Svenska
nyaste
Atrás

Tekken

Diskutera allt som handlar om Tekken: spelen. sponsrat av Namco

TEKKEN 3


Det bästa Tekken-spelet utav dem alla! Snacka på.
Att vara? Eller icke vara? Det är frågan!
  • 0
Uj, kommer ihåg när man tryckte på alla knappar samtidigt som Eddy. Fun times, speciellt mot mänskliga motståndare då man kunde bli smått ostoppbar.


Nuförtiden är det dock Paul som gäller. Vill jag ha samma frisyr? Yes, pl0x.
I lol'd
  • 0
Tekken 3, vilka minnen. Minns när man brukade smiska kompisarna på detta.

Tekken 3 + SSX 3 + Crash Team Racing = Brutes uppväxt
DIE SONNE SCHEINT
  • 0
Detta är världens bästa 3D fighting, ingen snack om saken. Detta är enda anledningen till varför jag längtar efter 6an
Heter Monir och gillar spel :)
  • 0
Tekken 3 = <333
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0
Tekken 3 är riktigt episkt, Gon is teh shiet.
Life experience is an important ingredient. Curiosity. Nerves. Dare to make a fool of itself, be naked. Constantly exposing themselves to danger and artistic: Never say now I'm ready.
  • 0
Citerar luddeking:
Gon is teh shiet.

Pff...

Doktorn är bättre...
I lol'd
  • 0
Tycker faktiskt att Gon var en skön spelfigur. Jag vill att han ska göra en comeback i Tekken 6.
Att vara? Eller icke vara? Det är frågan!
  • 0
Tekken 3 var ett av dom första PS1 spelen som jag testade på
It's time for PS VITA!!!
  • 0
dom borde göra eb liten remae av detta och tekken 2 och typ släppa på xbox live/psn
Sleep well, my brother. Sleep well, my sister. But please, do not sleep with my sister. Leave my sister out of it, alright? Leave my sister alone. Don't touch her!
  • 0
Tekken 3 det var grejer det bland dom bättre fightingspelen
Det är inte lätt att spela badminton när det blåser
  • 0
Citerar Vipraxay:
Citerar luddeking:
Gon is teh shiet.

Pff...

Doktorn är bättre...


Don't be hatin on Gon, he's pwnage.
Life experience is an important ingredient. Curiosity. Nerves. Dare to make a fool of itself, be naked. Constantly exposing themselves to danger and artistic: Never say now I'm ready.
  • 0
håller med till 100%
Paj är svaret på livets alla frågor!
  • 0
Första spelet jag spelade på Ps1
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Tekken 3 var så himla gudomligt!

Ett utav de bästa PS1 spelen utan tvekan!
PS1, PS2, PS3, PS4, Xbox, X360, XOne, Wii, WiiU, NES, SNES, GBA, N3DS och N64 ÄGARE! :D
  • 0
Ett utav de bästa fightingspelen också.
Att vara? Eller icke vara? Det är frågan!
  • 0
Citerar luddeking:
Gon is teh shiet.


Man spelade ju bara med Gon om man var dålig, han var ju en jäkla fusk karaktär. Man kunde ju knappt träffa honom, och det enda han gjorde var att snurra med svansen
  • 0
Min bror smiskade alltid mig i Tekken 3, och spelar det just nu med honom, igen
  • 0
Citerar Brute:
Tekken 3 + SSX 3 + Crash Team Racing = Brutes uppväxt


Byter vi ut SSX 3 mot GTA 2 har vi min uppväxt. Dock är väl Tekken 3 jag nördade mest. Yutsumitsu med det juckande svärdet, eller vad han hette. ^^
  • 0
Citerar Aaandy:
Yutsumitsu med det juckande svärdet, eller vad han hette. ^^


Yusimitsu är ju bara så bäst!
  • 0
Kommer ihåg innan man blev gamer, då man spelade lite till och från så att säga. Jag var på tok för liten för att få lira Tekken och fick inte heller för mor min, men efter ett gräl så hotade jag med att köpa det även fast jag inte fick (fråga mig inte varför). Men det blev aldrig av, kanske för att mamma gärna beslagtog min konsol om jag gjorde det eller därför att jag när det kom till kritan inte riktigt vågade ändå
Andreas Blom / Gamereactor
  • 0
Han doktorn var för jävla jobbig att låsa upp, spela mot och med. Dr.Boshkonowisk?

Annars är ju detta spelet en klassiker, första Tekken spelet jag körde. Detta är ju även det bästa Tekken spelet som finns. Bäst musik, bäst spelkänsla och bästa musiken.
  • 0
Citerar Darthinator:
Det bästa Tekken-spelet utav dem alla!


Håller helt med, minns när vi som kids satt i en polares källare och skrek halsarna hesa i heta diskussioner vilken karaktär som var bäst/sämst osv.
"I wipe my ass with tissue paper that's harder than you"
  • 0
Citerar Showtime:
Han doktorn var för jävla jobbig att låsa upp, spela mot och med. Dr.Boshkonowisk?


Han hade ju nå ryck, kunde ju knappt stå upp. Sjukt jobbig att spela med. Och när man mötte han låg han ju bara ner
Sleep well, my brother. Sleep well, my sister. But please, do not sleep with my sister. Leave my sister out of it, alright? Leave my sister alone. Don't touch her!
  • 0
Har aldrig spelat det men har hört mycket gott om det borde testa nån gång.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!