Svenska
nyaste
Atrás

Tekken

Diskutera allt som handlar om Tekken: spelen. sponsrat av Namco

TEKKEN Tag Tournament 2


Vet någon här vart man hittar mer info om TEKKEN TAG 2 Nordiska mästerskapet som GR håller?
The fuzz is here!
  • 0
Är du säker på att GR kommer anordna en sådan turnering?
Jag kom nyligen tillbaka från Svenska Kvalet för världsmästerskapen i TTT2 nere i Malmö.
Men vist en NM turnering är alltid kul
Let's Make it Happen
  • 0
http://www.gamereactor.no/tekken?signup
Fick lite info om den nu.

Men nej tack. alltid ska GR ha världens konstigaste regler. fattar inte varför det varje gång ska vara något inavel som ska bestämma reglerna som inte vet ett piss om spelet.

Liksom TEKKEN har ju varit aktivt inom e-sporten länge nu. kunde dom inte ens orkat kolla lite på hur alla andra turneringarna gjort med reglerna?

Om personen som ansvarar för kvalet här i Sverige ser detta, och känner för att göra det rätta så är han/hon fri att kontakta mig så lovar jag att ge hjälp med regler och annat.

Heck. gå in på www.bitterharmony.se/forum så kan sveriges största fightingspelscommunity tom. hjälpa er.
Varför inte rådfråga dom som kan liksom?
Let's Make it Happen
  • 0
  • KiwE
  • KiwE
"Men nej tack. alltid ska GR ha världens konstigaste regler. fattar inte varför det varje gång ska vara något inavel som ska bestämma reglerna som inte vet ett piss om spelet."

Jag pallar helt ärligt inte ens jag blir bara så lack och besviken. Tur man har dreamhack och liknande som har skuggan av en koll. Fattar inte varför man inte kan lära sig av tidigare saker detta är T5 turneringen om ifrån ruta 1.

"THE FINALS ARE RESERVED FOR THE BEST PLAYERS, NOT THE BEST PADS!"

Dumsnut.
  • 0
Haha, vilket jävla skämt alltså.
  • 0
Ah, jag hade ett konto najs.

"4. You agree to play regional heats using the demo pod units provided including the standard PS3 joypad or arcade stick. If you want to use an arcade stick you should bring you own. One cannot be provided for you at the event.

5. To re-iterate NO CUSTOMISED JOYSTICKS can be used in regional heats - All fighters will observe the same handicap and enter the tournament on equal terms.
THE FINALS ARE RESERVED FOR THE BEST PLAYERS, NOT THE BEST PADS!"

Bra grej att man måste ta med sig en egen stick, fast enbart den officiella. ; ) Snyggt jobbat.
  • 0
Är det nån som ska åka med bil från Göteborg till Stockholm för tävlingen där den 13:e och kan tänka sig att ta med en passagerare? Kan givetvis dela bensinkostnaden i så fall.
  • 0
Så vad tycker ni, bästa Tekken nånsin eller?
Men tusan vad bra majoriteten är online... Har spelat serien sen 1999 och tycker själv jag är rätt bra, ändå vinner jag väl typ var tredje match.
  • 0
Citerar vaynard:
Så vad tycker ni, bästa Tekken nånsin eller?

Vissa saker är korkade men annars bra men tveksamt om det är bättre än tekken 6.
Yeah!
  • 0
Vilka då? Onlinemässigt slår det ju Tekken 6 i alla fall.
Börjar vinna mer sakta men säkert.
  • 0
Citerar vaynard:
Vilka då? Onlinemässigt slår det ju Tekken 6 i alla fall.
Börjar vinna mer sakta men säkert.

Meningslöst att bara välja en karaktär. Inte skillbaserat onlineläge. Går inte växla karaktär med styrkorset. kasst att behöva trycka på a och y samtidigt för att använda föremål. Fight lab är skittråkigt.
Yeah!
  • 0
någon spelsugen?
Adda mig på PSN i så fall.
crimson_swe
Let's Make it Happen
  • 0
Ska äntligen få testa det idag!
  • 0
Kommer förmodligen att köpa det här denna månad! Ska bli sjukt nice att spela med min pojkvän
  • 0
Har spelet på PS3 och jag måste verkligen säga att det känns obeskriviligt fantastiskt angående karaktär rostern. Så många ansikten man känner igen... Detta kommer från någon som har spelat Tekken sedan första spelet, så känns det sannerligen som en family reunion för att beskriva det som bäst.

With that said, hur många här spelar online?
  • 0
  • Noc
  • Noc
blir rätt mycket local vs fighter men funderar på att testa lite online snart
hakuna matata
  • 0
Tänkte höra om det var någon som var sugen att spela några matcher i helgen kanske? Lägg gärna till mig på PSN så köra vi, TheSwedeHeart. Jag lirar Dragunov, Lars, Leo, Bryan och Miguel.
Förbaskat det fastnar på kroppen!
Jag spelar fortfarande av och till. Mitt Psn: SensoNoOkami
  • 0
Fyfan, jag lägger till dig i helgen så kanske vi kan köra några matcher!
Förbaskat det fastnar på kroppen!

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!