt så lätt på lilla Epitaph. Det är jobbigt när man har dödat tre, är på väg mot den fjärde och så hugger någon en i ryggen.

Ang. den där listan kan jag helt enkelt skapa en tråd om det i modforumet så alla i redaktionen ser det och kan säga sitt. De har nog redan sett den här diskussionen.
Do you have any good old ham?
  • 0
Vi gör en lista som vi sedan ska skicka in till någon på redaktionen så att dom får se hur många det är som skulle vilja att det blev en tävling. Det är alltså inte vi som ska annordna det här utan vi vill att redaktionen ska göra det.

Ideen kom då Gameplayer.se igår hade en Halo 3 tävling bland deras medlemmar.

Följande användare skulle väldigt gärna vilja ha en Halo 3 tävling på GR:


Vikke 94
DunderKlumpen
gameplayer
John-117
Powergrace
ML_916
Baxter
-RadiuZ-
Geccod
tommiesantala
nook_
RobbaSBK
Skuggan

Om du vill ha en Halo 3 turnering/tävling på Gamereactor så kopierar du detta inlägg och lägger till ditt namn på listan.
  • 0
Jag har tagit two for one, jag sköt på en som åkte ghost och då var det en person brevid den som dog när ghosten exploderade

Jag har ju inte så bra stats men jag kan vara med på tävlingar det låter kul.
  • 0
Citerar -RadiuZ-:
Den var rätt så lätt för mig då de flesta lvl ~20 inte ens vet att man kan ta melee för att parera och sedan "charga". Är rätt så lätt på lilla Epitaph. Det är jobbigt när man har dödat tre, är på väg mot den fjärde och så hugger någon en i ryggen.


Vadå "charga"
Jag har haft det jätte svårt att få den jäveln. Jag har fått double kill väldigt många gånger men då blir det som det blir för dig när du ska få overkill.


Citerar -RadiuZ-:
Ang. den där listan kan jag helt enkelt skapa en tråd om det i modforumet så alla i redaktionen ser det och kan säga sitt. De har nog redan sett den här diskussionen.


Ja men gör det.
Det hade ju varit perfekt. Så får vi se vad dom tycker.
Men du kanske skulle kunna ge det lite tid till. Tills listan blir lite större. Jag vet många fler som gärna hade velat ha det här men dom har nog inte sett det än. Eller?
The fuzz is here!
  • 0
Citerar Dudibay:
Heh, om ni spelar lagspel så skulle Geten förmodligen välja någon av dem bättre svenska spelarna till sitt lag (Babygrim gissar jag på), vilket minskar dina chanser att vinna avsevärt mycket.
1v1 är alltså till din fördel...


Han ägde mig... skäms men aja..
This game is supposed to cald timeshift, more like timeshit
  • 0
Geccod: Nice! Blir nog inte mer missförstånd.

Tillagt 2008-02-19 19:31:
Zikan:

Om du vill ha en Halo 3 turnering/tävling på Gamereactor så kopierar du detta inlägg och lägger till ditt namn på listan.
The fuzz is here!
  • 0
Vi gör en lista som vi sedan ska skicka in till någon på redaktionen så att dom får se hur många det är som skulle vilja att det blev en tävling. Det är alltså inte vi som ska annordna det här utan vi vill att redaktionen ska göra det.

Ideen kom då Gameplayer.se igår hade en Halo 3 tävling bland deras medlemmar.

Följande användare skulle väldigt gärna vilja ha en Halo 3 tävling på GR:

Vikke 94
DunderKlumpen
gameplayer
John-117
Powergrace
ML_916
Baxter
-RadiuZ-
Geccod
tommiesantala
nook_
RobbaSBK
Skuggan
Ziikan

Om du vill ha en Halo 3 turnering/tävling på Gamereactor så kopierar du detta inlägg och lägger till ditt namn på listan.
  • 0
Suck... nook_ åkte nyss på stor stryk av Geten.

Herregud människa! Om du inte äns har någon chans mot Geten, hur fan kan du mäta dig med Rookie?

För dem som är intresserade av resultat:
Match 1
Match 2
Krax.
  • 0
Ahh sådant kan hända..
This game is supposed to cald timeshift, more like timeshit
  • 0
Citerar gameplayer:
Geccod: Nice! Blir nog inte mer missförstånd.

Hehe, jo jag kände det med.
  • 0
Jag skulle vilja vara med i en tävling om det inte är vanlig slayer med 6+ personer. Gillar bara team slayer om det är mer än 6 pers i en match.
"I can't keep telling myself what I want to hear"
  • 0
Citerar gujukal:
Jag skulle vilja vara med i en tävling om det inte är vanlig slayer med 6+ personer. Gillar bara team slayer om det är mer än 6 pers i en match.



Förstår inte hur du kan missuppfatta? Seriöst?
Inget är bestämt. Titta bara 4 inlägg före dig.
The fuzz is here!
  • 0
Jag skulle vilja ha en seriös tävling
Story>Gameplay>Graphic
  • 0
Citerar John_Mclane:
Jag skulle vilja ha en seriös tävling


Ja men det kan det bli ifall du skriver upp dig på listan.
The fuzz is here!
  • 0
Vi gör en lista som vi sedan ska skicka in till någon på redaktionen så att dom får se hur många det är som skulle vilja att det blev en tävling. Det är alltså inte vi som ska annordna det här utan vi vill att redaktionen ska göra det.

Ideen kom då Gameplayer.se igår hade en Halo 3 tävling bland deras medlemmar.

Följande användare skulle väldigt gärna vilja ha en Halo 3 tävling på GR:

Vikke 94
DunderKlumpen
gameplayer
John-117
Powergrace
ML_916
Baxter
-RadiuZ-
Geccod
tommiesantala
nook_
RobbaSBK
Skuggan
Sirjohnnyking

Om du vill ha en Halo 3 turnering/tävling på Gamereactor så kopierar du detta inlägg och lägger till ditt namn på listan.
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar gameplayer:
Ideen kom då Gameplayer.se igår hade en Halo 3 tävling bland deras medlemmar.


And this time you won't win.

Tillagt 2008-02-19 20:43:
Citerar -RadiuZ-:
Jadå, även om jag kommer få storstryk. Ligger på lvl 22 på Lone Wolf medan alla andra här på GR jag spelar med ligger på 40-50. Fast igår gick det rätt så bra på Guardian få jag säga=)


No it didn't!

http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHalo3.aspx?gameid=33114
7798&player=Phenomena%20SWE


Den matchen gick pretty good.
Awesomeness would ensue.
  • 0
Citerar DunderKlumpen:
Citerar gameplayer:Ideen kom då Gameplayer.se igår hade en Halo 3 tävling bland deras medlemmar.

And this time you won't win.


Nä, för den platsen är reserverad till mig.
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar DunderKlumpen:
And this time you won't win.


Så klart jag ska.
Jag funderar bara på vem jag ska ta ut först och vem jag ska låta vara kvar lite längre i tävlingen.

Citerar sirjohnnyking:
Nä, för den platsen är reserverad till mig.


Kul att se att det finns motiverade Halo spelare på GR.
The fuzz is here!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!