Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Grand Theft Auto V


Citerar Häxkonster:
Tror nånstans runt augusti-september.


Mm, kanske...

Jag tror att de kommer visa en fet gameplay trailer vid nästa E3. Varpå de avslöjar release-datumet.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar Sideshow95:
Jag tror att de kommer visa en fet gameplay trailer vid nästa E3. Varpå de avslöjar release-datumet.


Förhoppningsvis får vi gameplay långt innan dess. Annas förblir ju GTA 5 en trailer för oss, eller hur man ska uttrycka sig.
  • 0
Jag tror som många andra att den gamle mannen är Tommy Vercetti, det låter onekligen som att det är Ray Liotta som pratar! Min teori är följande: Man kommer att få spela som ett eller flera av hans barn (de som hoppar ur skåpbilen tillsammans med Tommy för att göra ett rån?) De flyttar från Vice City till San Andreas, för att Tommy ska sluta som maffiaboss. Men självklart blir sönerna och Tommy indragna i skumraskaffärer (som sig bör i ett GTA-spel.)

"But you know how it is" säger han ju, varefter trailern klipper till tidigare nämnda skåpbil där Tommy och grabbarna hoppar ut, beväpnade med ljuddämpade AK47:or!

Denna teori kan självklart vara helt åt helvete, men den var värd att författas ändå!

Är i alla fall grymt sugen på spelet nu, främst eftersom det verkar livligare än fyran. Plus att det finns flygplan, vilket är det främsta jag ville ha i ett nytt GTA.
  • 0
Citerar jerrko:
Plus att det finns flygplan, vilket är det främsta jag ville ha i ett nytt GTA


Jag minns så väl då jag brukade stå på ena flygplansvingen medans en vän rattade för glatta livet i GTA: San Andreas! Mysigt! Förmodligen kommer inte det följa med in i det färdiga spelet då lite modern spelfysik sätter käppar i dom hjulen... Men som sagt: Flygplan! Yay!
"Ta i då äckelunge!"
  • 0
Ser ut som en del snygga bilar med.
  • 0
  • Phip
  • Phip
40 sekunder in i trailer, han är huvudpersonen?
"In this world, nothing is certain but death and taxes."
  • 0
Citerar Phip:
40 sekunder in i trailer, han är huvudpersonen?


Frank West, kallar vi honom för tillfället.
  • 0
Citerar Häxkonster:
Frank West, kallar vi honom för tillfället.


He's covered wars, you know.
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
Citerar Häxkonster:
Citerar Phip:
40 sekunder in i trailer, han är huvudpersonen?


Frank West, kallar vi honom för tillfället.


Tommy Vercetti kallar vi honom för tillfället.
Coca Cola Veins
  • 0
Citerar X-factor:
Tommy Vercetti kallar vi honom för tillfället.


Det är för långt, vi kallar honom Tom.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Men ärligt talat, ni kan väl inte ha blivit besvikna på trailern?
  • 0
Citerar psIII:
Men ärligt talat, ni kan väl inte ha blivit besvikna på trailern?


Ingen trailer eller spel kommer ju göra alla glada.
Gillade inte själv karaktären så mycket, men spelet ser ut att bli toppen.

Hatare kommer alltid hata, dock!
  • 0
Karaktären säger ju att han flyttade dit delvis pga vädret, så antagligen har han ju bott på något gråare och mer regnigt ställe innan.
  • 0
Citerar Daniel007:
Karaktären säger ju att han flyttade dit delvis pga vädret, så antagligen har han ju bott på något gråare och mer regnigt ställe innan.


Frågan är hur seriös han är.
  • 0
Citerar psIII:
Men ärligt talat, ni kan väl inte ha blivit besvikna på trailern?


Blev lite besviken. Det verkar vara exakt vad man kan förvänta sig av ett nytt GTA utan något nytt.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Även om det ser så ut så hoppas jag på något annat än den medelålders gubbe som sågs fåna runt i videon. Tröttnade snabbt på Nikos ölmage i IV.
  • 0
Det som sägs i trailern:

Why did I move here?

I guess it was the weather... where the... Agh, I don't know, that thing; that magic.

You see it in the movies. I wanted to retire, from what I was doing, you know; from that, that line of work. Be a good guy, for once; a family man.

So, I bought a big house, came here, put my feet up, thought I'd be a dad like all the other dads.
My kids, they'd be like the kids on TV, we'd play ball, and sit in the sun, but well... you know how it works...
  • 0
Citerar Geezer:
Tommy Vercetti kallar vi honom för tillfället.


Man kan ju vara en medelålders gubbe utan att ha ölmage?
To Dare is To Do
  • 0
Citerar Inarion:
Man kan ju vara en medelålders gubbe utan att ha ölmage?

Han ser ju inte direkt smal ut om man säger så.
  • 0
Citerar Geezer:
Citerar Inarion:Man kan ju vara en medelålders gubbe utan att ha ölmage?
Han ser ju inte direkt smal ut om man säger så.


För han är tydligen en sur gubbe.
  • 0
Hoppas att han är huvudkaraktären.. Såg väl ut att vara runt 40-50 men kanske finns det fler karaktärer?
I got holes in my shoes, I play the down payment blues
  • 0
Hoppas verkligen inte att man får byta karaktär, blir alltid så att jag gillar bara en av de olika spelbara och bara sitter och väntar tills jag får spela den jag gillar igen = Har inte särskillt kul och rushar igenom spelet.
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
Ser ut som att det står Las Venturas på nummerplåten på skåp bilen rånarna kommer ut ur.. och på bilden där en man sätter upp en for sale skylt så står det 2405 på trottoarstenen kan det vara release datum? Såg på ett annat forum att låten som spelas upp släpptes den 24/05 1968.. så jag undrar om det datumet är släpp datum... kul att spekulera =)

Ser ut som att det står San Andreas på nr plåten http://evolinte.gallery.ru/watch?ph=CyH-dxEHn
I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it...
  • 0
Hoppas man kan styrketräna på gymmet eller liknande. Hade ju varit helt suveränt. Flygplan verkar finnas med. Men jag tvivlar så himla starkt på att dem kommer finnas med på Multiplayer. Det känns bara för mycket för att R* ska göra det. Hade varit så himla awesome och jag vet att dom har gjort sjuka saker förut så det finns en chans till flygplan Online också.

Bilarna ser ju ut o vara exakt så som jag har velat! Inte påhittade utan det ska vara typ BMW eller Audi. Man såg ju en BMW och en Audi R8 på trailern. Jetplan såg jag också (gjorde ni säkert med).

Det som gjorde mig helt jävla kåt i spelet måste ha varit miljön när dom visar bergen och allt det där. Undrar om man kan ta ett flygplan o landa på bergen eller liknande. Eller varför inte bara Base Jump'a och landa där? Kommer bli sjukt nice bara miljömässigt.

Men jag tror faktist inte det kommer kännas sådär jättenytt med tanke på att det inte är likt San Andreas ett dugg. Gillade idèn med hur Ryder skulle föreställa Eazy-E (2Pacs bästa polare) och så vidare. Det var riktigt trevligt.

Vi får väl se när nästa trailer kommer och vad den kommer visa!
''If you want 100 italians to be quiet, shoot one. If you want 100 albanians to be quiet, shoot ninety-nine'' - Lord George Byron (UK)
  • 0
Citerar GinTonic:
Hoppas verkligen inte att man får byta karaktär, blir alltid så att jag gillar bara en av de olika spelbara och bara sitter och väntar tills jag får spela den jag gillar igen = Har inte särskillt kul och rushar igenom spelet.


Tror inte du kommer gilla den här gamlingen särskilt mycket...
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!