Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Grand Theft Auto V


Citerar danishpower:
Citerar Skater15:Någon som har hört något om frame drops och liknande på PS3 versionen? Mitt GTA IV var under all kritik..

PS3 free roam gameplay:

http://www.youtube.com/watch?v=kHm8kxWGroQ&feature=c4-ove
rview&list=UUj2mbYsjWTTm3RFin-O6koQ

Verkar inte lida av framedrops...


Tack för den, verkar flyta på bra trots allt.
  • 0
Citerar Szreaper:
Citerar Nizyo:Betalar helst inte överpris.

Spelet kostar 529 kr på Media Markt, skulle inte kalla det överpris


Jo.
  • 0
Citerar Nizyo:
Är företaget smart och skickar spelet minst 2 dagar innan så kommer det att komma till release, inte svårare än så.


Såklart man kan göra så. Men företag tar inte hänsyn till sådant. När du lägger en beställning hanteras den antagligen i ett kösystem. Och dom tittar inte på vad du har beställt och tänker " jaha han har beställt produkt x" han måste ha företräde!
  • 0
Fy bövelen! Spelbutiken har inte ens skickat mitt exemplar än
-------------------

Update: Startade en chat med supporten, special Edition är tydligen en dag försenad....
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Citerar Szreaper:
Spelet kostar 529 kr på Media Markt, skulle inte kalla det överpris


Givetvis inte. Nu syftade jag på Game och Gamestop för att ta två exempel. Du har rätt. Betalar samma pris själv, har dock inte tid att hämta mitt ex fysiskt imorgon så det är skönt att få de hemskickat.
  • 0
Beställde mitt ifrån electroworld, när jag spårar paketet på posten står det edi - kund varubrev, edi - info kund. Vad menad med detta? Tack!
  • 0
via mobil

Inget GTA V i brevlådan idag så Electroworlds mail att det var skickat menades nog att det skickas idag så har väl det förhoppnings vis imorn. Men gör inte så mycket då jag är uppslukad av NHL 14 online, som varje år
En signatur är inte alltid en signatur.
  • 0
iFruit appen har släppts till iOS. Jag har dock ingen aning om vad det ska vara till för, men det är en lagom stor fil
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
via mobil

Edit: skickat igår* skulle det stå
En signatur är inte alltid en signatur.
  • 0
Citerar Corfixeen:
Citerar Klingan:Nej - MS skiljer inte på kopia och retail - de bannar rakt av.

Du vet inte vad du snackar om.


Jodå. Detta eftersom kopiorna har stealthskydd som omöjliggör misstänkliggörning, om det har gjorts rätt. Därför kan MS inte skilja på retail och kopia och heller inte gissa vem de ska banna. Så är det, helt enkelt. Spelar man ett spel tidigt finns alltid risken att ens konsol blir bannad - att tro något annat är naivt.

Tillagt 2013-09-16 14:38:
Citerar Playarn:
iFruit appen har släppts till iOS. Jag har dock ingen aning om vad det ska vara till för, men det är en lagom stor fil


Man tränar sin hund och trixar med custom-bilar, bl.a.
Tänk på mig när du hackar lök din jävel.
  • 0
Snart är det dags för reccensionen! Såg lite på freeroam förut. Kvinnliga poliser. Dränka hundar med bensin. Skjuta med sniper på grisar. Bli dödad av hajar efter att ha åkt jetski långt ut på havet.
That's The Way The Cookie Crumble º 2003, oldschool ¬
  • 0
Citerar kiviboy:
Det ska nog inte vara några problem.


Får hoppas det, suget är enormt för tillfället.

Citerar Nufc2012:
Jäkla skit CDON inte ens skickat än när alla konkurenter redan gjort det.....


CDON verkar ha strulat för en del när det gäller GTA V. Dom hade tydligen glömt min order som jag gjorde i maj så nu får man hoppas på att de fysiska butikerna levererar och fyller på butikerna med spel.
  • 0
Elgiganten har tydligen skickat mitt exemplar idag. Hoppas ju såklart på att det ska ligga i postlådan när jag kommer hem, även om jag misstänker att det med all sannolikhet inte kommer att göra det.

"Finns där något sätt för islam att på ett bra sätt integreras i det svenska samhället, eller kommer svensk trångsynthet, rädsla och respektlöshet göra detta omöjligt?"
  • 0
20min till reccensionen...
That's The Way The Cookie Crumble º 2003, oldschool ¬
  • 0
Citerar grandtheftauto4life:
Elgiganten har tydligen skickat mitt exemplar idag. Hoppas ju såklart på att det ska ligga i postlådan när jag kommer hem, även om jag misstänker att det med all sannolikhet inte kommer att göra det.


Det är kanske för sent för att avboka? Annars gör det, och köp det i affären. De har ett erbjudande, det kostar 499kr men endast imorgon på release
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Citerar Playarn:
Det är kanske för sent för att avboka? Annars gör det, och köp det i affären. De har ett erbjudande, det kostar 499kr men endast imorgon på release


Tack för tipset, men det går nog inte att avboka när Elgiganten redan skickat det. Är dessutom uppbokad med föreläsningar och grupparbete under större delen av morgondagen, så jag har nog inte riktigt tid att ta mig till en butik
"Finns där något sätt för islam att på ett bra sätt integreras i det svenska samhället, eller kommer svensk trångsynthet, rädsla och respektlöshet göra detta omöjligt?"
  • 0
CDON packar fortfarande varorna.

Tillagt 2013-09-16 16:16:
Från CDON's kundservice:

"Grand Theft Auto 5 har release 2013-09-17. Spelet kommer att skickas från oss idag, 16/9, för leverans imorgon på releasedatumet."
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar Playarn:
Fy bövelen! Spelbutiken har inte ens skickat mitt exemplar än
-------------------

Update: Startade en chat med supporten, special Edition är tydligen en dag försenad....


Så glad att jag avbokade mitt ex där och köpta samma utgåva i UK för halva priset
  • 0
Citerar RepZi:
Citerar Playarn:Fy bövelen! Spelbutiken har inte ens skickat mitt exemplar än
-------------------

Update: Startade en chat med supporten, special Edition är tydligen en dag försenad....

Så glad att jag avbokade mitt ex där och köpta samma utgåva i UK för halva priset


Själv fick man ju det utgåvan för halva ditt pris, ungefär. Fick punga ut med 270:-, inte illa det
Noooooo.....
  • 0
Citerar Sideshow95:
CDON packar fortfarande varorna.

Tillagt 2013-09-16 16:16:
Från CDON's kundservice:

"Grand Theft Auto 5 har release 2013-09-17. Spelet kommer att skickas från oss idag, 16/9, för leverans imorgon på releasedatumet."


Många kommer alltså inte få spelet imorgon, synd.
  • 0
Bara hoppas man har GTA V i brevlådan imorgon

Verkar som några från Webhallen fått idag
Evil Is Back
  • 0
Hoppas verkligen man får spelet imorgon från cdon...
Oel Ngati Kameie..
  • 0
Citerar Mariena:
Många kommer alltså inte få spelet imorgon, synd.


Hurså?
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!