Svenska
nyaste
Atrás

Halo

Diskutera allt som handlar om Halo: spelen, filmerna och serierna. sponsrat av Microsoft

Halo: Officiella tråden


Jag håller med. Synd att alla få Recon.
Free Agent
  • 0
Hoppas de gör något nytt till de som hade recon "från början".
Moderator på Halosverige.se, hemmet för tävlingsinriktat halospelande. Gammal H3 spelare med 11e plats i EGL Liverpool som största merit.
  • 0
Bra idé där HuRrRiCaNe.
Free Agent
  • 0
Griffbal är jävligt nice! Roligt spelsätt, dubbel xp och killtastrophe!
Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar, det är att leva. - Strindberg
  • 0
Citerar Powergrace:
och killtastrophe!


Det är det bästa med det.
Free Agent
  • 0
Citerar JOHN-117:
Bra idé där HuRrRiCaNe.

Alltid
Moderator på Halosverige.se, hemmet för tävlingsinriktat halospelande. Gammal H3 spelare med 11e plats i EGL Liverpool som största merit.
  • 0
När jag och min kompis körde multiteams igår kväll fick jag 62 kills och han fick 75 kills. Han fick dessutom 56plus i K/D Spread.

Det var på Crazy King ifall någon undrar.
  • 0
Citerar 360-Mannen:
När jag och min kompis körde multiteams igår kväll fick jag 62 kills och han fick 75 kills. Han fick dessutom 56plus i K/D Spread.

Det var på Crazy King ifall någon undrar.


Jag hoppas att du sparade den matchen...
Vad kan vara viktigare än att rosta bröd?
  • 0
Citerar 360-Mannen:
När jag och min kompis körde multiteams igår kväll fick jag 62 kills och han fick 75 kills. Han fick dessutom 56plus i K/D Spread.

Det var på Crazy King ifall någon undrar.


Oh shit.
Free Agent
  • 0
Ah, om det något jag gillar med Halo så är det just KOTH. Mycket strider och det är en sann glädje i det, även om man förlorar så har man med största sannolikhet haft en otroligt kul match.
  • 0
BWU:
Weekly Update

Gameinformer säljs inte i Sverige. Ebay, någon?
''Pump Your butt!'' - Luke Smith, En vanlig fras som kommer ut då och då när vi LAN:ar. Smacktalk, enligt han.
  • 0
någon som har lust att lira igenom på Legendary? ^^ senaste dagarna har jag fått ett sånt sug att spela igenom storyn igen och legendary is the shit.
"Spartans never die, they just CHILL untill you need them again"
  • 0
Ska jag köpa detta och xbox live? ;P
!
  • 0
Klart att du ska köpa det
http://team-enigma.co.uk
  • 0
Citerar EmmeBobic:
Ska jag köpa detta och xbox live? ;P


Ja.
Free Agent
  • 0
Fick killionaire på grifball, hehe.. Men det försvinner på måndag.
Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar, det är att leva. - Strindberg
  • 0
Spawncamp ftw?
''Pump Your butt!'' - Luke Smith, En vanlig fras som kommer ut då och då när vi LAN:ar. Smacktalk, enligt han.
  • 0
Citerar Geten:
Kan inte tänka mig att ja spelat H3 i ett år nu =P

Dags att gå över till GoW nu ;)
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
  • 0
Snart Zicknex montage då!
http://team-enigma.co.uk
  • 0
Citerar RobbaSBK:
Dags att gå över till GoW nu ;)


Blasphemy! Thou art not worthy of thy name! Be gone, you foul beast of darkness!

Halo 3 > Gears of War 2 alla gånger .
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Blasphemy! Thou art not worthy of thy name! Be gone, you foul beast of darkness!

K

Citerar torbli79:
Halo 3 > Gears of War 2 alla gånger .

Nja inte idag
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
  • 0
Citerar RobbaSBK:
Nja inte idag


Har inte gillat GoW så mycket, så för min del är det självklart. Men men, vi är alla olika, som tur är.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Halo 3 > Gears of War 2 alla gånger


Gears 2 >>>>>>>>>>>>>>> Halo 3

Det enda som failar i GoW är det nya matchmakingsystemet.
We own your fucking dreams!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!