Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Grand Theft Auto V


Efter det så oerhört hyllade GTA IV så kan vi vara nästan 100% säkra på att det kommer en femma längre fram.
Trots att detta med största sannolikhet lär dröja tills åtminstonde efter 2010 så tänkte jag att vi här, tills dess att vi får mer infromation, kunde disskutera vilka förbättringar eller förändringar du/ni vill se i en eventuell uppföljare.

Enjoy!

Tillagd av moderator: Inga spoilers i den här tråden! Till er som vill diskutera slutet hänvisar vi i stället hit.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
I nästa GTA spel borde man kunna leka mycket mer med sitt utseende. Nu kan man bara byta kläder. Tänk så tufft att springa runt i staden med affro och ett par vrål grymma sideburns och skrika KÖÖÖTTFÄÄÄRS, medans man duschar några poliser fulla med bly från sitt automatvapen
  • 0
Rockstar kommer nog vänta tills nästa generations konsol kommer fast det är bara vad jag tror.

Har hört att microsoft kommer släppa en ny konsol 2010-2011
Story>Gameplay>Graphic
  • 0
Förmågan att kunna träna karaktären (som de hade i San Andreas) och att man borde kunna gå in i fler byggnader.
DIE SONNE SCHEINT
  • 0
Varför tror så många att det kommer heta GTA V? Det borde ju heta Vice City II, eller GTA VII, right?
  • 0
Citerar fat mommy brown:
I nästa GTA spel borde man kunna leka mycket mer med sitt utseende. Nu kan man bara byta kläder. Tänk så tufft att springa runt i staden med affro och ett par vrål grymma sideburns


Storyn är inte så bra om man kan ändra sin snubbe lika mycket som man kunde på san andreas
Story>Gameplay>Graphic
  • 0
Jag skulle vilja ha en funktion där en utav radiostationerna endast består utav egna låtar, som man har lagrade på maskinen man spelar på. Mellan låtarna så skulle det kunna komma in liten "DJ-prat" om vad som helst.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Det lär ju komma fler släpp den här generationen, som VC och SA till förra gen först och främst.
Mountain Dew <3
  • 0
Citerar Thomato:
Varför tror så många att det kommer heta GTA V? Det borde ju heta Vice City II, eller GTA VII, right?


Ehh???
Det finns:

GTA II
GTA III och spin-offerna San Andreas och Vice City
Nu finns GTA IV
(självklart finns där även andra GTA spel)

Varför skulle det då inte heta GTA V?
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar Brute:
Förmågan att kunna träna karaktären (som de hade i San Andreas) och att man borde kunna gå in i fler byggnader.


Tycker bara det var dumt med att träna och sånt. Är ju helt lamt att man måste äta ibland för att inte bli helt klen...

Dö poliser!!! Fem stjärnor, nä nu måste jag äta så att jag inte dör ut... Skittråkigt!
  • 0
Citerar John_Mclane:
Storyn är inte så bra om man kan ändra sin snubbe lika mycket som man kunde på san andreas


På vilket sätt påverkas storyn om man har afro istället för snaggat?
Så talade Waiiwan
  • 0
Jag tycker att det är förtidigt, att snacka om nästa Grand Theft Auto spel.
Jag<3 Grand Theft Auto IV.
  • 0
Jag är nästan helt säker på att spelet inte kommer att heta GTA V. Vem fan bryr sig om spelet nu ändå?
Medborgare låter så sovjetiskt.
  • 0
Citerar Waiiwan:
På vilket sätt påverkas storyn om man har afro istället för snaggat (exempelvis)?


Om man har afro får man mer bitches.
Storm shadow, let's battle.
  • 0
San Andreas och Vice City är inte expansioner. London-spelen är det, Stories-spelen är spin-offs.
  • 0
Citerar Waiiwan:
På vilket sätt påverkas storyn om man har afro istället för snaggat (exempelvis)?


Nej men jag menar som på san andreas att man kan bli fet som satan eller tränad som brucie. Att man kan ändra hudfärg kan också förstöra. Tänk er hur det skulle bli på GTA IV om man kunde ändra niko lika mkt som man kunde ändra karaktären på SA
Story>Gameplay>Graphic
  • 0
Citerar Brute:
Förmågan att kunna träna karaktären (som de hade i San Andreas) och att man borde kunna gå in i fler byggnader.


Nej det var enbart tråkigt att vara på det där gymmet och träna.

Citerar fat mommy brown:
I nästa GTA spel borde man kunna leka mycket mer med sitt utseende.


Att skaffa en ny frisyr borde helt klart gå.

En sak som aldrig får återkomma är behovet av att äta, fy så jobbigt det var.
Veteran of a Thousand Forum Wars.
  • 0
Citerar Thomato:
San Andreas och Vice City är inte expansioner. London-spelen är det, Stories-spelen är spin-offs.

Det är det väl ingen som påstått heller?
Mountain Dew <3
  • 0
Citerar Thomato:
San Andreas och Vice City är inte expansioner. London-spelen är det, Stories-spelen är spin-offs.


Jaja, men jag förstår fortfarande inte varför det skulle heta GTA VII och inte GTA V?
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar Linsig:
Om man har afro får man mer bitches.


Dagens!
DIE SONNE SCHEINT
  • 0
Citerar John_Mclane:
Nej men jag menar som på san andreas att man kan bli fet som satan eller tränad som brucie.


Jag tycker inte att det borde gå att bli extremt vältränad av att gymma. Däremot kan det gå att bli fet om man äter när man inte är skadad.
Veteran of a Thousand Forum Wars.
  • 0
Citerar John_Mclane:
Nej men jag menar som på san andreas att man kan bli fet som satan eller tränad som brucie.


Frågan återstår; hur påverkar detta storyn?
Så talade Waiiwan
  • 0
Citerar BenDöver:
Det är det väl ingen som påstått heller?

Zwqase påstod att Vice City och San Andreas var det.

Citerar zwqase:
Jaja, men jag förstår fortfarande inte varför det skulle heta GTA VII och inte GTA V?
För att det är ju sjuan egentligen.
  • 0
Storyn är inte så bra om man kan ändra sin snubbe lika mycket som man kunde på san andreas</quote>
Jag tycker bara att det skulle bli roligare om man fick bestämma lite själv hur man skulle se ut. Kändes lite alldagligt att gå runt som man gjorde i GTA IV (utseende mässigt alltså).
  • 0
Citerar Thomato:
Citerar BenDöver:
Det är det väl ingen som påstått heller?

Zwqase påstod att Vice City och San Andreas var det.

Oj då. Missade det, det gjorde han faktiskt.
Mountain Dew <3
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!