Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Hjälp med partyspel till Xbox One.


Får besök av en del vänner till helgen men har inte tillgång till Nintendo Wii, 64 eller gamecube. Problemet är således att jag har min Xbox one men börjar bli trött på FIFA. Tips på spel för FYRA personer att spela tillsammans samtidigt som vi avnjuter ett par kalla? så likt mario kart, mario party osv, ni förstår!

Tack!
  • 0
Jag rekommenderar starkt Rocket League! Riktigt kul spel där Mario Kart möter FIFA och som kan spelas med fyra personer tillsammans, antingen mot varandra i lag eller mot botar.
THE SIX MILLION DOLLAR JEDI.
  • 0
Overcooked (1-4 spelare) - 159 kr

Beroendeframkallande matlagningsspel som sätter samarbetet på prov. Det handlar kortfattat om att preppa och laga mat efter beställning. Rekommenderas jättemycket!

#IDARB (1-4 spelare) - 149 r

Superspeedad plattforms-fotboll (typ!) som bjuder på intensiva matcher och oförglömliga ögonblick! Mina vänner uppskattar detta väldigt mycket.

Lovers In A Dangerous Spacetime (1-4 spelare) - 149 kr

Charmigt rymdäventyr där man tillsammans styr ett skepp för att utföra uppdrag. Någon ansvarar för att styra skeppet, en annan för att skydda det och resterande får panga monster. Eller så turas man om och blir förvirrade när det blir som stressigast. Väldigt roligt!

Rocket League (1-4 spelare) - 199 kr

Bilar som spelar fotboll primärt, men innehåller också bl. a hockey- och basketläge. Ett av de spel jag har spelat mest av någonsin. Minus är att det kan bli lite rörigt att spela 4 på samma skärm. Men visst går det!
  • 0
Citerar swedish_jedi:
Jag rekommenderar starkt Rocket League! Riktigt kul spel där Mario Kart möter FIFA och som kan spelas med fyra personer tillsammans, antingen mot varandra i lag eller mot botar.


Aldrig spelat faktiskt, trodde det var mer av ett online-spel! Tack för tipset!

Citerar Kylo Ren:
Overcooked (1-4 spelare) - 159 kr

Beroendeframkallande matlagningsspel som sätter samarbetet på prov. Det handlar kortfattat om att preppa och laga mat efter beställning. Rekommenderas jättemycket!

#IDARB (1-4 spelare) - 149 r

Superspeedad plattforms-fotboll (typ!) som bjuder på intensiva matcher och oförglömliga ögonblick! Mina vänner uppskattar detta väldigt mycket.

Lovers In A Dangerous Spacetime (1-4 spelare) - 149 kr

Charmigt rymdäventyr där man tillsammans styr ett skepp för att utföra uppdrag. Någon ansvarar för att styra skeppet, en annan för att skydda det och resterande får panga monster. Eller så turas man om och blir förvirrade när det blir som stressigast. Väldigt roligt!

Rocket League (1-4 spelare) - 199 kr

Bilar som spelar fotboll primärt, men innehåller också bl. a hockey- och basketläge. Ett av de spel jag har spelat mest av någonsin. Minus är att det kan bli lite rörigt att spela 4 på samma skärm. Men visst går det!
C

Tack som fasiken för bra tips! Då har jag ett gäng spel att köpa så blir det nog en FIFA-fri grabbkväll för en gånga skull
  • 0
Inga problem!

Du låter som den i mitt lilla umgänge som vägrat spela FIFA, haha!

Av de jag nämnde ovan rekommenderar jag Overcooked och IDARB mest!

Ha så kul!
  • 0
Hittar ingen riktig Xbox-tråd och undrar om jag kan snälla får ställa ett par frågor om Xbox One eftersom jag funderar på att köpa en Xbox One X. 1. Kan man (som till PS4-dosan) koppla vanliga hörlurar rakt in i XB-kontrollen? 2. Måste man köpa batterier till handkontrollen, eller finns det batterier eller någon laddningskabel i paketet?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!