Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Grand Theft Auto V


Citerar Sällskapet:
Läskigt med all "Gameplay" som kommit ut på nätet


Hm?
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar Sällskapet:
Läskigt med all "Gameplay" som kommit ut på nätet


Finns inget "gameplay" på nätet förutom i Gameplay/online Trailer
"Now I can see the whales, looming out of the dark, like arrows in the sky, I can't believe my eye's, but it's true"
  • 0
Då har man beställt spelet till PS3. Kan knappt vänta till release!
..ÄT ALDRIG MER ÄN DU ORKAR LYFTA..
  • 0
Citerar Einstain:
Då har man beställt spelet till PS3. Kan knappt vänta till release!


Jag med
  • 0
Citerar Savagemessiah:
Citerar Sällskapet:Läskigt med all "Gameplay" som kommit ut på nätet

Finns inget "gameplay" på nätet förutom i Gameplay/online Trailer


Ett femtiotal mellansekvenser och annat har läckt från PS3ans digitala kopia, som Sony laddade upp för förbokning. Samma källa som soundtracket läckte ifrån.

http://www.reddit.com/r/GrandTheftAutoV/comments/1l10zx/tv_sni
ps_and_commercials_leaked_spoilers/


Jag väntar hellre tills spelet släpps, men den första kollade jag in, vilken var underbar ^^ Ser ut som om Rockstars satiriska humor är intakt (och i toppform)!
Tänk på mig när du hackar lök din jävel.
  • 0
Citerar Klingan:
mellansekvenser


Nja.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Självklart menade jag videomaterial, eller rent av rörlig bild hade passat.
Tänk på mig när du hackar lök din jävel.
  • 0
Citerar Humanisten:
http://www.polygon.com/2013/8/26/4660372/grand-theft-auto-5-sp
ecial-collectors-editions-detailed


Hammer time.
Jets are like comets at sunset
  • 0
Om man bokar det på PSN, kommer det då gå att ladda ner själva spelet idag, för att sedan kunna börja spela det direkt på release-dagen? Eller laddas spelet ner på releasedagen?

Sen, om man har 250mbit, hur lång tid tror ni då det tar att ladda ner spelet? Brukar vanligtvis ta omkring 20/15/5 minuter att ladda ner spel för mig, men detta kanske är en megastor fil?
  • 0
Grymt glad att jag väntade med att boka GTA V. Spelbutiken säljer nu special edition för 1098kr

https://www.spelbutiken.se/catalog/product/80924-grand-theft-auto
-v-gta-5-special-edition


Drog iväg ett mail och frågade om de är helt säkra på att de kommer få in Special Edition. Återstår att se vad de säger!
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Citerar Playarn:
Drog iväg ett mail och frågade om de är helt säkra på att de kommer få in Special Edition. Återstår att se vad de säger!


Oavsett när de får in den lär du inte få den på release ändå.
  • 0
Bäste Kund,

Tack för att du kontaktar oss.

Det stämmer att vi kommer sälja den. Priset är helt korrekt.

Var vänlig kontakta oss igen om du har ytterligare frågor
Med vänliga hälsningar / Best regards,
Tomas

Spelbutiken.se - Kundtjänst


Citerar Aaandy:
Oavsett när de får in den lär du inte få den på release ändå.


Antagligen inte, men spelet släppts på en tisdag så innan helgen lär jag ju få det i alla fall. Har knappt tid att spela på vardagar längre så det spelar inte så stor roll
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Citerar SebbeXN:
Såg att Webhallen hade nattöppet för GTA V. Någon som vet hur tidig man bör vara för att vara bland topp 10 i kön?

http://www.webhallen.com/se-sv/spel/kampanjer/grand_theft_auto
_v-nattoppet/


Gissar vid 8 på 16 sep.
Jets are like comets at sunset
  • 0
Citerar felixisac:
Såg att Webhallen hade nattöppet för GTA V. Någon som vet hur tidig man bör vara för att vara bland topp 10 i kön?


Om du utgår ifrån hur länge folk köade inför GTA IV så bör du väl börja köa nu.

Kolla de första 20 sekunderna.
  • 0
Citerar Crunt:
Citerar felixisac åg att Webhallen hade nattöppet för GTA V. Någon som vet hur tidig man bör vara för att vara bland topp 10 i kön?

Om du utgår ifrån hur länge folk köade inför GTA IV så bör du väl börja köa nu.

Kolla de första 20 sekunderna.


Mother of god
Jets are like comets at sunset
  • 0
Hos vilken butik är det störst chans att man får spelet en dag tidigare?
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Jag och några kompisar har precis startat ett crew på Rockstar games social club som heter '' The Swedish Basterds ''.

Så om det finns några ensamma satar där ute som önskar att få vara med i ett gäng sen när GTA Online drar igång, så är du/ni välkomna..

Vi kör på Xbox 360 btw!
  • 0
Bokat special edition, taggad som tusan
  • 0
Citerar RepZi:
Bokat special edition, taggad som tusan


Ha! Jag slängde precis iväg en bokning av Special Edition jag med
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Fan, är så osäker om jag ska ha kvar min bokning på Game. Vill så gärna köpa spelet i en affär (skön känsla) men Game tar ju 700 kr för vanliga versionen, vilket är helt sjukt! Är lite sugen på att åka in till Webhallen på Sveavägen den 16:e, men då är det ju inte säkert att man får ett spel heller...
White whale, holy grail
  • 0
Citerar Besmundu:
Fan, är så osäker om jag ska ha kvar min bokning på Game. Vill så gärna köpa spelet i en affär (skön känsla) men Game tar ju 700 kr för vanliga versionen, vilket är helt sjukt! Är lite sugen på att åka in till Webhallen på Sveavägen den 16:e, men då är det ju inte säkert att man får ett spel heller...


Skulle aldrig i mitt liv betala 699kr för en vanlig edtion, när det går att betala hälften på andra ställen Det är ju t.o.m så att det är billigare att ladda ner digitalt (PSN)!
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Citerar Playarn:
Skulle aldrig i mitt liv betala 699kr för en vanlig edtion, när det går att betala hälften på andra ställen Det är ju t.o.m så att det är billigare att ladda ner digitalt (PSN)!


Nä precis. Fick dock för mig att det skulle vara roligare att hämta ut spelet på en spelaffär, i och med att man kan snacka lite med den som står i kassan och känna att den man köper spelet av faktiskt vet vad den säljer. Frågan är ju om det är värt dubbelt så mycket, och svaret är nog nej, haha...
White whale, holy grail
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!