Svenska
nyaste
Atrás

Tekken

Diskutera allt som handlar om Tekken: spelen. sponsrat av Namco

Bästa karaktären i TEKKEN 5!


King och Craig Murdoc!

Men när jag möter Yoshimitsu brukar jag alltid säga "Den som kan bemästra alla hans moves måste vara förbannat bra".
You we´re lucky, we´ll met again..
  • 0
Steve såklart! Jag äger alla med han
<O> <O>
  • 0
Steve och Murdoc, solklart!
  • 0
Jag är helt sålt för den söta, lilla tjejen Xiaoyu . Hon är så snabbt och hennes attacker är verkligen användbart. Steve Fox ligger mig också när hjärtat.

Kazuya Mishima är också en helt klart go karaktär att slås med
A person is always changing, and they are never who they are until the day they die. Then it becomes who they were.
  • 0
Lee
@Batzillaa
  • 0
STEVIE!
Wii!
  • 0
aa fast steve är bäst!
<O> <O>
  • 0
JAK 5
Ajt intej dejn gule snöen
  • 0
Jin, Devil Jin och Kazyua, det är nog för att jag inte är bra med nåra andra typ
Bi Hawl Lil Lahi Wa Quwat Ti Hi Aqoomo Wa Aqúd
  • 0
King och Paul
Massiva tysk, passa er
  • 0
Jag gillar Devil Jin och Steve, dem är ju bara bäst.
We own your fucking dreams!
  • 0
Kazuya och Jin.. båda är coolast och bäst
  • 0
JIN e min favorit
  • 0
Om man ska borse från personliga saker så är Steve, Devil Jin o Kazuya de tre bästa karaktärerna i spelet.

Iaf om man spelar på riktig elit nivå. Då kan det vara en riktig pina o möta de här karaktärerna. Men anars om man inte är så insatt i Tekken 5 o vill bli världsbäst o sånt så är karaktärerna raktiskt taget lika bra. Väldigt bra avvägda
shador | extra dry.
  • 0
fel tråd.
Wii!
  • 0
http://www.gamereactor.se/fo rum/?forum=2&thread=3406&page =1&last=2004-03-03+01%3A03%3A 28

"Göra trådar i stil med "Vilken konsol är bäst?" eller "Vilket spel är bäst av blabla och blaha?".

"Gnälla och spamma på folk som gjort nått fel, det räcker med att en person informerar om det. Vi vill inte se mobbning av någon, oavsett vad de gjort för fel."

Och den punkten ser jag mig som informatören på.
  • 0
Raven,Jin och Hwoarang äger
  • 0
Kazuya, Law och Lee är alla tre hejare på att slåss!
  • 0
Law har lätt den bästa personligheten och attityden men Steve är också en najs gubbe.
Law och Steve äger i alla fall
The fuzz is here!
  • 0
Oh right jag glömde givetvis Steve
  • 0
En grej till professor pansar . JAK 5 är ju fett seg den bästa gubben är steve
  • 0
[Resurrected] jag har inte spelat hela tekken 4 men priset var väl heihachis imperium och jin vann.
  • 0
Jag brukar använda Hwoarang till att bolla runt med motståndarna.
Taisetsu na mono protect my balls.
  • 0
Raven äger hårt
  • 0
Steve äger hårdare
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!